• -
  • 56
  • 0 دیدگاه

فروش و صادرات سنگ تراورتن ابیانه سفید ممتاز

فروش و صادرات سنگ تراورتن ابیانه سفید ممتاز شماره همراه / پیامک / تماس: ۰۹۱۱۴۹۶۵۶۴۵ - 09390858526 فروش سنگ ساختمان , صادرات سنگ ساختمان . فروش و صادرات کلیه سنگ های معدنی و ساختمانی  هر سنگی

فروش و صادرات سنگ تراورتن ابیانه سفید ممتاز

شماره همراه / پیامک / تماس: ۰۹۱۱۴۹۶۵۶۴۵ - 09390858526

فروش سنگ ساختمان , صادرات سنگ ساختمان

.

فروش و صادرات کلیه سنگ های معدنی و ساختمانی

 هر سنگی که در کارخانه برش داده می‌شود پس از طی کردن فرآیند برش و تولید با توجه به رنگ و کیفیت به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند.

 سنگ ابیانه نیز پس از طی این فرآیند به سورت‌های مختلف اعم از سوپر، ممتاز و درجه یک تقسیم می‌گردد .

 نکته قابل توجه در این قسمت این است که کارخانه با توجه به تجربه و دیدگاهی که دارد اصطلاحاً سورت کردن و یا دسته بندی سنگ‌های خود را را انجام می‌دهد در نتیجه امکان دارد تراورتن ابیانه سفید یک کارخانه با سایر کارخانه‌ها از لحاظ رنگ و کیفیت متفاوت باشد.

 سنگ تراورتن ابیانه از لحاظ طرح و رنگ مشابهت زیادی به تراورتن ابر و بادی حاجی آباد دارد ولی تراورتن ابیانه دارای تخلخل بیشتری نسبت به  تراورتن حاجی آباد دارد .

.

 

کاربرد سنگ تراورتن ابیانه

سنگ تراورتن ابیانه سفید مانند سایر تراورتن‌ها دارای خلل‌هایی بر روی سطح و پشت سنگ است که همین امر باعث شده وزنی سبک‌تر نسبت به سنگ‌هایی مانند مرمریت و گرانیت داشته باشد.

 در نتیجه این ویژگی باعث شده که این سنگ کاربردهای فراوانی در قسمت‌های مختلف ساختمان داشته باشد یکی از این کاربردها استفاده از سنگ تراوراتن در نمای بیرونی و داخلی ساختمان می‌باشد .

 

 .

سنگ تراوراتن ابیانه ممتاز نیز به علت رنگ روشنی که دارد یکی از سنگ‌های پرکاربرد در نماهای ساختمان‌های کلاسیک می‌باشد.

 علاوه بر استفاده سنگ تراورتن ابیانه سفید ممتاز جهت نمای بیرونی ساختمان‌ها می‌توان طبق سلیقه سازنده و یا طراح از این سنگ سفید در نمای داخلی ساختمان و دکوراسیون داخلی استفاه نمود و زیبایی خاصی به ساختمان بخشید.

.

 

قیمت تراورتن ابیانه سفید ممتاز

همانطور که می‌دانید عوامل و پارامترهای مختلفی می‌تواند بر روی قیمت یک سنگ تاثیرگذار باشند که تاثیر این عوامل بر قیمت سنگ تراورتن ابیانه سفید ممتاز نیز صدق می‌کند .

 رنگ سنگ یکی از آن عوامل است که مستیماً می‌تواند قیمت سنگ را تحت تاثیر قرار دهد هرچه سنگ دارای رنگ روشن‌تری باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهدبود .

 ساب و برش سنگ نیز از اهمیت بالایی برخوردار هستند زیرا هرچه یک سنگ صاف ، صیقلی و براق باشد به ساختمان جلوه بهتری خواهد داد .

 

 .

گروه سنگ برادران شوقی

فروش و صادرات کلیه سنگ های ساختمانی

تلفن تماس: ۰۷۶۳۳۶۹۰۱۵۳-۴ 

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۳۰۳۹۹۷

شماره همراه / پیامک / تماس: ۰۹۱۱۴۹۶۵۶۴۵ - 09390858526

آدرس کارخانه: بندرعباس -  بلوار خلیج فارس - انبار بزرگ سنگ برادران شوقی

آدرس کارخانه: بندرعباس شهرک صنعتی شماره یک - خیابان حافظ - مجتمع کارخانه جات سنگ بری نعمت

آدرس کارخانه: اصفهان - شهرک صنعتی محمود اباد - خ۳۸ - سنگبری بحق