سشوار دیجیتال 5000 وات | پخش تک و عمده

سشوار دیجیتال 5000 وات | موتور 5000وات سشوار علاوه‌بر اینکه قدرت بالایی دارد، از نوع ای سی سنگین است و طول عمر بیشتری نسبت به موتورهای میباشد. به کمک دکمه‌ ی رو
سشوار دیجیتال 5000 وات | پخش تک و عمده

سشوار دیجیتال 5000 وات

 

  • سشوار موون لیدی  مدل برون محصول کمپانی قدرتمند و تازه تاسیس موون لیدی در راستای رقابت با شرکت های مطرح جهانی  سشوار مدل برون 8888را تولید نموده است  این سشواردارای موتور 5000وات از نوع  ای سی است و به فناوری تولید یون مجهز شده است.

جنس المنت سشوار از سرامیک بوده و روی آن توسط ماده‌ای مخصوص پوشش داده شده است.

 

این المنت حرارت را به شکل یکنواخت پخش می‌کند و خشک‌کردن و حالت‌دادن موها را سریع‌تر می‌کند. یون‌ساز سشوار یون‌هایی با بار منفی تولید می‌کند.

 

  • این یون‌ها آب روی موهای خیس را به ذرات کوچک‌تر تجزیه می‌کند و باعث می‌شود موها سریع‌تر خشک شوند؛ بنابراین با دمای کمتر سشوار و در زمان کمتر می‌توان موها را خشک کرد و بر اثر حرارت زیاد موها آسیب نمی‌بینند.

علاوه‌براین‌ آب روی مو که به ذرات کوچک‌تر شکسته شده، به داخل ساقه‌ی مو نفوذ کرده و باعث شادابی مو می‌شود. طبق گفته‌ی شرکت سازنده یون‌ساز این سشوار نسبت به مدل‌های دیگر 90درصد یون بیشتری تولید می‌کند و مانع وزشدن موها می‌شود.

 

موتور 5000وات سشوار علاوه‌بر اینکه قدرت بالایی دارد، از نوع ای سی سنگین است و طول عمر بیشتری نسبت به موتورهای میباشد. به کمک دکمه‌ ی روی دسته‌ی سشوار می‌توان سرعت و حرارت را در سه حالت تنظیم کرد. دونوع متمرکزکننده‌ی باد با عرض 7 میلی‌متر  و 5 میلیمتر نیز همراه سشوار ارائه شده است.

از ویژگی‌های ظاهری باید به طراحی ارگونومیک، زیبایی بسیار بالای محصول - سیم مقاوم 3متری، حلقه‌ی آویختن و فیلتر هوای قابل جداشدن آن اشاره کرد.

به‌طورخلاصه سشوار مدل برون موون لیدی دارای موتور 5000وات ، فناوری تولید یون، المنت سرامیکی،  سه حالت دما و سرعت،دو نوع متمرکزکننده  بوده و برای استفاده‌ی حرفه‌ای مناسب است

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و آرایشگاهی /  پخش عمده - فروش تک - همکاری - استخدام

سفارش: 09909508100 – 09013101369

 

لوازم برقی آرایشگاه / لوازم مصرفی آرایشگاه / تجهیزات آرایشگاه / اوازم آرایشی

کراتین مو و صاف کننده / قیچی و شانه / ماشین اصلاح / سشوار و اتو مو / صندلی آرایشگاه / رنگ مو / واکس مو ژل مو / نرم کننده مو / حوله یکبارمصرف / رول گردن / پیشبند / تیغ و دسته تیغ


سشوار دیجیتال 5000 وات