واکس مو تافت مدل Power Wax حجم 75 ميلي ليتر

واکس مو تافت مدل Power Wax حجم 75 ميلي ليتر واکس مو تافت خرید واکس مو تافت انواع واکس مو به‌دلیل آنکه خاصیت چسبندگی دارند برای آن دسته از افرادی که موهای مجعد
واکس مو تافت مدل Power Wax حجم 75 ميلي ليتر

واکس مو تافت مدل Power Wax حجم 75 ميلي ليتر

واکس مو تافت خرید واکس مو تافت
انواع واکس مو به‌دلیل آنکه خاصیت چسبندگی دارند برای آن دسته از افرادی که موهای مجعدی دارند، محصول مناسبی خواهد بود. واکس مو تافتمدل Power Wax با خاصیت ماندگاری 24 ساعته موهایتان را حالت‌دار کرده و باعث درخشندگی و شفافیت مو نیز می شود. شرکت آلمانی شوارسکف «Schwarzkopf» از سال 1898 فعالیت خود را به دست مردی با نام هانس شوارتزکف شیمی دان 24 ساله آلماني در یک داروخانه کوچک در شهر برلین آغاز کرد و پس از گذشت زمان بسیار کوتاهی تبدیل به شرکتی تولیدی در زمینه‌ی تولید لوازم آرایشی و بهداشتی و محصولات درمان مو شد و هر یک از محصولات با کیفیت خود را با نام برندی به مصرف‌کنندگان خود معرفی کرد.

واکس مو تافت مدل Power Wax حجم 75 ميلي ليتر

واکس مو تافت و خرید واکس مو تافت

مصرف کنندگان لوازم آرایشی و آرایشگران با سابقه و قدیمی با نام و برند های این شرکت آلمانی کاملا آشنا هستند. شرکت Schwarzkopf با برند معروف و مشهور تافت «Taft» محصولات خود را به بازار عرضه کرده است. استفاده از واکس مو، موها را براق و شفاف می‌کند و همچنین به هیچ وجه باعث ایحاد موخوره نخواهد شد، به این دلیل که استفاده از این محصول موها را خشک و شکننده نمی‌کند. واکس مو تافت با چسبندگی خاصی و با درجه سختی که روی موها ایجاد می‌کند بافتی طبیعی به مو می‌دهد و حالت دهی بسیار عالیبرای موهای شما ایجاد می‌کند که اثر آن تا 24 ساعت پس از استفاده روی مو ثابت خواهد ماند.
گاهی اوقات از مدل موهایمان خسته می‌شویم و تمام تلاش خود را می‌کنیم که حالت آن را تغییر دهیم.

 

تاریخچه واکس مو تافت مدل Power Wax حجم 75 ميلي ليتر

شکل دادن به مو و زیبایی مو ها تاریخچه‌ای بسیار طولانی به قدمت دوران باستان دارد. در دوران باستان از روغن‌ها و مواد معطرو استوانه‌های فلزی برای این منظور استفاده می‌شد، اما امروزه فرآورده‌های گوناگونی تولید شده که همواره بخشی از در آمد ما صرف خریداری آنها‌ ‌می‌شود. ژل، موس، اسپری، فوم، واکس، کرم و … برای خانم‌ها و آقایانی که موهایشان مجعد و وز هستند و در هیچ جهت دیگری قرار نمی گیرد! وآنها که موهایشان همیشه لختی بیش از حدی دارد و در جستجوی راهی هستند که مویشان را به سمت بالا شانه و آن را در همان مکان‌تثبیت‌کنند، نام‌هائی بسیار آشنا هستند.

شوآرتزکف SCHWARZKOPF
نزدیک به 115 سال پیش در سال 1898 که هانس شوارتزکف شیمی دان 24 ساله آلماني داروخانه کوچکی در برلین افتتاح کرد، هیچ کس فکرش را هم نمی کرد که کار هانس منجر به تاسیس شرکتی شود که امروز یکی از بزرگترین و مهم ترین شرکت های سازنده محصولات بهداشتی ، آرایشی، درمانی پوست وبدن و مو شود. از مهمترین نقاط تاریخچه و نوآوری های این برند قدیمی می توان به موارد زیر اشاره کرد. در سال 1927 شوارتزکف اولین شامپو های مایع جهان را به بازار اروپا عرضه کرد و میتوانیم به جرات بگیم که هانس شوارتزکف مخترع شامپو است.

واکس مو تافت مدل Power Wax حجم 75 ميلي ليتر

واکس مو تافت خرید واکس مو تافت و راهنمای آن

در سال 1934 شوارتزکف اولین ماده فر دائم و اولین تونیک مو را با نام ” سیبورین ” ابداع کرد.
در سال 1970 اولين شامپو ضدشوره با همين نام به بازار معرفی شد.
در سال 1949 شوارتزکف شامپو “شوما” را به بازار عرضه کرد که پر فروش ترین شامپو در آلمان غربی بود.
در سال 1955 شوارتزکف اولین اسپری نگهدارنده آرایش مو جهان با نام تجاری “تافت” را در آلمان به بازار معرفی کرد این اسپری و این نام آنچنان موفق بود که به شکل یک اسم برای اسپری مو به کار گرفته می شود. موفقیت این کارآفرین و تاجر المانی باعث شدن برند وی جایگزین نام اصلی برخی از محصولات آرایشی شود و اغلب انواع اسپری های مو را با نام تافت مو میشناسند که در کشور ما هم طرفداران بسیار زیادی دارد.
در سال 2009 شرکت شوارتزکف یکصد و یازدهمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت.

واکس مو تافت و خرید واکس مو تافت همراه با راهنمای خرید

واکس مو تافت چگونه موهای شما را حالت می دهد

واکس موی قوی تافت، علاوه بر ثابت نگه داشتن آرایش و مدل موها به مدت طولانی، مناسب برای شرایط آب و هوایی مختلف تهیه شده است. این محصول بدون ایجاد چسبندگی موجب حفظ آرایش گیسوان به مدت 24 ساعت می شود.
محصولات آرایش مو گاها بسیار مرغوب هستند اما در مناطق آب و هوایی مختلف ضعف های خود را نمایان میکنندواکس موی تافت در هر شرایط آب و هوایی مدل موی مورد نظر شما را حفظ میکند، حتی در رطوبت های بسیار بالا و آب و هوایی مانند مناطق شمالی کشور ما. لذا این محصول مناسب تمامی افرادی است که موی تقریبا کوتاه دارند و از استفاده واکس های نامرغوب ناراضی هستند چرا که در شرایط آب و هوایی مرطوب حفظ حالت موها بسیار دشوار است .

 

روش مصرف واکس مو تافت:

روی موی خشک و نیمه خشک استفاده شود، به راحتی موهایتان را به شکل و مدل دلخواه آرایش کنید و پس از رسیدن به فرم دلخواه دوباره میتوانید به کل موها ژل بزنید. مقداری از واکس را روی کف دست خود زده و بصورت پراکنده موها را کاملا آغشته کنید، پس از آن با استفاده از یک شانه حالت یا شانه فشن و یا شانه دو شاخ موها را حالت دهی نمایید.

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی
 
سفارش: 09013101369 - 09104448657