فروش سشوار حرفه ای 3000 وات | پخش عمده و تک

سشوار حرفه ای 3000 وات | به کمک دکمه‌های روی دسته می‌توان سرعت باد را در دو حالت و حرارت باد را در سه حالت تنظیم کرد. علاوه بر این‌ها دکمه‌ی باد سرد نیز وجود دا
فروش سشوار حرفه ای 3000 وات | پخش عمده و تک

سشوار حرفه ای 3000 وات

 

  •  سشوار پرومکس مدل 8808 را می‌توان یکی از خوش‌ساخت‌ترین سشوارهای حرفه‌ای این شرکت دانست. بدنه محکم دورنگ سشوار و موتور 3000 وات  ای سی همراه با فناوری تولید یون این مدل را به یک سشوار حرفه‌ای تبدیل کرده‌اند.

موتور بادوام ای سی سشوار طبق گفته‌ی شرکت سازنده تا 20000 ساعت عمر کارکرد دارد. به کمک این موتور، قدرت پرتاب باد سشوار 90 مترمکعب در ساعت است.

 

  • تکنولوژی یون‌ساز سشوار یون‌های منفی تولید می‌کند و این یون‌ها همراه هوا از سشوار خارج می‌شوند. پس از برخورد یون‌های منفی به مو، الکتریسیته‌ی ساکن جمع شده روی مو خنثی می‌شود و حالت وز شدگی موها کم می‌شود. علاوه بر این خشک‌کردن و حالت دادن به موها نیز سریع‌تر اتفاق می‌افتد.

اولین چیزی که در این مدل جلب‌توجه می‌کند بدنه‌ی زیبای خط دار آن است. فناوری ویژه‌ای که در این سشوار استفاده شده قابلیت تولید یون است. متمرکز کننده‌ای که همراه سشوار ارائه شده دارای خروجی باریکی است که باد را با فشار بیشتر روی موها متمرکز می‌کند تا حالت دادن مو راحت‌تر شود. 

 

  • به کمک دکمه‌های روی دسته می‌توان سرعت باد را در دو حالت و حرارت باد را در سه حالت تنظیم کرد. علاوه بر این‌ها دکمه‌ی باد سرد نیز وجود دارد که به کمک آن می‌توان به شکل لحظه‌ای المنت سشوار را خاموش کرد و با باد سرد حالت قسمتی از مو را تثبیت کرد. .

کابل برق 3 متر طول داشته و انعطاف‌پذیری بالایی دارد.  به طور خلاصه سشوار دارای موتور 3000 وات ای سی ، بدنه‌ی محکم و زیبا با خط سفید، فناوری تولید یون، متمرکز کننده ، دو حالت سرعت و سه حالت دما، دکمه‌ی باد سرد و سیم بلند 3 متری منعطف بوده و برای استفاده‌ی حرفه‌ای در منزل و سالن‌های آرایشی مناسب است.

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و آرایشگاهی / پخش - فروش - صادرات - واردات - تولید - استخدام و همکاری

سفارش: 09909508100 – 09013101369

 

لوازم برقی آرایشگاه / لوازم مصرفی آرایشگاه / تجهیزات آرایشگاه / اوازم آرایشی

کراتین مو و صاف کننده / قیچی و شانه / ماشین اصلاح / سشوار و اتو مو / صندلی آرایشگاه / رنگ مو / واکس مو ژل مو / نرم کننده مو / حوله یکبارمصرف / رول گردن / پیشبند / تیغ و دسته تیغ