پخش و فروش سشوار مسافرتی N-662 | پخش عمده و تک

سشوار مسافرتی N-662 | یون‌های تولیدشده توسط المنت سشوار همراه باد خارج می‌شوند و با برخورد به موها، الکتریسیته‌ی ساکن روی مو را از بین می‌برند. به‌این‌ترتیب از
پخش و فروش سشوار مسافرتی N-662 | پخش عمده و تک

سشوار مسافرتی N-662

 

سشوار مدل N-662 ، سشواری مسافرتی با توان موتور 1000 وات و دسته‌ی تاشوست. توان موتور سشوار 1000 وات بوده که برای یک سشوار مسافرتی کافی است. ازآنجایی‌که قرار است این سشوار داخل کیف و چمدان به‌راحتی جا شود، دسته‌ی آن روی بدنه خم می‌شود، لولای سشوار به‌راحتی تا می‌شود و کیفیت مناسبی دارد.

ابعاد سشوار 11 × 7.5 × 17 سانتی‌متر بوده و با وزن 160 گرمی، به‌راحتی قابل‌حمل و جابه‌جایی است.

 

طبق گفته‌ی شرکت سازنده‌، این مدل فناوری تولید یون نیز دارد.

  • یون‌های تولیدشده توسط المنت سشوار همراه باد خارج می‌شوند و با برخورد به موها، الکتریسیته‌ی ساکن روی مو را از بین می‌برند. به‌این‌ترتیب از وزشدن موها که بعد از خشک‌کردن و حالت‌دادن به آن‌ها ایجاد می‌شود جلوگیری میشود.

روی دسته‌ی سشوار، دکمه‌ی قرمزرنگی دیده می‌شود که برای تنظیم سرعت و حرارت باد کاربرد دارد.

 

به کمک این دکمه میتوان از سشوار در دو حالت یعنی یکی سرعت و حرارت ملایم دیگری سرعت و حرارت بالا. عرض خروجی باد سشوار 45 میلی‌متر است و روی آن، متمرکزکننده‌ی هوا قرار دارد. المنت سشوار فلزی است. سیم برق یک متر طول دارد و در محل اتصال به دسته، دارای حلقه‌ای پلاستیکی است. این حلقه برای آویزان‌کردن سشوار استفاده می‌شود.

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و آرایشگاهی / پخش - فروش - صادرات - واردات - تولید - استخدام و همکاری

سفارش: 09909508100 – 09013101369

 

لوازم برقی آرایشگاه / لوازم مصرفی آرایشگاه / تجهیزات آرایشگاه / اوازم آرایشی

کراتین مو و صاف کننده / قیچی و شانه / ماشین اصلاح / سشوار و اتو مو / صندلی آرایشگاه / رنگ مو / واکس مو ژل مو / نرم کننده مو / حوله یکبارمصرف / رول گردن / پیشبند / تیغ و دسته تیغ