واکس موی داکس آبی

واکس موی داکس آبی | واکس موی داکس آبی ” dax hair wax “ واکس موی داکس واکس موی داکس بخصوص داکس آبی یکی از بهترین و پرفروش ترین برند های واکس مو در جهان به شم
واکس موی داکس آبی

واکس موی داکس آبی

وزن:۹۹ گرم

  • حالت دهنده
  • درخشان کننده مو
  • رایحه ای منحصر به فرد
  • ویتامین رسان

واکس موی داکس آبی ” dax hair wax “

 

واکس موی داکس

واکس موی داکس بخصوص داکس آبی یکی از بهترین و پرفروش ترین برند های واکس مو در جهان به شمار میرود.

بسیاری از شرکت های تولیدی حتی برخی برند های بزرگ از ثبت بارکد محصولاتشان در سیستم بارکد جهانی گریزان هستند چرا که هزینه های ثبت بارکد محصولات بسیار سنگین است. اما برند واکس موی داکس برای کلیه محصولاتش بارکد تعریف و آنرا ثبت نموده است، ولیکن باز هم نمونه های تقلبی آن را در بازار مشاهده میکنید.

شرکت امپریال DAX ،  در زمینه  تولید محصولات مراقبت از مو و زیبایی فعال است.  این کمپانی در سال 1950 بنا نهاده شده، امپریال DAX یک کمپانی بین المللی است  که محصولاتش را با یک پایگاه مشتری وفادار در پنج قاره پخش میکند و مجموعا در حال حاضر بیش از 40 محصول را تولید مکیند.

واکس موی داکس (اصل) با ترکیبات منحصر به فرد خود موهای کوتاه را به خوبی حالت داده و براق می کند از این رو در پیرایشگاه ها و سالن های آرایش مقبولیت بسیار بالایی دارد، شاید تعجب کنید ولی واکس موی داکس حتی از واکس موی لندر هم قدیمیتر و در برخی مراکز زیبایی و در بین آرایشگران پرطرفدارتر است. واکس موی داکس دارای روغنهای معدنی (جهت افزایش فر مو و براقیت) و لانولین (جهت حالت دهی قوی به مو)  می باشد، این یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که موهای کوتاه دارند و به یک حالت دهنده ی قوی نیاز دارند.

داکس رنگ قرمز سخت تر از رنگ آبی میباشد. هر دو معطر و بویی منحصر به فرد به موهای شما میدهد. داکس تنها یک واکس مو نیست بلکه یک ویتامین رسان است و مراقب موهای شما نیز میباشد.

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی
 
سفارش: 09013101369 - 09104448657