اسپری حجم دهنده مخصوص موهای چرب بلنداکس حجم ۱۵۰ میل برند BLENDAX | پخش عمده و تک

اسپری حجم دهنده مخصوص موهای چرب بلنداکس حجم ۱۵۰ میل برند BLENDAX | کافئین موجود در این شامپو با مهار این هورمون، سرعت ریزش موها را کم می‌کند. اگر شخص در مراحل
اسپری حجم دهنده مخصوص موهای چرب بلنداکس حجم ۱۵۰ میل  برند BLENDAX | پخش عمده و تک

اسپری حجم دهنده مخصوص موهای چرب بلنداکس حجم ۱۵۰ میل  برند BLENDAX

 

  • اسپری موی ۱۵۰ میلی‌لیتری بلنداکس تقویت کننده و حجم دهنده مو حاوی عصاره‌ی انجیر بوده و برای انواع مو مناسب است.این شامپو میزان ترشح غدد چربی پوست را تنظیم کرده و از ریزش مو جلوگیری می‌کند.

 

  • همچنین کسانی که دچار مشکل التهاب پوست سر، حساسیت و خارش هستند، می‌توانند از این شامپو استفاده کنند.از دیگر خاصیت‌های این شامپو می‌توان ازبین‌بردن باکتری‌ها و قارچ‌ها را نام برد.

 

  • ازآنجایی‌که این شامپو برای خانم‌ها و آقایان طراحی شده است،می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای خانواده‌ها باشد. شامپو بلنداکس حالت بسیار خوبی به موها می‌دهد و آن‌ها را براق می‌کند.همچنین استحکام موها را بیشتر کرده و آن‌ها را حجیم‌تر نشان می‌دهد.

 

برند بلنداکس برندی خارجی است که سال‌های زیادی در بازار لوازم بهداشتی حضور داشته و همواره جز برند‌های موفق بوده است.

بسیاری از محلول‌های ضدریزش مو در ترکیب خود دارای کافئین هستند.

  • تحقیقات علمی و مقالات منتشرشده نشان می‌دهند که کافئین با افزایش گردش خون دور ریشه‌ی مو، باعث رسیدن موادغذایی و اکسیژن بیشتر به پیاز مو شده و در نتیجه در رشد و تقویت آن‌ها موثر است. جذب کافئین به‌سرعت اتفاق می‌افتد و از پوست سر عبور کرده و به ریشه‌ی مو نفوذ می‌کند.

 

یکی از دلایل ریزش موها مخصوصا در آقایان، ترشح هورمون تستوسترون است.

  • کافئین موجود در این شامپو با مهار این هورمون، سرعت ریزش موها را کم می‌کند. اگر شخص در مراحل اولیه‌ی ریزش باشد، تعدادی از موهای ازدست‌رفته به شکل کرک ظاهر می‌شوند و با استفاده‌ی ادامه‌دار از شامپو و با گذشت زمان، ضخیم‌تر شده و مانند موهای معمولی می‌شوند.

 

  • همان‌طور که گفته شد، کافئین عامل افزایش گردش خون دور ریشه‌ی موست؛ بنابراین در صورت استفاده در داروهای موضعی روی پوست سر، اثربخشی این داروها هم بیشتر می‌شود.

این محصول را کاملا تضمین شده توسط اروپا است.

 

این شامپو ها تحت لیسانس انگلستان ساخته می شوند.ما این محصول را به مشتریان خود پیشنهاد می کنیم .

 

 

ویژگی ها :ضد ریزشحجم دهندهمحصول ترکیه

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و آرایشگاهی / پخش - فروش - صادرات - واردات - تولید - استخدام و همکاری

سفارش: 09909508100 – 09013101369

 

لوازم برقی آرایشگاه / لوازم مصرفی آرایشگاه / تجهیزات آرایشگاه / اوازم آرایشی

کراتین مو و صاف کننده / قیچی و شانه / ماشین اصلاح / سشوار و اتو مو / صندلی آرایشگاه / رنگ مو / واکس مو ژل مو / نرم کننده مو / حوله یکبارمصرف / رول گردن / پیشبند / تیغ و دسته تیغ