ماسک موی بیول | پخش تک و عمده 09909508100

ماسک موی بیول | پخش تک و عمده 09909508100 | برای مراقبت از مو در برابر آسیب‌ها و عوامل محیطی بهتر است از محصولات مویی مناسب استفاده کرد. ماسک موی بیول با عصاره‌
ماسک موی بیول | پخش تک و عمده 09909508100

ماسک موی بیول

سفارش: 09909508100 – 09013101369


مدل Pomegranate Extract حجم 200 میلی لیتر

Biol Pomegranate Extract Hair Mask 200ml

 

برخی از افراد بر این باورند که داشتن موهای بلند به تنهایی زیبا است. این امر که مو در زیبایی و چهره‌ی افراد نقش تاثیرگذار و گاهی حتی تعیین کننده معیار زیباییشان است، شکی نیست؛ اما موهای بلند و در کل موها نیاز به مراقبت و رسیدگی دارند. سلامت مو اولین و مهم‌ترین گام در زیبایی آن است.

برای مراقبت از مو در برابر آسیب‌ها و عوامل محیطی بهتر است از محصولات مویی مناسب استفاده کرد. ماسک موی بیول با عصاره‌ی انار یکی از محصولات مناسب برای موهای رنگ شده و آسیب دیده است.

به غیر از عوامل محیطی و طبیعی، عوامل شیمیایی دیگری مانند رنگ‌های مو، مواد شیمیایی و انواع حالت دهنده‌های مو می‌توانند اثر مخربی بر روی مو داشته باشند.

این محصول با دارا بودن ویتامین‌های A, B, C, E به همراه آهن قادر است تا سلول‌های تارهای مو را ترمیم کرده و با ترمیم غشای سلولی موهای آسیب دیده، آن را به حالت طبیعی بازگرداند.

 

وجود کراتین در کنار ویتامین‌ها کمک می‌کند تا موها را نرم و لطیف کرده و تاهای مو را احیا کند. این مواد در ترکیب با دیگر مواد موثر، فرمولاسیونی سازگار جهت افزایش عمر سلولی مو بوجود آورده است. پس از استفاده از این محصول به خصوص در افرادی که آسیب بسیار زیادی بابت استفاده‌ی مدام از رنگ و دکلره دیده‌اند، شاهد افزایش استقامت تارهای مو در کنار نرمی آن خواهید بود. همچنین پس از مدتی تقویت مو با استفاده از این ماسک، با ترمیم مو کم کم متوجه پر حجم‌تر شدن مو خواهید شد.

اگر در اثر آسیب رشد موهایتان کم‌تر شده و تارهای نازک و شکسته‌ی آن زیبایی‌تان را تحت تاثیر قرار داده، با خرید و استفاده‌ی درست از این محصول 200 میلی لیتری می‌توانید زیبایی را به موهایتان برگردانده و از حالت و ظاهر موهایتان لذت ببرید.

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و آرایشگاهی / پخش - فروش - صادرات - واردات - تولید - استخدام و همکاری

سفارش: 09909508100 – 09013101369

 

لوازم برقی آرایشگاه / لوازم مصرفی آرایشگاه / تجهیزات آرایشگاه / اوازم آرایشی

کراتین مو و صاف کننده / قیچی و شانه / ماشین اصلاح / سشوار و اتو مو / صندلی آرایشگاه / رنگ مو / واکس مو ژل مو / نرم کننده مو / حوله یکبارمصرف / رول گردن / پیشبند / تیغ و دسته تیغ

 

ماسک موی بیول , لوازم آرایش , لوازم آرایشگاه , تجهیزات آرایشگاه , پخش ماسک موی بیول , قیمت ماسک موی بیول , فروش ماسک موی بیول , نمایندگی ماسک موی بیول , خرید ماسک موی بیول , تولید ماسک موی بیول , صادرات ماسک موی بیول , واردات ماسک موی بیول , ماسک موی بیول ارزان , ماسک موی بیول با کیفیت , فروشنده ماسک موی بیول , خریدار ماسک موی بیول , تعمیرات ماسک موی بیول , مشخصات ماسک موی بیول , فروش عمده ماسک موی بیول , خرید عمده ماسک موی بیول , خرید اینترنتی ,  فروش اینترنتی  , خرید ماسک موی بیول در تهران, بهترین ماسک موی بیول , ماسک موی بیول اصل