دستگاه مانیکور و پدیکور | پخش عمده و تک 09909508100

دستگاه مانیکور و پدیکور | پخش تک و عمده 09909508100 | دستگاه سوهان برقی تینا یک دستگاه مناسب برای افراد آماتور و حتی سالن داران آرایشی می باشد. این محصول کاملا
دستگاه مانیکور و پدیکور | پخش عمده و تک 09909508100

دستگاه مانیکور و پدیکور

سفارش تلفنی: 09909508100

 

نوع محصول: دستگاه مانیکور و پدیکور

نوع عملکرد: برقی

مناسب برای: ناخن های دست , ناخن های پا

مناسب برای استفاده: سالن , شخصی

سری ها : شامل ۶ عدد سری سوهان قابل تعویض

منبع تغذیه: برق خانگی

دارای پدال پا جهت کاربری آسان

نگهدارنده قلم

کاملا سریع و نرم ، بدون لرزش

قابلیت چرخش بصورت چپ گرد و راست گرد

دارای گواهینامه CE

 

دستگاه مانیکور و پدیکور پینک یو مدل mm-25000

دستگاه سوهان برقی یک ابزار کاربردی برای افراد علاقمند به طراحی ناخن می باشد که با کمک آن می توانند به کار خود جلوه ای خاص و سرعت بیشتر ببخشند.

 

  • دستگاه سوهان برقی تینا یک دستگاه مناسب برای افراد آماتور و حتی سالن داران آرایشی می باشد. این محصول کاملا سریع، نرم و بدون لرزش می باشد.

 

سوهان برقی ناخن مدل MM-25000 محصولی مناسب برای سالن داران و علاقمندان به هنر کاشت و طراحی ناخن می باشد که توسط فروشگاه خانوم جان عرضه شده است.

 

  • این محصول دارای پدال و یک بسته سر سوهان می باشد که می تواند نیاز ابتدایی شما را رفع نماید. سوهان برقی MM-25000 دارای قابلیت تنظیم سرعت دستگاه به مقدار دلخواه به صورت دستی است.bاین محصول دارای قابلیت تغییر حرکت در جهت عقربه های ساعت و خلاف جهت عقربه های ساعت می باشد.

 

به عبارت دیگر سوهان برقی ناخن مدل MM-25000 دارای حالت چپ گرد و راست گرد می باشد. سرعت دور موتور این دستگاه سوهان برقی ناخن۲۵۰۰۰ دور بر دقیقه است که یک مزیت خوب این دستگاه است.

سوهان برقی ناخن مدل MM-25000 دارای کلید خاموش و روشن بر روی هر دو ترانس می باشد.

 

دستگاه مانیکور و پدیکور , لوازم آرایش , لوازم آرایشگاه , تجهیزات آرایشگاه , پخش دستگاه مانیکور و پدیکور , قیمت دستگاه مانیکور و پدیکور , فروش دستگاه مانیکور و پدیکور , نمایندگی دستگاه مانیکور و پدیکور , خرید دستگاه مانیکور و پدیکور , تولید دستگاه مانیکور و پدیکور , صادرات دستگاه مانیکور و پدیکور , واردات دستگاه مانیکور و پدیکور , دستگاه مانیکور و پدیکور ارزان , دستگاه مانیکور و پدیکور با کیفیت , فروشنده دستگاه مانیکور و پدیکور , خریدار دستگاه مانیکور و پدیکور , تعمیرات دستگاه مانیکور و پدیکور , مشخصات دستگاه مانیکور و پدیکور , فروش عمده دستگاه مانیکور و پدیکور , خرید عمده دستگاه مانیکور و پدیکور , خرید اینترنتی دستگاه مانیکور و پدیکور ,  فروش اینترنتی دستگاه مانیکور و پدیکور , خرید دستگاه مانیکور و پدیکور در تهران , بهترین دستگاه مانیکور و پدیکور ,دستگاه مانیکور و پدیکور اصل, دستگاه مانیکور و پدیکور خوب , پرفروشترین دستگاه مانیکور و پدیکور  , نماینده دستگاه مانیکور و پدیکور , دستگاه مانیکور و پدیکور آرایشگاه 

 

 

سفارش تلفنی لوازم آرایشی و آرایشگاهی: 09909508100

@pakhsh_shanly   /   @pakhsh_shanly

@pakhsh_shanly   /   @pakhsh_shanly

@pakhsh_shanly   /   @pakhsh_shanly

 

سفارش تلفنی لوازم آرایشی و آرایشگاهی: 09909508100

کلیه #لوازم_آرایشی و #آرایشگاهی را با یک تماس سفارش دهید

پرداخت درب منزل

زیر قیمت بازار – تک به قیمت عمده

همکاری و تامین کلیه لوازم برای #آرایشگران #گالری ها عمده فروشان لوازم آرایشی وهمه شما دوستان عزیز

سفارش تلفنی لوازم آرایشی و آرایشگاهی: 09909508100

 

#دستگاه_مانیکور_و_پدیکور #پخش_دستگاه_مانیکور_و_پدیکور #قیمت_دستگاه_مانیکور_و_پدیکور #فروش_دستگاه_مانیکور_و_پدیکور #نمایندگی_دستگاه_مانیکور_و_پدیکور #خرید_دستگاه_مانیکور_و_پدیکور #تولید_دستگاه_مانیکور_و_پدیکور #صادرات_دستگاه_مانیکور_و_پدیکور #واردات_دستگاه_مانیکور_و_پدیکور #فروشنده_دستگاه_مانیکور_و_پدیکور #خریدار_دستگاه_مانیکور_و_پدیکور #مشخصات_دستگاه_مانیکور_و_پدیکور #فروش_عمده_دستگاه_مانیکور_و_پدیکور #خرید_عمده_دستگاه_مانیکور_و_پدیکور #خرید_اینترنتی_دستگاه_مانیکور_و_پدیکور  #فروش_اینترنتی_دستگاه_مانیکور_و_پدیکور#بهترین_دستگاه_مانیکور_و_پدیکور #خرید_دستگاه_مانیکور_و_پدیکور #فروش_دستگاه_مانیکور_و_پدیکور #آرایشی_دستگاه_مانیکور_و_پدیکور #لوازم_آرایشی #آرایشگاه #آرایشگر #تجهیزات_آرایشگاه