غذای استارتر سگ | سفارش 09029120998

غذای استارتر سگ   یک رژیم غذایی بهینه برای توله سگ بهترین پایه و اساس برای رشد سلامتی می باشد. استارتر شامل مرغ ئ ماهی سالمون با کیفیت بالا همراه با صدف مغذی نیوزلند در یک دستور غذایی با ۲۹ درص
غذای استارتر سگ | سفارش 09029120998

غذای استارتر سگ

 

یک رژیم غذایی بهینه برای توله سگ بهترین پایه و اساس برای رشد سلامتی می باشد. استارتر شامل مرغ ئ ماهی سالمون با کیفیت بالا همراه با صدف مغذی نیوزلند در یک دستور غذایی با ۲۹ درصد پروتئین می باشد مانند چیزی که دامپزشکان توصیه می کنند. ساختمان گرانولی خوب آن بسیار ایده آل است و غذایی کامل برای توله سگی که در مرحله شیر گرفتن از چهارمین هفته زندگی است، می باشد.

 

معمولا توله سگ ها از هفته پنجم به بعد به سمت غذا سوق داده می شوند. این محصول یک غذای متعادل با فرمول منحصر به فرد و از هر جهت قابل اعتماد می باشد و تمام فاکتور های لازم برای سلامتی و رشد سگ ها را دارا می باشد.

 

ترکیبات: پروتئین مرغ ۲۶.۵ درصد، آرد ذرت، آرد برنج، چربی مرغ، غذای ماهی سالمون ۵ درصد، پروتئین سیب زمینی، سلولز، پالپ چغندر، روغن تخم آفتابگردان، گوشت میوه سیب، پودر کامل تخم مرغ، روغن هسته انگور، کلرید سدیم، مخمر آبجو، کلرید پتاسیم، جلبک دریایی، خار مریم، کنگر فرنگی، قاصدک، زنجبیل، برگ درخت غان، گزنه، بابونه، گشنیز، رزماری، مریم گلی، ریشه شیرین بیان، آویشن، گوشت صدف دو کفه، گیاهان دارویی خشک.

 

پخش کلیه لوازم حیوانات خانگی

پخش غذای سگ و گربه

سفارش با یک تماس

ارسال به سراسر کشور

 

سفارش: 09029120998

 غذای استارتر سگ