ماشین اصلاح جیمی مدل GM-657

ماشین اصلاح جیمی مدل GM-657 | ماشین اصلاح جیمی مدل «GM-657» یکی از لوازمات آرایشگاهی مناسب برای مصارف خانگی و سالنی جهت اصلاح موهای سر و صورت و مجهز به باتری قا
ماشین اصلاح جیمی مدل GM-657

ماشین اصلاح جیمی مدل GM-657

ویژه گیهای این محصول

  • برند | ماشین اصلاح جیمی مدل  GM-657
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • منبع تغذیه: برق خانگی با سیم، باتری قابل شارژ با سیم
  • مدت زمان استفاده پس از شارژ: 60 دقیقه
  • منبع شارژ: آدابتور برق
  • وزن دستگاه :160 گرم
  • لوازم جانبی: روغن، برس تمیز کننده، دارای 4 شانه
  • بدنه خوش ساخت و بادوام
  • سایز شانه ها: 3-6-9-12

ماشین اصلاح جیمی مدل «GM-657» یکی از لوازمات آرایشگاهی مناسب برای مصارف خانگی و سالنی جهت اصلاح موهای سر و صورت و مجهز به باتری قابل‌ شارژ است. سر اصلاح این ماشین به شکل تریمر می باشد، که دارای دو تیغه‌ی

ماشین اصلاح جیمی و راهنمای خرید ماشین اصلاح جیمی

ماشین اصلاح جیمی

فلزی لغزان روی یکدیگر است.

میزان فاصله‌ی بین این دو تیغه، طول و اندازه اصلاح بوسیله این دستگاه را تعیین می‌کند. اندازه طول اصلاح تیغه ثابت و برابر 0.5 میلی‌متر می باشد. وزنماشین اصلاح جمی  160 گرم است. برای اینکه قادر باشید موهای صورت را در اندازه‌های بیشتر از 0.5 میلی‌متر کوتاه کنید، می‌توانید از شانه‌ی ارائه‌ شده همراه دستگاه که درون جعبه قرار دارد بهره ببرید.

ماشین اصلاحی جیمی در یک نگاه

انرژی این دستگاه از طریق باتری قابل‌ شارژ آن تأمین می‌شود. مدت‌ زمان شارژ کامل برای باطری باتری 8 ساعت و زمان شارژ دهی آن جهت استفاده 60 دقیقه است.  البته شما میتوانید آداپتور برق را مستقیما به ماشین اصلاح وصل کنید؛ بنابراین می‌توان به صورت با سیم از دستگاه بهره برد. جهت افزایش عمر تیغه‌ها و کارایی بهتر ماشین بهتر است پس از هر استفاده، تیغه دستگاه را توسط برس تمیز کرده و بوسیله روغن موجود در جعبه، تیغه‌ها را بخوبی روغن‌کاری کنید.

ماشین اصلاح جیمی مناسب برای مصارف شخصی و آرایشگاهی

ماشین اصلاح جیمی و راهنمای خرید ماشین اصلاح جیمی

ماشین اصلاح جیمی

با توجه به قیمت پایین و مناسب این ماشین اصلاح نسبت به سایر ریش تراش ها و ماشینهای اصلاحدیگر بازار بیشتر از آن جهت اصلاح صورت استفاده میشود و گاها در سالن های آرایش آرایشگران از این دستگاه جهت خط زنی و سایه کاری هم استفاده میکنند. از دیگر ماشین های اصلاح مشابه میتوان به ماشین اصلاح دینگ لینگ، ماشین اصلاح کمی و پروموزر اشاره کرد. این دسته از ماشین ها با توجه به کیفیت مناسب جایگزین موزر های 1400 شده اند که آرایشگران با سابقه با آن ها آنایی دارند.

اگر به دنبال یک ماشین اصلاح ارزان قیمت و با کیفیت هستید که برای شما کارایی ماشین اصلاح و ریش تراش را همزمان داشته باشد و از همه مهمتر قابل شارژ و به عبارتی مسافرتی هم باشد، ما به شما ماشین اصلاح جیمی مدل GM-657 به‌طور خلاصه ریش‌تراش GEMEi GM-657 را پیشنهاد میکنیم.

ماشین اصلاح جیمی و راهنمای خرید ماشین اصلاح جیمی

ماشین اصلاح جیمی

خصوصیات ماشین اصلاح جیمی

این دستگاه دارای تیغه‌ی تریمر با عرض 25 میلی‌متر، طول اصلاح 0.5 میلی‌متر، باتری قابل‌ شارژ و همچنین 4شانه سایزهای 3-6-9-12 می باشد و جهت اصلاح موی سر و صورت مناسب است.

 

 

ماشین اصلاح جیمی 657

هجوم انواع و اقسام ماشین های اصلاح به بازار با برندهای مختلف گاهی باعث می شود، اقایان سردر گم شده و ندانند کدام یک را خریداری کنند. البته انچه که مسلم است خرید ماشین اصلاح برای هر خانه و سالن آرایشگری ضروری بوده و با توجه به نوع نیاز و میزان مصرف تعداد آن هم تغییر می کند. از بین برندهای متنوع و زیاد ماشین های اصلاح، برند جیمی از کیفیت و مقبولیت بالایی برخوردار بوده و تقریبا همه نیازهای آرایشگری مردان را براورده می کند. یکی از انواع محصولات تولید شده توسط این برند ماشین اصلاح جیمی 657 است. ماشین اصلاح جیمی 657 با داشتن یک باتری قابل شارژ استفاده طولانی و مطمئن را برای اقایان و آرایشگرها فراهم کرده است. نحوه طراحی ماشین اصلاح جیمی 657 به شکلی است که از یک سری به صورت تریمر درست شده و دو تیغه فلزی دارد که روی هم می لغزند. با تنظیم فاصله بین این دو تیغه در ماشین اصلاح جیمی 657 می توانید طول اصلاح را تغییر دهید. در حالت اولیه و بدون تنظیم ماشین اصلاح جیمی 657 می تواند موها را در حد 0.5 میلیمتر کوتاه کند اما اگر قصد دارید طول کوتاهی را تغییر دهید باید از شانه های متنوع ماشین اصلاح جیمی 657 استفاده کنید. شانه در این وسیله 4 عدد بوده و با سایز های 3،6،9،12 طراحی شده اند و هر سایز می تواند طول مو را به همان اندازه کوتاه کند. ماشین اصلاح جیمی 657 جزو ماشین های اصلاح با کارایی بالا است.

ماشین اصلاح جیمی کردلس

ماشین اصلاح جیمی کردلس یکی از انواع ماشین های اصلاح جیمی بوده که  بسیار پر کاربرد و با کیفیت است. ماشین اصلاح جیمی کردلس هم 4 عدد شانه دارد که با این شانه ها می توانید طول کوتاهی مو را تعیین کنید. وجود سرپوش بر روی سری ماشین اصلاح جیمی کردلس باعث می شود ایمن شده و در برابر ضربه هم مقاوم باشد. ماشین اصلاح جیمی کردلس بدنه ای از جنس پلاستیک فشرده و مقاوم داشته و تیغه آن از جنس استیل ضد زنگ است و همین امر باعث بالا رفتن کیفیت آن شده است. ماشین اصلاح جیمی کردلس می تواند سال ها شما را از خرید ماشین اصلاح بی نیاز کند.

ماشین اصلاح gemei gm-567

در مورد ماشین اصلاح gemei gm-567 در سطور بالا به تفصیل صحبت کردیم و با توجه به ویژگی های نام برده شده در این وسیله به نظر می رسد انتخاب خوب و مطمئنی باشد. ماشین اصلاح  gemei gm-567با طراحی شیک و منحصر به فرد نیاز اقایان را برای اصلاح و سامان دادن به سر و صورت خود تا مدت ها بر طرف کرده و به خاطر اینکه این وسیله را می توان هم در سفر و هم در خانه استفاده کرد بسیار پر طرفدار است. اگر قصد خرید یک ماشین اصلاح مرغوب را دارید که تا سال ها مجبور به هزینه مجدد نباشید ما به شما ماشین اصلاح gemei gm-567 پیشنهاد می کنیم. gemei gm-567ماشین اصلاح خاص و با طراحی فوق العاده شیک است.  gemei gm-567ماشین اصلاح و ابزار بسیار مناسب برای افرادی است که حوصله رفتن به آرایشگاه را ندارند. gemei gm-567ماشین اصلاح قابل استفاده در خانه بوده و می تواند سر و صورت اقایان را با کمترین مهارت به بهترین شکل مرتب کند.

قیمت ماشین اصلاح جیمی

همیشه قیمت خرید یک وسیله برقی برای خریداران مهم است، آنها ترجیح می دهند یک وسیله برقی را با کمی قیمت بیشتر بخرند اما کیفیت مطمئنی داشته باشد تا چند ماه بعد مجبور نشوند دوباره هزینه کنند. برای همین از قدیم گفته شده برای خرید وسایل برقی خسیس نباشید. در بین ماشین های اصلاح، قیمت ماشین اصلاح جیمی با توجه به برند و کیفیت و کارایی هایی که دارد بسیار به صرفه بوده و مناسب است. قیمت ماشین اصلاح جیمی را با برند های مشابه مقایسه کنید و قابلیت های آنها را در نظر بگیرید، قطعا به این نتیجه می رسید که  قیمت ماشین اصلاح جیمی برایتان بسیار مناسب تر است.

ریش تراش gemei567

ریش تراش gemei567 همان ماشین اصلاح صورت جیمی مدل GM-657 است. این ماشین حالت صفر زن ندارد ولی قابلیت و کارایی آن به حدی است که اگر به آرایشگاهها سری بزنید یکی ازآن را در همه ارایشگاهها پیدا خواهید کرد. وزن 160 گرمی ریش تراش gemei567 باعث شده است بسیار سبک بوده و هنگام استفاده فشاری به دست و بازو وارد نشود. طراحی ریش تراش gemei567 کاملا ارگونومیک بوده و هنگام استفاده دقیقا با دست فیت می شود و اندازه استاندارد آن باعث شده است همه افراد با هر قدی بتوانند از ریش تراش gemei567 به راحتی استفاده کنند.

قیمت ریش تراش جیمی

هر وقت قصد خرید یک وسیله برقی را داشتید، درجه اول ببینید پول چه چیزی دارید پرداخت می کنید. خرید از یک برند معروف همیشه به معنی یک خرید با کیفیت و مقرون به صرفه نیست. برند جیمی علاوه بر اینکه یک برند معتبر جهانی است محصولات خود را به بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد. قیمت ریش تراش جیمی فوق العاده به صرفه بوده و اگر می خواهید از مقرون به صرفه بودن قیمت ریش تراش جیمی مطمئن شوید پیشنهاد می کنیم آن را با محصولات مشابه مقایسه کنید. برای اینکه خرید مناسب تری داشته باشید حتما قیمت ریش تراش جیمی را از فروشگاههای اینترنتی استعلام کرده و بعد اقدام به خرید کنید.

ماشین اصلاح gemei805

ماشین اصلاح gemei805 یک ماشین اصلاح با قدرت موتور بسیار بالا است. طراحی یک سر اصلی و 4 شانه فرعی برای ماشین اصلاح gemei805 باعث شده است کوتاه کردن موها با طول های مختلف امکان پذیر شود. 4 شانه ماشین اصلاح gemei805 می تواند موها را با ارتفاع 3 و 6 و 9 و 12 میلیمتر کوتاه کند و سری اصلی آن هم قادر است کوتاهی در حد 0.1 تا 2 میلی متر داشته باشد. ماشین اصلاح gemei805 را می توانید هم در ماشین و سفر و هم هنگام اتصال به پریز برق استفاده کنید. برای استفاده از ماشین اصلاح gemei805 باید قبلا باتری آن را به مدت 480 دقیقه شارژ کرده و بعد می توایند تا 60 دقیقه از شارژ آن استفاده کنید.

ماشین خط زن جیمی

ماشین خط زن جیمی قادر است با استفاده تیغه T شکلی که دارد، روی صورت و سر خط ایجاد کرده به شکلی که هیچ برجستگی مویی دیده نشود. بدنه ماشین اصلاح gemei805 طوری ساخته اند که کاملا در مقابل ضربه مقاوم است و استیل بکار رفته در تیغه هم ضد زنگ بوده و تا سال ها می توانید از آن استفاده کنید. ماشین اصلاح gemei805 طراحی بسیار شیک و جذابی هم دارد و به خاطر قیمت مناسب آن می توانید آن را به دوستانتان هم هدیه بدهید. ماشین اصلاح gemei805 نقطه صفر زن هم دارد.

 پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی

 
سفارش: 09013101369 - 09104448657