• -
  • 51
  • 0 دیدگاه

غذای خشک رژیمی برای گربه های دارای نارسایی کلیوی | سفارش: 09029120998

غذای خشک رژیمی برای گربه های دارای نارسایی کلیوی   گربه اغلب از نارسایی کلیوی که یک بیماری مزمن است، رنج می برند. به همین خاطر یک رژیم غذایی کامل که عملکرد کلیه ها را تحت پوشش قرار دهد، برای گر
غذای خشک رژیمی برای گربه های دارای نارسایی کلیوی | سفارش: 09029120998

غذای خشک رژیمی برای گربه های دارای نارسایی کلیوی

 

گربه اغلب از نارسایی کلیوی که یک بیماری مزمن است، رنج می برند. به همین خاطر یک رژیم غذایی کامل که عملکرد کلیه ها را تحت پوشش قرار دهد، برای گربه لازم است. این محصول یک رژیم بهینه را فراهم می کند.

 

کلیه های دچار مشکل قادر نیستند بدن گربه را بطور کامل سم زدایی کنند. در نتیجه مواد سمی به داخل خون راه یافته و کل بدن را تحت فشار قرار می دهد.

 

گربه هایی که باید غذای رژیمی مصرف کنند اغلب از خوردن غذا سر باز می زنند، این غذا با داشتن میزان تورین بالا و مواد خام با کیفیت یک غذای لذیذ برای گربه است.

 

محافظت از کلیه ها.

میزان کاهش یافته پروتئین، فسفر، سدیم و منیزیم.

فرمول ترکیبی گیاهی به منظور پشتیبانی از کارکرد اعضای بدن.

خوش طعم.

کاهش فشار روی سیستم کلیه.

سهولت در هضم.

فاقد گلوتن.

 

ترکیبات:

آرد برنج، سیب زمینی پخته، چربی مرغ، پروتئین مرغ،چربی حیوانیی، پروتئین، سلولز، غذای ماهی، هموگلوبین، پالپ چغندر (قند گرفته شده)، غذای گوشتی، گوشت سیب، نمک طعام، تخم دانه کتان، مخمر آبجو، کلرید پتاسیم، جلبک دریایی، برگ درخت یوکا آمریکائی، ریشه کاسنی، عصاره مخمر آبجو، خارشیر، کنگر فرنگی، قاصدک، زنجبیل، برگ درختان، بابونه، گزنه، گشنیز، رزماری، مریم گلی، ریشه شیرین بیان، آویشن، خشک شده و هیدرولیز شده.

 

پخش کلیه لوازم حیوانات خانگی

پخش غذای سگ و گربه

سفارش با یک تماس

ارسال به سراسر کشور

سفارش: 09029120998