ماشین اصلاح موزر مدل 1400

ماشین اصلاح موزر مدل 1400 | تکنولوژي اصلاح: برش مستقيم | جنس تيغه: استيل ضد زنگ | اندازه اصلاح: 0.1 – 3 ميلي‌متر
ماشین اصلاح موزر مدل 1400

ماشین اصلاح موزر مدل 1400

ویژه گیهای این محصول

  • تکنولوژي اصلاح: برش مستقيم
  • جنس تيغه: استيل ضد زنگ
  • اندازه اصلاح: 0.1 – 3 ميلي‌متر
  • وزن دستگاه: 600 گرم
  • تعداد شانه‌ها: 1 عدد
  • منبع شارژ: کابل برق

ماشین اصلاح سر و صورت موزر مدل 1400

تکنولوژي اصلاح: برش مستقيم

جنس تيغه: استيل ضد زنگ

اندازه اصلاح: 0.1 – 3 ميلي‌متر

وزن دستگاه: 600 گرم

کابل برق – قدرت بسیار بالا- قابلیت تنظیم تیغه تا 7 سایز- ساخت آلمان

تعداد شانه‌ها: 1 عدد

منبع شارژ: کابل برق

دارای: درپوش محافظ – روغن – برس تميز کننده

 

ماشین اصلاح موزر

ماشین اصلاح موزر توسط یک کمپانی المانی که در ابتدا برای تولید اسلحه تاسیس شد، طراحی و تولید گردید. ماشین اصلاح موزر خیلی زود به یکی از بهترین و با کیفیت ترین ماشین های اصلاح در سراسر دنیا تبدیل شد و فروشگاههای لوازم برقی و آرایشی برای خرید آن و عرضه به مشتری صف بستند. به جرات می توان گفت در هر خانه ای که جستجو کنی حداقل یک مدل از ماشین اصلاح موزر را پیدا خواهید کرد. با وجود اینکه با پیشرفت این صنعت ماشین های اصلاح جدید و با کاربرد های متنوع و تکنولوژی به روز وارد بازار شدند اما ماشین اصلاح موزر هنوز جایگاه خود را به عنوان یک برند با کیفیت در این عرصه حفظ کرده است. همه ماشین های اصلاح از دو جزو تیغه و موتور درست شده اند یعنی دو جزو اصلی آنها تیغه و موتور است، ماشین اصلاح موزر هم از این قاعده مستثنی نیست.

 

ویژگی های ماشین اصلاح موزر

ماشین اصلاح موزر تیغه ضد زنگ داشته و فاصله بین این دو تیغه و لبه های آن در واقع تعیین کننده طول برش است. این دستگاه طوری تنظیم می شود که می توانید بین 0.1 تا 3 میلی متر موها را کوتاه کنید. سرعت تعیین شده برای موتور ماشین اصلاح موزر 6000 دور در دقیقه است. اگر از ماشین اصلاح موزر استفاده کرده باشید، صدای زیاد و لرزش موتور آن را دیده اید این مسئله به خاطر این است که موتور فوق العاده پر قدرتی دارد و همین امر هم باعث محبویت آن شده است. ماشین اصلاح موزر شانه هایی دارد که با انها می توانید ارتفاع برش را بیشتر کنید و تا 4.5 میلی متر افزایش دهید.

 

خرید ماشین اصلاح موزر

خرید ماشین اصلاح موزر واقعا مقرون به صرفه است. این دستگاه علاوه بر ویژگی های گفته شده برای کوتاه کردن موها با ارتفاع نزدیک به صفر هم طراحی شده است. پیچ های تعبیه شده روی دولبه تیغه قابل تنظیم بوده و با نزدیک کردن انها به هم می توانید، ارتفاع برش را به نزدیک صفر کاهش دهید. خرید ماشین اصلاح موزر  باعث می شود، بخش زیادی از هزینه های مربوط به اصلاح و مرتب کردن سر و صورت حذف شده و بتوانید خودتان در خانه این کار را انجام دهید. خرید ماشین اصلاح موزر از این جهت مقرون به صرفه است که این وسیله تیغه های ضد زنگ و از جنس استیل داشته و خرید موز در واقع شما را از یک محصول با کیفیت بهره مند می کند. افرادی که خرید ماشین اصلاح موزر را انجام داده اند، معتقدند با وجود اینکه این دستگاه وزن نسبتا زیادی دارد ولی کیفیت موتور و تنظیمات خوب آن ارزش هزینه کردن را خواهد دارد. بعد از خرید موزر متوجه می شوید، چیدمان کلیدها، طراحی ارگونومی و خوش دستی آن چقدر احساس راحتی هنگام اصلاح به شما می دهد.

 

تعمیر ماشین اصلاح موزر مدل 1400

ماشین اصلاح موزر یک کالای آلمانی و بسیار دقیق و با کیفیت است. برای تعمیر ماشین اصلاح موزر حتما باید به نمایندگی های مجاز همین برند مراجعه کرده و ماشین را به دست افراد نابلد نسپارید. موتور ماشین اصلاح موزر آلمانی بوده و قطعات آن کاملا اصل است، برای همین هنگام تعمیر ماشین اصلاح موزر باید قطعات همان کمپانی جایگزین شده تا به ماشین آسیب وارد نشود.

 

نمایندگی موزر چه خدماتی ارائه می دهد

ماشین اصلاح موزر با اینکه سال های زیادی نیست که تولید می شود اما کیفیت عالی و موتور قدرتمند آن باعث شده است، بین مشتریان محبوبیت زیادی داشته باشد. برای خرید موزر در ایران می توانید به نمایندگی موزر مراجعه کرده تا نمایندگی موزر در خصوص تعمیرات ماشین و پیدا کردن قطعات اصل هم شما را راهنمایی کند. نمایندگی موزر امکان ارائه محصولات این کمپانی را به صورت عمده و خرده فروشی هم دارد. بعد از خرید از نمایندگی موزر می توانید از خدمات پس از فروش، گارانتی محصولات، لیست تعمیرگاهای مجاز مطلع شده و بهترین خرید را داشته باشید.

 

ماشین اصلاح موزر شارژی چیست؟

ماشین اصلاح موزر شارژی تحت لیسانس المان و در چین مونتاژ می شود. ماشین اصلاح موزر شارژی تیغه هایی از جنس سرامیک داشته و با داشتن یک سری مشخص اصلاح را به صورت مستقیم انجام می دهد. این وسیله چهار شانه مخصوص داردکه با استفاده از این چهار شانه می توانید با ماشین اصلاح موزر شارژی موها را در ارتفاع های مختلف کوتاه کنید. مدت زمان لازم برای شارژ ماشین اصلاح موزر شارژی 50 دقیقه است و بعد از آن می توانید به مدت 45 دقیقه به صورت مدام از شارژ آن برای اصلاح سر و صورت استفاده کنید. برای اینکه ماشین اصلاح موزر شارژی دوام و ماندگاری بیشتری داشته باشد، بهتر است بعد از هر بار استفاده با برس مخصوصی که در آن قرار داده شده است، تیغه های آن را تمیز کرده و روغن کاری کنید. شارژ ماشین اصلاح موزر شارژی با ادابتور برق امکان پذیر است.

 

موزر جدید

ماشین اصلاح موزر جدید واقعا یک محصول منحصر به فرد و عالیست. این وسیله کیفیت بسیار بالایی داشته و در یک مدت زمان کوتاه به شهرت جهانی رسیده است. موزر جدید تیغه های بسیار تیز و خود تیز شونده و با کیفتی داشته که با دقت بسیار بالایی موها را کوتاه می کند. موزر جدید بسیار ارگونومیگ طراحی شده و به هنگام استفاده به هیچ وجه به دست و بازو فشار وارد نمی کند. موزر جدید باتری قابل شارژ داشته و می توانید بعد از شارژ به راحتی از آن استفاده کنید.

 

موزر ایران برند معروف و با کیفیت

موزر ایران هم یکی از ماشین اصلاح های با کیفت و مناسب بوده که از قطعات با کیفیت درست شده است. موزر ایران موتور بسیار قوی و تیغه های ضد زنگ دارد و در هنگام استفاده از موز ایران هیچ فشاری به دستها و بازو وارد نمی شود، همین ویژگی ها استفاده از موزر ایران را مقرون به صرفه کرده است.

 

قیمت ماشین اصلاح موزر مدل 1400

ماشین اصلاح موزر 1400 از تیغه ها استیل ضد زنگ درست شده و قیمت موزر1400  با توجه به کیفیت و برند آن که المانی است، بسیار مقرون به صرفه می باشد. ارتفاع برش در ماشین اصلاح موزر 1400 از 0.1 تا 3 میلی میتر قابل تنظیم بوده و این کار با اهرم روی سری انجام می شود. موتور ماشین اصلاح موزر 1400 قدرتی معادل 6000 دور در دقیقه داشته و وزن نسبتا مناسبی هم دارد. با توجه به قیمت موزر 1400 و مقرون به صرفه بودن آن در 100 کشور جهان به فروش بالایی دست پیدا کرده است.

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی
 
سفارش: 09013101369 - 09104448657