گودیز مرغ بدون غلات برای سگ

  گودیز مرغ بدون غلات برای سگ Goodies Grain Free   تشویقی سگ بدون غلات و گلوتین ، حاوی 20 درصد گوشت تازه مرغ که برای سگهایی که سیستم گوارشی حساس و یا حساسیت غذایی دارند مناسب است. ای
گودیز مرغ بدون غلات برای سگ
 

گودیز مرغ بدون غلات برای سگ

Goodies Grain Free

 

تشویقی سگ بدون غلات و گلوتین ، حاوی 20 درصد گوشت تازه مرغ که برای سگهایی که سیستم گوارشی حساس و یا حساسیت غذایی دارند مناسب است. این تشویقی سگ حاوی بذر کتان طبیعی ، گلوکوزامین و کندرویتین است.

اگر حیوان شما به ماده غذایی خاصی حساسیت دارد ، خیلی مهم است که به او تشویقی با کیفیت بالا بدهید . این محصول برای این حیوانات بسیار ایده آل میباشد .

 

این محصول با حداقل 20درصد گوشت تازه مرغ تولید شده که علاوه بر تامین پروتئین ، طعمی بسیار خوب به آن بخشیده است . معمولا هضم غلات برای سگها مشکل است ، بنابراین در این محصول سیب زمین را جایگزین آن کرده اند که هضم آن بسیار راحت بوده و سرشار از کربوهیدرات میباشد.

 

این تشویقی ها سرشار از دانه کتان هستند که باعث تقویت قدرت هضم غذا و سرشار از امگا 3 و اسیدهای چرب ضروری بوده که به سلامت پوست و موی حیوان کمک میکند . این محصول همچنین حاوی گلوکوزامین و کندرویتین میباشد که به سلامت غضروفها کمک میکند .

 

مشخصات این محصول در یک نگاه :

- تشویقی مخصوص سگهایی که حساسیت غذایی دارند .

- فاقد غلات و گلوتین .

- حاوی حداقل 20درصد گوشت تازه مرغ .

- حاوی یک نوع پروتئین .

- خوشمزه و با قابلیت هضم بالا .

- حاوی دانه کتان برای تقویت غضروف ها و امگا 3 و اسیدهای چرب ضروری برای براقیت موی سگها .

- سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی .

- حاوی گلوکوزامین و کندرویتین برای تقویت غضروفها .

 

این محصول طوری بسته بندی شده که تشویقی ها تازه و ترد باقی میمانند . این محصول در کارخانه های آلمان تولید شده و در تولید آن از اخرین روش ها و اخرین پژوهش های دانشمندان استفاده شده است .

 

پخش کلیه لوازم حیوانات خانگی

پخش غذای سگ و گربه

سفارش با یک تماس

ارسال به سراسر کشور

فروش غذای سگ | فروش غذای گربه | خاک گربه | لوازم حیوانات خانگی | پت شاپ | پت کالا | لوازم سگ | لوازم گربه

 

سفارش: 09029120998

 

گودیز مرغ بدون غلات برای سگ