ماسک موی Olive

ماسک موی Olive | تقویتی برای موهای آسیب دیده و دکلره شده | دارای خاصیت نرم کنندگی فوق العاده بالا | برای استفاده در داخل حمام | دارای عص
ماسک موی Olive

ماسک موی Olive

تقویتی برای موهای آسیب دیده و دکلره شده

  • دارای خاصیت نرم کنندگی فوق العاده بالا
  •  برای استفاده در داخل حمام
  • دارای عصاره زیتون
  • وزن : 500 گرم

ماسک موی Olive

ماسک موی olive

 

 

ماسک موی Olive: این ماسک موی تقویتی برای موهای آسیب دیده و دکلره شده مناسب است، به جهت وجود سرامید در olive باعث احیاء موهای آسیب دیده شده و تعادل فیزیولوژیکی ساختار موها را بهبود می بخشد، همچنین ماسک موی olive دارای خاصیت نرم کنندگی فوق العاده بالایی میباشد .

این ماسک مو برای موهای خشک و رنگ شده ، بخصوص موهایی که به وسیله دکلره ناشی از بی تجربگی یا عدم اطلاعات کافی از نوع مواد و یا زمان لازم سبب آسیب به بافت موها می شود بسیار درمان کننده است.

 

 

 

ماسک مو

 

خاصیت احیاء کنندگی و بازسازی ماسک موی الیو عمیقاً بر روی ساقه و ریشه مو اثر مطلوب گذاشته و خیلی سریع مو را ترمیم می کند و به مو شفافیت و نرمی ابریشمی بخشیده و موهای شما را شاداب میکند.
استفاده از ماسک موی olive  پس از رنگ ، دکلره ، فر یا صاف کردن با مواد ، مش و یا به طور کلی پس از استفاده از هر مواد شیمیایی و آسیب رسان توصیه می شود.

 

 

 

 

 

اما تعریفی عمومی از ماسک مو: ماسک مو یک محصول درمانی و آرایشی برای مو است که خاصیت درمانی و آبرسانی آن بیشتر مورد توجه قرار میگیرد، ماسک مو

را روی سطح مو میزنید و پس از چند دقیقه آب کشی میکنید. این محصول هم تقویتی است و هم موهایتان رانرم میکند و انواع مدل ها و مارک های مختلف دارد. مثلا ماسک موی مخصوص موهای صاف، فر، حجم دهنده یا مخصوص موهای رنگ شده. که البته ماسک موی Olive کلیه خواص آبرسانی، تغذیه مو و درمانی را دارد.

 

ماسکی برای موهای نازک

موهای نازک معمولا به خودی خود نرم هستند، ولیکن به معنای این نیست که موهای نازک به رطوب رسانی نیازی نداشته باشند مخصوصا اگر موهای نازک شما وز هم باشند.

برای چنین جنس موهایی باید طول مو را ماسک بزنید و تا انتهای دسته مو ها ادامه دهید توجه داشته باشید  نباید بیشتر از دو تا سه دقیقه بگذارید ماسک روی موهای‌تان باقی بماند.

 

طریقه مصرف ماسک موی olive:

موهایتان را پس از شستشو با شامپو به مقدار مناسب از این محصول آغشته نموده و پس از 3 الی 5 دقیقه با آب فراوان ولرم و یا خنک بدون ماساژ شستشو نمایید.

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی
 
سفارش: 09013101369 - 09104448657