ماشين اصلاح دينگ لينگ مدل RF-699

ماشين اصلاح دينگ لينگ مدل RF-699 | قابلیت تنظیم سرعت موتور در دو حالت | دارای اهرمتنظیم طول اصلاح
ماشين اصلاح دينگ لينگ مدل RF-699

ماشين اصلاح دينگ لينگ مدل RF-699

ویژه گیهای این محصول

  • قابلیت تنظیم سرعت موتور در دو حالت
  • دارای اهرمتنظیم طول اصلاح
  • قابلیت استفاده در حالت شارژ
  • دارای باتری قابل شارژ
  • تکنولوژی اصلاح: برش مستقیم
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • مدت شارژ: 480 دقیقه
  • مدت استفاده پس از شارژ: 40 دقیقه
  • منبع تغذیه: برق خانگی با سیم
  • سایز شانه ها: 4-8-12-16-20
  • وزن: 250 گرم

ماشين اصلاح دينگ لينگ مدل RF-699

 

ماشین اصلاح دینگ لینگ

ماشین های اصلاح به عنوان یک ابزار مناسب و البته ضرروی در بسیاری از خانه ها مورد استفاده قرار می گیرند. در گذشته های نه چندان دور آرایشگران سیار با داشتن یک ماشین اصلاح قدیمی برای اصلاح سر و صوت محله به محله می گشتند و البته همه هم راضی بودند. با پیشرفت تکنولوژی و افزایش اگاهی های اجتماعی در خصوص رعایت بهداشت داشتن این وسیله در هر خانه به عنوان یک ابزار ضروری شناخته شده است. در بازار این وسیله کاربردی، برند های مختلف و متنوعی فعال هستند که برخی از آنها از شهرت و محبوبیت بیشتری برخوردارند. برند دینگ لینگ یکی از برندهای معروف و باکیفیت در تولید ماشین اصلاح است که در سال های اخیر توانسته است در سراسر دنیا طرفداران زیادی جذب کند. این برند ماشین اصلاح را در انواع مختلف و با شماره های متنوع تولید کرده و هر نوع کارایی مخصوص به خود را دارد که در این مطلب به برخی از این محصولات و کارایی و مزایای آن اشاره خواهیم کرد.

ماشين اصلاح دينگ لينگ مدل RF-699 خرید ماشين اصلاح دينگ لينگ مدل RF-699ماشین اصلاح دینگ لینگ (Dingling) مدل «RF-699» یک ماشین در دسته بندی آرایشگاهی با کیفیت و با قیمت فوق العاده مناسب، مخصوص پیرایش و اصلاح موهای سر و صورت میباشد. این ماشین اصلاح خوش دست، سبک و با کیفیت دارای یک اهرم تنظیم تیغه جهت افزایش و یا کاهش اندازه طول اصلاح موی سر و صورت و همچنین دارای یک دکمه‌ی تنظیم سرعت موتوراست. تیغه‌ی دینگ لینگ RF-699   از جنس استیل ضد زنگ می باشد و در پشت دستگاه، اهرم تنظیم ارتفاع برش قرار دارد که جهت تنظیم اندازه طول کوتاهی مو استفاده میشود.

با استفاده از این اهرم شما قادرید طول اصلاح تیغه را بین یکی از سه حالت 0.5، 1.5 و 2.5 میلی‌متر تنظیم نمایید، البته بسیاری از آرایشگران و پیرایشگران جهت تبدیل کردن این ماشین اصلاح به یک ماشین صفرزن بصورت دستی با استفاده از یک ابزار محکم همچون انبر و یا آچارهای مخصوص تعمیرات تیغه پایینی را به تیغه بالایی نزدیک میکنند که در این صورت اندازه طول اصلاح به صفر نزدیک میشود و اصطلاحا ماشین اصلاح را به یک ماشین صفر زن تبدیل میکنند و اغلب جهت اصلاح ریش و سبیل صورت و یا حتی خط زنی مورد استفاده قرار میگیرد.

 

شکل ظاهری ماشین اصلاح دینگ لینگ RF-608

شکل ظاهری ماشین اصلاح دینگ لینگ RF-608 و قسمت سر آن مثل تریمر است و دو تیغه که روی هم می لغزند روی آن قرار دارد. فاصله ای که بین این دو تیغه وجود دارد در واقع تعیین کنند طول و میزان پیرایش است. یکی از چیزهاییکه باعث شده در بازار این نوع وسایل، ماشین اصلاح دینگ لینگ 608 محبوبیت بیشتری داشته باشد، شانه های متنوع آن است که با استفاده از این شانه ها شخص می تواند میزان و طول پیرایش را به صورت دستی تنظیم کند و احتمال خراب شدن کار هم کمتر می شود. برای شارژ باتری ماشین اصلاح دینگ لینگ RF-608 باید 12 ساعت زمان صرف کنید و بعد از شارژ کامل به مدت 45 دقیقه قابلیت استفاده دایم را دارد. این دستگاه را باید بدون سیم استفاده کنید چون امکان اتصال مستقیم آداپتور به آن وجود ندارد و باید ابتدا شارژ شده و بعد مورد استفاه قرار بگیرد. نحوه استفاده از ماشین اصلاح دینگ لینگ RF-608 به این شکل است که باید بعد از هر بار پیرایش موهایی که روی تیغه چسبیده شده با برس تمیز شود و تیغه ها هم با روغن مخصوص روغن کاری شوند این کار باعث می شود طول عمر بیشتری داشته باشد.

 

طراحی زیبا و خاص ماشين اصلاح دينگ لينگ مدل RF-699

برای طراحی ابزار و سایل اینچنینی رعایت اصول ارگونومیک بسیار مهم است چون استفاده کنندگان از آن بعد مدتی نباید احساس درد در دست یا کتف داشته باشند. اگر در طراحی این وسایل نکات و اصول ارگونومیک رعایت نشود بعد از مدت کوتاهی مصرف کننده آنرا کنار خواهد گذاشت چون در هنگام استفاده از آن راحت نخواهد بود. ماشین اصلاح دینگ لینگ 609 از طراحی بسیار زیبا و ارگونومیک برخوردار بوده و جنس آن از موادی است که وزن زیادی ندارند و علاوه بر آن به خاطر قوسی که در بدنه آن داده شده است به راحتی در دست جای میگیرد.

 

آیا مدل دینگ لینگ RF-697 ارگونومیک است؟

ماشین پیرایشی که ارگونومیک نباشد، خیلی زود از بازار رقابت حذف خواهد شد. چون مصرف کنندگان این وسیله فقط مشتریان خانگی نیستند و بسیاری از آرایشگاهها و پیرایشگرها به صورت مداوم از آن استفاده می کنند و اگر طراحی درست و ارگونومیک نداشته باشد خیلی زود سبب خستگی و درد در نواحی کتف و شانه و دستها می شود، برای همین مدل دینگ لینگ RF-697 به صورت اگونومیک و بسیار شیک طراحی شده است و جنس آن از پلاستیک مقاوم و سبک بوده و انتخاب این جنس باعث شده است، وزن ایدال داشته باشد.

 

تعمیر ماشین اصلاح دینگ لینگ

تعمیر ماشین اصلاح دینگ لینگ باید در مراکز مجاز و توسط افرادی صورت گیرد که در این کار تخصص دارند و قطعات و نحوه مونتاژ آن را به خوبی می شناسند. مراجعه به افراد غیر متخصص و نمایندگی های برند های دیگر ممکن است اسیب جدی به این وسیله وارد کرده به طوریکه دیگر قابل استفاده نباشد. برای تعمیر ماشین اصلاح دینگ لینگ با یک سرچ ساده می توانید مراکز مجاز و تعمیرگاههای مرتبط را پیدا کنید و کار را به دست انها بسپارید. به طور کلی اگر در خصوص تعمیر وسایل برقی تخصصی ندارید خودتان دست به کار نشوید و انها را دستکاری نکنید چون ممکن است یک عیب ساده و قابل رفع تبدیل به یک مشکل بزرگ شده و هزینه تعمیر بسیار زیادی روی دستتان بگذارد.

 

انواع شانه ها و مورد مصرف آنها در ماشین اصلاح دینگ لینگ RF-609

شانه در این مدل در شماره های 4،8،12،16 و 20 ارائه شده است و شماره بیانگر طول اصلاح خواهد بود . دندانه های متفاوت و نوع طراحی انها باعث شده است بتوانید به شکل ها و جهت های مختلف انها را روی بدنه تنظیم کنید.

 

ماشین اصلاح دینگ لینگ RF-689

تکنولوژی مورد استفاده در این وسیله برش مستقیم بوده و وزن آن در حدو نیم کیلو گرم است. همین دو ویژگی باعث شده است، در بسیاری از آرایشگاهها مورد استفاده قرار بگیرد. وزن زیاد ابزارهای این چنینی می تواند باعث خستگی و دردهای مفصلی در آرایشگرها شده، برای همین انها ترجیح می دهند از برند هایی استفاده کنند که محصولاتی با وزن کمتر تولید می کنند.

 

ماشين اصلاح دينگ لينگ مدل RF-699

ماشين اصلاح دينگ لينگ مدل RF-699 خرید ماشين اصلاح دينگ لينگ مدل RF-699اما جهت اصلاح کردن موهای سر و صورت در اندازه‌های بیشتر از 2.5 میلی‌متر در حالت معمول، می‌توانید یکی از شانه‌های این ماشین اصلاح را به کار بگیرید. تعداد پنج عدد شانه‌ی اصلاح با شماره های 4، 8، 12، 16 و 20 میلی‌متر به همراه ماشين اصلاح دينگ لينگ مدل RF-699 ارائه شده است. شانه‌‌ها به صورت کشویی و بسیار آسان روی تیغه ماشین نصب می‌شوند. روی هر یک شانه، دندانه‌هایی وجود دارد که میتوانید موقعیت شانه را روی تیغه ماشین اصلاح به کمک آن‌ها تنظیم کنید، به این ترتیب به کمک این ویژگی، شما میتوانید طول اصلاح شانه‌ها را براحتی تغییر دهید و موها را در اندازه‌های مختلفی کوتاه نمایید. روی بدنه‌ی این ماشین اصلاح، دکمه‌ای وجود دارد که جهت خاموش و روشن کردن دستگاه و همچنین تنظیم سرعت موتور در دو حالت کند و تند مورد استفاده قرار میگیرد. سرعت متوسط موتور دینگ لینگ 699 جهت مرتب‌کردن موهای دور سر و اصلاح ریش و سبیل یا به عبارتی سایه زنی استفاده می‌شود، سرعت زیاد نیز جهت اصلاح و مرتب کردن موهای متراکم سر و صورت مناسب است.

تیغه ضد زنگ ماشین اصلاح دینگ لینگ RF-689

از دیگر ویژگی های ماشین اصلاح دینگ لینگ 689 داشتن تیغه ضد زنگ از جنس تیتانیوم و برخورداری از 4 عدد شانه در سایز های مختلف است. این شانه ها در سایز های 9، 6 ،12 و 4 همراه وسیله عرضه می شوند. تنوع این شانه ها بسیار مورد توجه آرایشگران بوده است. ماشین اصلاح دینگ لینگ 689 بعد از شارژ به مدت 45 تا 60 دقیقه به صورت مداوم قابل استفاده خواهد بود. از ویژگی های بسیار خوب این ماشین اصلاح، امکان استفاده از آن برای تراشیدن موهای بدن، سر و صورت است. در واقع یک وسیله چند منظوره محسوب می شود.

 

ماشين اصلاح دينگ لينگ مدل RF-699

ماشین اصلاح دینگ لینگ RF-699 ابزاری برای اصلاح سر و صورت است. اهرم تنظیم کننده میزان اصلاح و دگمه ای که می تواند سرعت موتور را تنظیم کند، باعث شده است، استفاده از آن آسانتر از برند های دیگر باشد. این محصول ساخت چین است اما از قطعات و مواد با کیفیت ساخته شده است. تیغه تیتانیومی و ضد زنگ آن گواه این ادعاست. اهرمی در این وسیله طراحی شده است که می توانید به راحتی طول اصلاح را تنظیم کنید و برای همین قابل استفاده برای کل اعضای خانواده هم می باشد مثلا اگر بچه مدرسه ای دارید با این وسیله می توانید کار مرتب کردن موهایش را به بهترین شکل بر عهده بگیرید.

 

ماشين اصلاح دينگ لينگ مدل RF-699

ماشين اصلاح دينگ لينگ مدل RF-699 خرید ماشين اصلاح دينگ لينگ مدل RF-699ماشین اصلاح Dingling RF-699  به یک باتری شارژی مجهز است که تقریبا به مدت 8 ساعت زمان میبرد تا بصورت کاملا شارژ شود و سپس می‌توان بدون وقفه تا 40 دقیقه به صورت بی‌سیم و شارژی از دستگاه استفاده کرد. جهت شارژکردن این ماشین اصلاح یک پایه‌ی شارژ به همراه آن ارائه شده است. انتهای سیم شارژراین دستگاه سوکتی وجود دارد که می‌توان سیم شارژر را مستقیم به ماشین اصلاح دینگ لینگ متصل و دستگاه را شارژ کرد. دینگ لینگ 699 برخلاف برخی از دیگر ماشین‌های اصلاح، در حالت متصل به پریز برق هم  میتواند کار کند. به صورت خلاصه ماشین اصلاح دینگ لینگ مدل RF-699  دارای یک اهرم تنظیم اندازه اصلاح از 0.5 تا 2.5 میلی‌متر، تعداد پنج عدد شانه‌ی اصلاح با اندازه های مختلف، قابلیت تنظیم سرعت موتور در دو حالت کند و تند،  باتری قابل‌شارژ و پایه‌ی شارژ می باشد و از آن به‌صورت با سیم و بی سیم می‌توانید استفاده کنید.

 

ماشین اصلاح دینگ لینگ RF-609

ماشین اصلاح دینگ لینگ RF-609 مانند همه مدل های این برند از یک تیغه و اهرم تنظیم کننده و یک باتری قابل شارژ تشکیل شده است و اهرم تظیم کنند باعث می شود بتوانید طول اصلاح را مطابق با خواست خودتان تغییر دهید. برای کارایی بیشتر و همچنین برای اینکه مصرف کننده بتواند از ماشين اصلاح دينگ لينگ مدل RF-699 برای مدل های مختلف پیرایش استفاده کند، به همراه اهرم تنظیم کنند چند عدد شانه هم قرار داده شده است. قدرت موتور ، نوع تیغه و امکان تنظیم طول اصلاح با اهرم تنظیم کننده باعث شده است، این مدل در بین مصرف کننده ها و آرایشگاههای مردانه محبوبیت و طرفداران زیادی داشته باشد.

 

سرعت موتور در ماشین اصلاح RF-699

سرعت موتور ماشين اصلاح دينگ لينگ مدل RF-699 را می توان در دو دور تنظیم کرد و در هر حالت نوع اصلاح هم متفاوت خواهد بود. در دور متوسط باید موهای کنار گوش و ریش و سبیل اصلاح شود و در دور زیاد هم می توانید موهای سر و بدن و موهایی ضخیم قسمت های دیگر را پیرایش کنید.

 

بزرگترین مزیت ماشین اصلاح دینگ لینگ RF-609

بزرگترین برتری دینگ لینگ RF-609 در مقایسه با برند های مشابه قابل شارژ بودن آن است که امکان استفاده از آن را در سفر و جاهایی که امکان دسترسی به پیریز برق وجود ندارد، فراهم می کند.

 

ماشين اصلاح دينگ لينگ مدل RF-699

ماشين اصلاح دينگ لينگ مدل RF-699 خرید ماشين اصلاح دينگ لينگ مدل RF-699تقریبا اکثر انواع ماشین‌های اصلاحی که جهت کوتاه‌کردن و اصلاح موی سر طراحی شده‌اند، از نوع تریمر هستند و غالبا تیغه‌ی آنها عریض است. این نوع ماشین‌های اصلاح جهت اینکه بتوانند موهای متراکم سر را اصلاح کنند، باید موتور بسیار قدرتمندی داشته باشند. از یک ماشین اصلاح سر نباید طول اصلاح کمتر از 0.5 میلی‌متر را انتظار داشت؛ چرا که دندانه‌های تیغه‌ی آن‌ها نسبت به دیگر ماشین های اصلاح درشت است. یکی از ویژگی های ماشین اصلاح خوب تعداد شانه‌هایی است که به همراه آن ارائه می‌شود. RF-699 یکی از تولیدات موفق و البته مشهور کمپانی «دینگ لینگ» است. این کمپانی ماشین‌های اصلاح بسیار خوش‌قیمتی را به بازار معرفی کرده است.

 

 

ماشين اصلاح دينگ لينگ مدل RF-699

ماشين اصلاح دينگ لينگ مدل RF-699 خرید ماشين اصلاح دينگ لينگ مدل RF-699از یک ماشین اصلاح با چنین قیمتی و البته چنین کیفیت مناسبی داشتن یک باتری قابل‌شارژ انتظار نمی‌رود؛ ولیکن Dingling RF-699 به یک باتری شارژی مجهز شده که به شما اجازه میدهد بصورت بی سیم از دستگاه استفاده نمایید. قبل ازاستفاده از این ماشین اصلاح، باید باتری آن را به مدت 16 ساعت شارژ کنید، که البته شارژی اولیه محسوب میشود. جهت شارژکردن باتری دینگ لینگ یک ‌پایه‌ی شارژ نیز وجود دارد که ماشین اصلاح  به صورت خوابیده روی آن قرار می‌گیرد. بعد از قرارگرفتن ماشین روی پایه‌ی شارژ، دو چراغ قرمزرنگ پایه روشن می‌شوند. دینگ لینگ به صورت محکمی روی پایه قرار می‌گیرد، زیر پایه هم لاستیک‌هایی وجود دارند که از لیزخوردن آن روی سطح لغزنده جلوگیری می‌کنند. مدت‌زمان شارژ کامل باتری پس از شارژ اولیه دستگاه 8 ساعت می باشد و بعد از آن تا 40 دقیقه می‌توانید به شکل بی‌سیم از ماشین اصلاح استفاده کنید.

 

استفاده از ماشین اصلاح دینگ لینگ RF-689 در سفر

از این وسیله می توانید در سفر ها و جاهایی که به پیریز برق دسترسی ندارید هم استفاده کنید، چون بعد از شارژ می توانید سیم آن را جدا کرده و بدون سیم کار اصلاح را انجام دهید. بر خلاف برخی برند ها که ممکن است به مرور و عدم استفاده، از شارژ دستگاه کم شود این ماشین اصلاح در صورتیکه به مدت طولانی هم استفاده نشود شارژ آن تغییر نخواهد کرد و همچنان برای زمان استفاده باقی می ماند.

 

قیمت ماشین اصلاح RF-699

قیمت این وسیله با توجه به ویژگی ها و مزیت هایی که دارد بسیار مناسب است و بسیاری از خریداران معتقد هستند در مقایسه با انواع دیگر و برند های معتبر قیمت بسیار منصفانه ای دارد. با این وسیله شما می توانید کار پیرایش سر و صورت و بدن خودتان را بدون نیاز به ارایشگر به راحتی انجام داده و در هزینه هایتان هم صرفه جویی کنید.

 

ریش تراش دینگ لینگ

ریش تراش ها عموما همانطور که از نامشان پیداست برای پیرایش و منظم کردن ریش آقایان مورد استفاه قرار میگیرند و در انواع مختلف به بازار عرضه می شوند. تکنولوژی این وسیله در برند های مختلف اغلب به یک صورت بوده اما کیفیت و جنس قطعات متفاوت است. سر چرخشی ریش تراش و چند جهته و داشتن تیغه های دولبه کار با آن را آسان می کند. برخی از انواع ریش تراش ها ضد آب بوده و قابلیت استفاده زیر دوش و در آب را هم دارند. نحوه حرکت سر چرخشی ریش تراش دینگ بینگ روی پوست به شکلی است که پوست را اذیت نکرده و باعث ایجاد زخم و یا التهاب هم نخواهد شد و لطافت پوست را حفظ می کند.

 

اصلاح بی نقص صورت با ریش تراش دینگ لینگ

تکنولوژی و ساخت و طراحی این وسیله به شکلی است که کار پیرایش صورت را به بهترین شکل انجام می دهد. کار کردن با ریش تراش زیر آب و هنگام دوش گرفتن حس خیلی خوبی به فرد می دهد و ریش تراش های فعلی این قابلیت را دارند که در محیط آب و خیس استفاده شوند و البته آسیبی هم نبینند.

 

تعمیر ریش تراش دینگ لینگ

تعمیر ریش تراش دینگ لینگ مانند تعمیر ماشین اصلاح دینگ لینگ باید به افراد حرفه ای و متخصص سپرده شده تا در حین تعمیرات آسیب بیشتری به آن نرسد. این وسیله اگر به خوبی استفاده شود و در صورت خرابی به تعمیرکار حرفه ای سپرده شود سال های می توان از آن استفاده کرد، بنابراین خرید از برند دینگ لینگ در واقع صرفه جوبی در وقت و هزینه است. در هنگام تعمیر این وسیله حتما در مورد نوع ایراد و مشکل پیش امده و علت آن از تعمیرکار سوال کنید تا در استفاده های بعدی آسیب ایجاد شده تکرار نشود.

 

نمایندگی دینگ لینگ

برند دینگ لینگ و ماشين اصلاح دينگ لينگ مدل RF-699 را می توانید از نمایندگی مجاز و همچنین از فروشگاههای اینترنتی به صورت آنلاین خرید نمایید. البته این برند در مناطق مختلف تهران نمایندگی مجاز هم دارد ولی خرید اینترنتی این فرصت را به شما می دهد که با قیمت کمتر و البته سرعت بیشتری وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنید. بسیاری افراد علاقه دارند بدون حضور در خیابان ها و بازاراهای شلوغ وسایل مورد نیاز خود را خریداری کنند. فروشگاههای اینترنتی بهترین راه برای این افراد است که می توانند با صرف وقت و هزینه اندک به هدف خود دست یابند.

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی
 
سفارش: 09013101369 - 09104448657