ماسک موی پرنسلی

ماسک موی پرنسلی | ماسک موی پرنسلی دارای MEL ماده ی طبیعی عسل نرم کننده و آبرسان تقویت کننده دارای مواد مغذی برای مو عدم حساسیت برای پوست سر
ماسک موی پرنسلی

ماسک موی پرنسلی

دارای MEL ماده ی طبیعی عسل

  • نرم کننده و آبرسان
  • تقویت کننده
  • دارای مواد مغذی برای مو
  • عدم حساسیت برای پوست سر

ماسک موی قوی پرنسلی

 

ماسک موی پرنسلی

ماسک موی پرنسلی محصولی ویژه از عصاره سحرآمیز عسل که توسط شرکت اچ اس آ تولید گردیده و باعث نرمی و لطافت موهای شما می گردد. استفاده از ماسک موی پرنسلی بخصوص برای افرادی که موهای بسیار بلندی دارند و همچنین با سشوار کشیدن زیاد به موهای خود آسیب زده اند، پیشنهاد می شود.
ماسک موی پروپرنسلی به دلیل وجود عسل در ترکیبات ۀن یکی از موثرترین ماسک هایی است که باعث تقویت و ترمیم بافت مو می شود و رطوبت مورد نیاز مو را تآمین میکند و انعطاف پذیری و درخشندگی فوق العاده ای را برای مو های شماایجاد میکند.
این ماسک مو فوق العاده دارای MEL است، MEL ماده ی طبیعی عسل میباشد که باعث حالت دادن به موهای در هم و پیچیده می شود.

 

ماسک موی پرنسلی

طریقه مصرف ماسک موی پرنسلی:

پس از شستشوی موهای خود با استفاده از شامپوی مناسب، موهایتان را آبکشی کنید، به مقداری که شامپو به موهای خود میزنید از ماسک موی پرنسلی به موهایتان بزنید و سعی کنید یک کلاه رنگ روی موهایتان بکشید و 10 دقیقه صبر کنید تا خوب مو هایتان تغذیه شود.

در این مدت زمان شما میتوانید استحمام خود را انجام دهید. سپس موهایتان را خیلی ملایم آبکشی نمایید.

لازم به ذکر است که از بین ماسک موهای پروپرنسلی ، این ماسک مو را به ریشه ی مو نیز می توانید بزنید و نه تنها ماسک موی پرنسلی باعث ریزش مو نمی شود بکه بسیار تقویت کننده ، دارای مواد مغذی برای مو و آبرسان و مرطوب کننده نیز است.

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی
 
سفارش: 09013101369 - 09104448657