ماشين اصلاح صورت دينگ لينگ مدل RF-609

ماشين اصلاح صورت دينگ لينگ مدل RF-609 | مصرف انرژی کم سرعت زیاد در اصلاح
ماشين اصلاح صورت دينگ لينگ مدل RF-609

ماشين اصلاح صورت دينگ لينگ مدل RF-609

ویژه گیهای این محصول

  • مصرف انرژی کم
  • سرعت زیاد در اصلاح
  • باتری قابل شارژ
  • اهرم تنظیم طول اصلاح
  • 5عدد شانه ی اصلاح از شماره 4 تا 20 میلی متر
  • قابلیت تنظیم سرعت موتور در دو حالت
  • پایه ی شارژ

با سلام. امروز هم با راهنمای انتخاب ماشين اصلاح صورت دينگ لينگ و راهنمای خرید ماشين اصلاح صورت دینگ لینگ مدل RF-609 در خدمتتان هستیم.

ماشين اصلاح صورت دينگ لينگ و خرید ماشين اصلاح صورت دینگ لینگ مدل RF-609

دینگ لینگ یک ماشین اصلاح با کیفیت و البته با قیمتی مناسب است که اکثر مصرف کنندگان به علت قیمت مناسبی که این ماشین اصلاح دارد ترجیح میدهند ریسک خرید آن را نکنند و از ماشین های اصلاح دیگری همچون پاناسونیک و ماشین اصلاح وال با قیمت هایی حداقل 3 برابر استفاده کنند. چرا که ماشین های اصلاح دیگر همراه با قیمت بالا دارای گارانتی شرکتی هستند. ولیکن تیم تحقیق و توسعه شرکت پخش لوازم آرایشی و آرایشگاهی رین این پیشنهاد را به شما می دهد که اگر تا به حال از ماشین اصلاح دینگ لینگ استفاده نکرده اید، حد اقل یکبار درجه کیفیت آنرا از آرایشگر خود بپرسید و در صورت نیاز به یک ماشین اصلاح شارژی و مناسب مصرف کنندگان خانگی و حتی استفاده های سالنی جهت خرید آن درنگ نکنید.

ماشين اصلاح صورت دينگ لينگ و راهنمای خرید ماشين اصلاح صورت دینگ لینگ مدل RF-609

ماشين اصلاح صورت دينگ لينگ و خرید ماشين اصلاح صورت دینگ لینگ مدل RF-609«دینگ لینگ» مدل «RF-609» دستگاهی برای اصلاح موهای سر و صورت با اهرم تنظیم طول اصلاح و باتری قابل شارژ است. سر این ماشین اصلاح به شکل تریمر است که از دو تیغه‌ی فلزی لغزان روی یکدیگر تشکیل شده است، جالب بدونید که می توانید با استفاده از یک ابزار مانند میله کوچک و یا حتی قیچی فاصله تیغه زیرین را با تیغه بالایی کاهش دهید به این ترتیب شما یک ماشین صفر زن در اختیار خواهید داشت که حتی بعضا برای اصلاح ریش و سبیل مناسب خواهد بود. فاصله‌ی بین این دو تیغه، طول اصلاح را تعیین می‌کند. برای تغییر این فاصله یک اهرم چرخان در پشت تیغه کار گذاشته شده است که با حرکت آن، طول اصلاح از 0.5 تا 2.5 میلی‌متر تغییر می‌کند هر چند که با توجه به توضیحال فوق الذکر شما میتوانید فاصله بین تیغه ها را از این هم کمتر کنید.

ماشين اصلاح صورت دينگ لينگ مدل RF-609

ماشين اصلاح صورت دينگ لينگ و خرید ماشين اصلاح صورت دینگ لینگ مدل RF-609

جهت اصلاح موهای سر نیز میتوانید یکی از پنج شانه همراه این دستگاه را استفاده نمایید. این شانه‌ها بصورت کشویی روی تیغه ماشین اصلاح نصب می‌شوند. طول اصلاح شانه‌ها ” شماره این شانه ها ” به ترتیب 4، 8، 12، 16 و 20 میلی‌متر می باشد. برق مورد استفاده برای ماشین اصلاح دینگ لینگ از باتری آن تأمین می‌شود. مدت‌زمان شارژ کامل باتری بین 7 تا 8 ساعت و زمان شارژدهی آن بین 30 تا 50 دقیقه است. برای شارژ کردن دستگاه یک پایه‌ی شارژ همراه آن ارائه شده است کافیست جهت شارژ دستگاه آن را در پایه شارژ قرار دهید.

ماشین اصلاح توسط سوکت های انتهایش شارژ می‌شود. آداپتور برق را نمی‌توان مستقیماً به ماشین اصلاح وصل کرد، بنابراین نمی‌توان به شکل با سیم از دستگاه استفاده کرد و شاید تنها نقطه ضعف این ماشین اصلاح عدم استفاده همزمان با سیم باشد. سرعت موتور دستگاه توسط دکمه‌ی روی بدنه آن قابل تنظیم میباشد.

ماشين اصلاح صورت دينگ لينگ مدل RF-609

ماشين اصلاح صورت دينگ لينگ و خرید ماشين اصلاح صورت دینگ لینگ مدل RF-609

سرعت متوسط برای موهای صورت با مصرف انرژی کم و سرعت زیاد برای اصلاح موهای سر با مصرف انرژی زیاد مناسب است به همین دلیل شارژ دهی دستگاه زمانی بین 30 تا 50 دقیقه و بعضا تا یک ساعت میباشد. تیغه‌ی این ماشین اصلاح را می‌توان از آن جدا و تمیز کرد. جهت افزایش طول عمر تیغه‌های دستگاه بهتر است پس از هر دو یا سه بار استفاده، خرده‌های مو را توسط برس موجود در جعبه دستگاه تمیز کرده و همچنین توسط روغن موجود تیغه‌ها را روغن‌کاری کنید. به طور خلاصه ماشین اصلاح دینگ لینگ RF-609 دارای: باتری قابل شارژ، اهرم تنظیم طول اصلاح از 0.5 تا 2.5 میلی‌متر، 5 عدد شانه‌ی اصلاح از شماره 4 تا 20 میلی‌متر، قابلیت تنظیم سرعت موتور در دو حالت و پایه‌ی شارژ بوده و برای اصلاح موهای سر و صورت بسیار مناسب است.

همچنین استفاده شخصی و خانگی و حتی مسافرتی این ماشین اصلاح باعث شده است این ماشین اصلاح طرفداران بسیاری پیدا کند هر چند که در بین آرایشگران سالهاست این ماشین اصلاح رتبه اول را ار آن خود کرده است .

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی
 
سفارش: 09013101369 - 09104448657