ماشين اصلاح وال مدل Super Taper

ماشين اصلاح وال مدل Super Taper | تکنولوژی اصلاح: برش مستقیم | اندازه اصلاح: 1 تا 305 میلی متر | منبع تغذیه: برق خانگی
ماشين اصلاح وال مدل Super Taper

ماشين اصلاح وال مدل Super Taper

ماشين اصلاح وال مدل Super Taper

  • تکنولوژی اصلاح: برش مستقیم
  • اندازه اصلاح: 1 تا 305 میلی متر
  • منبع تغذیه: برق خانگی با سیم
  • منبع شارژ: آدابتور برق
  • وزن دستگاه 450 گرم
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • تیغه پوشش داده شده با کروم
  • موتور قدرتمند V5000
  • طول سیم: 2.3 متر
  • کشور مبدا: آمریکا

ماشین اصلاح وال سوپر تیپر Super Taper

ماشين اصلاح وال سوپر تیپر خرید ماشين اصلاح وال سوپر تیپر

داشتن فقط پوست زیبا که با رسیدگی روزانه آرایشی و بهداشتی از قبیل شستشو و مرطوب کردن، استفاده از کرم‌های مرطوب کننده، پاک کننده، شستشو دهنده و غیره ایجاد میشود، تنها راه رسیدن به ظاهری  زیبا و جذاب نیست بلکه آرایش و اصلاح موی سر و صورت می‌تواند درصد افزایش کیفیت زیبایی و جذابیت بسیار افزایش دهد. به استفاده از تکنیک های پیرایش موی سر و حتی ریش و سبیل در آقایان به فرم‌های مختلف قادر خواهید بود سبک بسیار متنوعی از ظاهر را ایجاد کنید. تکنیک های جدید آرایش و پیرایش همچون استفاده از انواع مختلف ماشین های اصلاح این امکان را برای همه افراد و بخصوص آقایان فراهم آورده که براحتی مدل های متنوعی را برای موی سر و صورت خود بوجود بیاورند.

ماشین اصلاح وال سوپر تیپر Super Taper

ماشين اصلاح وال سوپر تیپر خرید ماشين اصلاح وال سوپر تیپر

انواع ماشین های اصلاحی که جهت اصلاح موی سر یا صورت ساخته می شوند باید موتور قدرتمندی داشته باشند، چرا که موی سر نسبت به موی صورت و جاهای دیگه بدن بسیار ضخیم تر است و تراکم بسیار بیشتری دارند.

ماشین اصلاح وال سوپر تیپر Super Taper ساخت شرکت محبوب و مشهور وال  (Wahl) با در اختیار داشتن قدرت موتور لرزشی معادل V5000  مناسب استفاده برای اصلاح موهای ضخیم و پیرایش آقایان است. تیغه‌ی این ماشین اصلاح پر قدرت از جنس استیل می باشد که با استفاده از کروم پوشش داده شده است وتیغه ها در برابر زنگ زدگی مقاوم است. با استفاده از این تیغه می‌توان موهای سر را در اندازه‌های 1 تا 3.5 میلی‌متر کوتاه کرد. در کنار بدنه این ماشین اصلاح، یک اهرم تنظیم چرخشی قرار گرفته است، در صورتیکه ماشین اصلاح را با دست راست بگیرد، درواقع راست دست باشید با انگشت شست به ‌راحتی می‌توانید تیغه ها را در جای مناسب خود تنظیم نمایید. به وسیله این اهرم قادر خواهید بود  فاصله‌ی بین تیغه‌های بالا و پایین را تغییر دهید و بدون اینکه از شانه استفاده کنید، طول اندازه اصلاح دلخواه خود را تنظیم نمایید.

ماشین اصلاح وال سوپر تیپر Super Taper

ماشين اصلاح وال سوپر تیپر خرید ماشين اصلاح وال سوپر تیپر

مواقعی که این اهرم تنظیم تیغه رو به پایین فشار داده می‌شود، طول برش تیغه‌های ماشین اصلاح افزایش می‌یابد و زمانیکه اهرم تنظیم تیغه در بالاترین موقعیت قرار دارد، تیغه‌ها در کمترین فاصله از هم قرار می‌گیرند و طول برش کاهش میابد. جهت اصلاح موی سر و صورت در اندازه‌های مختلف 4 عدد شانه‌ی اصلاح با طول برش 3 تا 13 میلی‌متر به همراه ماشین اصلاح ارائه شده است، که روی تیغه دستگاه  قفل می‌شوند. درون جعبه این دستگاه برس تمیزکننده، روغن و شانه قرار داده شده است. روی تیغه‌های ماشین دو عدد پیچ چهارسو وجود دارد که جهت تنظیم فاصله بین تیغه‌ی پایین و بالا مورد استفاده قرار میگیرد. تیغه‌ این ماشین اصلاح در کارخانه  روغن کاری و تنظیم شده‌، به همین دلیل احتمال دارد با باز کردن درب جعبه اثرات روغن کاری را ببینید.

ماشین اصلاح وال سوپر تیپر Super Taper

ماشین اصلاح وال سوپر تیپر خرید ماشین اصلاح وال سوپر تیپر

در صورتیکه  تیغه‌های ماشیین سوپر تیپر جهت تعویض یا تمیز کردن باز شوند، دوباره باید تنظیم شوند. تیغه‌های این ماشین اصلاح بعد از هر بار استفاده جهت کارایی بهتر باید روغن‌کاری شوند. برای روغن کاری تیغه های ماشین از روغن ارائه شده توسط شرکت وال که درون جعبه قرار دارد استفاده کنید. دقت کنید که جهت روغن‌کاری تیغه‌ ماشین از گریس، روغن مو و هر روغنی که حاوی مواد نفتی یا حلال باشد به هیچ وجه استفاده نکنید، چرا که با تبخیر حلال آن‌ها لایه‌ی ضخیمی از روغن بین تیغه‌ های دستگاه باقی می‌ماند، در این صورت حرکت تیغه‌ها بسیار کند میشود.

ماشین اصلاح وال سوپر تیپر ” Wahl Super Taper” دارای تیغه‌ای از جنس استیل ضدزنگ، طول برش 1 تا 3.5 میلی‌متر، 4 عدد شانه‌ی اصلاح از 3 تا 13 میلی‌متر و اهرم تنظیم ارتفاع برش می باشد و از یک موتور قدرتمند V5000 بهره میبرد.

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی
 
سفارش: 09013101369 - 09104448657