ماشين اصلاح وال دیتیلر مدل پر قدرت Detailer

ماشين اصلاح وال دیتیلر مدل پر قدرت Detailer | ماشین اصلاح وال دیتیلر مدل Detailer یک تیغه‌ی T شکل دارد که به وسیله این تیغه T شکل قادر خواهید بود، موهای سر را د
ماشين اصلاح وال دیتیلر مدل پر قدرت Detailer

ماشين اصلاح وال دیتیلر مدل پر قدرت Detailer

ویژه گیهای این محصول

  • برند | ماشین اصلاح وال مدل پر قدرت Detailer
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • اندازه اصلاح: 0.4 میلی متر
  • استفاده به صورت خشم و مرطوب
  • منبع تغذیه: برق خانگی با سیم
  • عرض تیغه: 32 میلی متر
  • سایز شانه ها: 1.5، 4.5 و 6 میلی‌متر
  • طول سیم: 2.4 متر
  • تیغه ی T شکل – وزن 374 گرم

ماشین اصلاح وال دیتیلر مدل پر قدرت Detailer

ماشین اصلاح وال دیتیلرماشین های اصلاح وال WAHL که بوسیله کمپانی های مختلف تولید می شوند و مورد استفاده آرایشگران حرفه ای قرار میگیرند، هر کدام کارایی منحصر به خود را دارند. بنا بر کارایی این ماشین های اصلاح جهت اصلاح موهای قسمتی از بدن، فاصله ی دندانه های تیغه، عرض تیغه و طول برش آن ها با یکدیگر متفاوت است. کمپانی مشهور و محبوب وال (WAHL) که در صنف آرایش و پیرایش برای آرایشگران با سابقه بسیار نام آشنا است، یک ماشین اصلاح دیتیلر کوچک تولید کرده است، که به راحتی در کف دست شما جا می شود، کوچک و منحصر به فرد، این ماشین اصلاح با عرض تیغه‌ی 32 میلی متر بسیار مناسب جهت اصلاح موی بدن و همچنین مرتب کردن موهای سر و صورت می باشد.

ماشین اصلاح وال دیتیلر

ماشین اصلاح وال دیتیلرماشین اصلاح وال دیتیلر مدل Detailer یک تیغه‌ی T شکل دارد که به وسیله این تیغه T شکل قادر خواهید بود، موهای سر را در اندازه‌های 0.4 میلی‌متر کوتاه کنید. جهت اصلاح مو در اندازه‌های مختلف بمنظور مدل دادن به مو 3 عدد شانه‌ی اصلاح مخصوص این ماشین اصلاح قدرتمند با طول برش 1.5، 4.5 و 6 میلی‌متر در اختیار شما قرار داده شده است، که بر روی تیغه این ماشین اصلاح قفل می‌شوند.

ماشین اصلاح وال دیتیلر

ماشین اصلاح وال دیتیلر درون یک جعبه پلاستیکی ارائه شده و درون این جعبه، روغن و برس تمیزکننده و ابزار تنظیم تیغه‌ قرار دارد. روی تیغه‌های این ماشین دو عدد پیچ چهارسو قرار دارد که جهت تنظیم فاصله ها بین تیغه‌ی بالا و پایین به کار می‌رود. تیغه‌های این ماشین در کارخانه روغن کاری و تنظیم شده‌اند، ممکن است با باز کردن جعبه ، اثرات آن را مشاهده کنید. در صورتیکه تیغه‌های ماشین اصلاح وال جهت تعویض یا تمیز کردن باز شوند، دوباره باید تنظیم شوند. تیغه‌های ماشین اصلاح وال ترجیحا پس از هر بار استفاده جهت استفاده بهتر باید روغن‌کاری شوند. جهت انجام  این کار از روغن ارائه شده توسط خود شرکت وال که درون  جعبه قرار دارد استفاده کنید.

ماشین اصلاح وال دیتیلر

ماشین اصلاح وال دیتیلرلازم به ذکر است که جهت انجام فعالیت روغن‌کاری تیغه‌های ماشین اصلاح وال از گریس، روغن مو و هر روغنی که حاوی مواد نفتی باشد به هیچ وجه استفاده نکنید، چراکه  با تبخیر حلال آن‌ها لایه‌ی ضخیمی از روغن بین تیغه‌های ماشین باقی می‌ماند که حرکت تیغه‌ها را بشدت کند می‌کند، و گاها آرایشگران را از این ماشین ناراضی میکند غافل از اینکه یک اشتباه کوچک این ماشین اصلاح پر قدرت و خوش دست را رنجانده است و باعث کندی تیغه ها شده. به طور خلاصه WAHL دارای تیغه‌ای از جنس استیل ضدزنگ، 3 عدد شانه‌ی اصلاح از 1.5 تا 6 میلی‌متر، طول برش 0.4 میلی‌متر، بوده و با وزن سبکی که دارد و ابعاد کوچک، به آسانی قادر خواهید بود در هرجایی از آن استفاده کنید.

نکته :

توجه داشته باشید این ماشین اصلاح ضد آب و قابل شستشو نمی باشد، در استفاده و گرفتن کاربری مناسب از آن مراقب باشید.

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی
 
سفارش: 09013101369 - 09104448657