صاف کننده مو دارک

صاف کننده مو دارک | ویژه گیهای برتر محصول صاف کننده مو دارک & لاولی محصول آفریقا صافی صددرصد در ۴ مرحله
صاف کننده مو دارک

صاف کننده مو دارک

ویژه گیهای برتر محصول

  • صاف کننده مو دارک & لاولی
  • محصول آفریقا
  • صافی صددرصد
  • در ۴ مرحله

صاف کننده دارک

صاف کننده دارک

صاف کننده مو: صاف کننده ها موادی هستند که برای صاف کردن موهای فر و مجعد مورد استفاده قرار می گیرند. صاف کننده دارک یکی از انواع همین صاف کننده ها بوده که محبوبیت زیادی دارد. صاف کننده دارک یا گلد افریقایی در بیشتر آرایشگاههای مردانه و زنانه مورد استفاده قرار گرفته و باعث صاف و نرم شدن موها می شود.

صاف کننده دارک باعث ریزش مو و اسیب به پوست نشده و علاوه بر آن موها را پرپشت تر و حجیم تر نشان می دهد. برای استفاده از صاف کننده دارک باید روش استفاده از آن را بدانید تا نتیجه بهتری روی موهایتان داشته باشد.

 

صاف کننده مو دارک اند لاولی پرسس دیاموند

صاف کننده مو دارک اند لاولی پرسس دیاموند برای صاف کردن موهای مجعد و فر مورد استفاده قرار می گیرد. در گذشته از اتوی مو برای صاف کردن مو ها استفاده می شد اما حرارت بالای این وسیله اغلب آسیب های جبران ناپذیری به موها وارد کرده و سبب زبری و وز شدن انها می شود. صاف کننده مو دارک اند لاولی پرسس دیاموند یک محصول بسیار حرفه ای برای صاف کردن موهای فر با فر ریز و موهای مجعد است که هیچگونه عارضه ای نداشته و به هیچ وجه باعث زبری یا ریزش موها نمی شود و البته مدت زمانی که موها صاف و نرم می ماند هم با استفاده از صاف کننده مو دارک اند لاولی پرسس دیاموند بیشتر است. صاف کننده دارک از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. صاف کننده مو دارک اند لاولی پرسس دیاموند در یک بطری 450 میلی لیتری تعبیه شده که استفاده از آن بسیار راحت بوده و نیازی به ترکیب کردن مواد وجود ندارد و فقط داخل پک آن یک کاسه قرار داده شده تا استفاده از صاف کننده مو دارک اند لاولی پرسس دیاموند راحت باشد. صاف کننده مو دارک اند لاولی پرسس دیاموند تولید کشور آفریقا بوده و چون عموما مردان و زنان در این کشور موهای وز و فری دارند این محصول برای انها بسیار مناسب عمل کرده و نتیجه خوبی داده است.

صاف کننده دارک

ویژگی های صاف کننده مو دارک اند لاولی پرسس دیاموند

این محصول هم برای خانم ها و هم آقایان مناسب بوده، دوام آن 3 تا 6 ماه است. یعنی با استفاده از صاف کننده مو دارک اند لاولی پرسس دیاموند موها تا 6 ماه همچنان صاف و نرم باقی خواهند ماند. صاف کننده مو دارک اند لاولی پرسس دیاموند دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت افریقا بوده و به صورت پک کامل در اختیار مشتری قرار می گیرد.

 

چه نکاتی را باید قبل از استفاده از صاف کننده مو دارک اند لاولی پرسس دیاموند باید رعایت کنیم

صافی مو

برای اینکه مطمئن شوید صاف کننده مو دارک اند لاولی پرسس دیاموند عوارضی برای پوست سرتان ندارد حتما قبل از استفاده مقداری از موها را با آن اغشته کرده و بگذارید برای مدتی بماند، اگر حساسیت و یا آلرژی ایجاد نشود، می توانید کل موها را با صاف کننده مو دارک اند لاولی پرسس دیاموند ماساژ داده تا موها صاف و نرم شوند.

نکته دیگر در استفاده از صاف کننده دارک این است که مواد حتما باید روی موهای خشک مالیده شوند و یک روز بعد از شستن موها اقدام به استفاده از صاف کننده دارک نمایید تا نتیجه بهتری داشته باشد، اگر موها خیلی تمیز و یا با صابون و مواد شیمیایی شسته شده باشند، ممکن است استفاده از صاف کننده دارک خیلی خوب جواب ندهد و فر و وز موها را صاف نکند.

صاف کننده دارک را همانطور که گفتیم نباید وقتی موها خیلی تمیز هستند استفاده کنید چون چربی هاییکه کف سر و روی پوست قرار دارند، هنگام مالش صاف کننده دارک از پوست محافظت کرده و مانع التهاب آن می شوند. صاف کننده مو دارک اند لاولی پرسس دیاموند یا صاف کننده دارک را نباید به پوست سر بمالید و مواد باید حداقل نیم سانت با کف سر فاصله داشته باشد.

برای اینکه صاف کننده مو دارک اند لاولی پرسس دیاموند یا صاف کننده دارک به پوست اطراف صورت و سر آسیب نزده و باعث التهاب و قرمزی و خارش در آن نشود بهتر است دور سر و اطراف صورت را با یک کرم مثلا وازلین چرب کنید تا خاصیت سوزاننده صاف کننده دارک باعث سوختن پوست نشود. هنگام استفاده صاف کننده دارک و صاف کننده مو دارک اند لاولی پرسس دیاموند حتما دستکش بپوشید تا دستها و پوست ان هم آسیب نبیند. هر بسته صاف کننده دارک و صاف کننده مو دارک اند لاولی پرسس دیاموند را می توانید دو مرتبه استفاده کنید، یعنی برای حداقل 6 ماه کافی است البته عموما تا یکسال می توانید از ان استفاده کنید.

 

مدت زمانی که صاف کننده دارک و صاف کننده مو دارک اند لاولی پرسس دیاموند باید روی موها بماندصاف کننده دارک

 

مدت زمانی که صاف کننده دارک و صاف کننده مو دارک اند لاولی پرسس دیاموند باید روی سر بماند بسته به نوع مو متفاوت است. این مدت برای موهای سالم باید 10 تا 15 دقیقه و برای موهای معمولی 18 تا 20 دقیقه، برای موهای زبر 20 تا 25 دقیقه و برای موهای مقاوم باید 20 تا 25 دقیقه باشد.

رعایت مدت زمان لازم برای هر نوع مو ضروری است تا صاف کننده دارک و صاف کننده مو دارک اند لاولی پرسس دیاموند تاثیر واقعی خود را داشته و آسیبی هم به موها و پوست سر نرساند.

 

 

 

آموزش استفاده از dark and lovely

صاف کننده دارک

جهت استفاده از dark and lovely حتما باید دستکش بپوشید تا همانطورکه گفته شد پوست دستها آسیب نبیند، ضمن آنکه هنگام مالش dark and lovely روی

موها باید پوست اطراف صورت و شقیقه ها با یک کرم مخصوص چرب شود تا پوست این نواحی نسوزد.

استفاده از وازلین و برخی کرم های نرم کننده حاوی چربی هم خوب است.

درادامه برای استفاده از dark and lovely ابتدا باید موها را به چند دسته کوچک تقسیم کنید، اینکه بخواهید یکدفعه همه مواد را روی سر بمالید نتیجه خوبی در پی نخواهد داشت برای همین حتما موها را دسته دسته کرده و هر دسته را به صورت جداگانه با صاف کننده دارک و dark and lovely مالش دهید و بگذارید برای چند دقیقه کوتاه بماند و بعد با آب ملایم و نه خیلی داغ موها را بشویید. بعد از استفاده از صاف کننده دارک و dark and lovely تا چند روز موها را با شامپو نشویید تا اثر مواد زود از بین نرود.

 

نکات مهم در استفاده از dark and lovely

هفته ای چند بار بهتر است موها را با شامپوهای ویتامینه بشویید تا موها تقویت شده و خشک نشوند و برای خشک کردن موها هم از هوای داغ سشوار استفاده نکنید. وقتی از dark and lovely استفاده کردید حتما موها را با ماسک های نرم کننده و سرم های مخصوص مرطوب کنید تا هم ماندگاری صاف کننده دارک بیشتر شود و هم موها آسیب نبیند.

صاف کننده دارک

کرم دارک

کرم دارک در واقع ماده ای برای صاف و نرم کردن موها بوده و زبری و وزی انها را از بین می برد، ضمن انکه موهای فر و مجعد را هم صاف می کند. کرم دارک یا صاف کننده دارک از موادی ساخته شده است که روی فرها اثر گذاشته و آنها شل و صاف می کند. برای استفاده از کرم دارک و صاف کننده دارک باید به اصول تعیین شده روی جلد و دستورالعمل دقت کرده و دقیقا مطابق با آن رفتار کنید. مثلا برای خشک کردن موها گفته شده حوله را بگذارید و بردارید و نباید حوله را روی موها بکشید. برای آغشته کردن موها به کرم دارک و یا صاف کننده دارک باید مواد را کف دست ریخته و به ارامی روی موها بمالید به طوریکه مواد به صورت کاملا یکنواخت به همه قسمت های مو برسد، البته پوشیدن دستکش یادتان نرود. برای شستن موها افراط و تفریط نکنید و نباید تصور کنید اگر مقداری کرم دارک یا صاف کننده دارک روی موها بماند بهتر است چون این کار نه تنها باعث ماندگاری صافی مو ها نشده بلکه بعد از خشک شدن موها، حالت بدی هم به آن می دهد. برای همین به میزان کافی موهارا بشویید نه آنقدر زیاد که کلا همه کرم دارک پاک شود نه اینکه مقدار زیادی از آن باقی بماند.

صاف کننده دارک

دارک مو مردانه

دارک مو مردانه با انچه دارک مو زنانه نامیده می شود تفاوتی ندارد. مردان هم می توانند از همان مواد و شامپو ها برای صاف و نرم کردن موهای وز و زبر خود استفاده کنند. دارک موی مردانه هم باید به همان شیوه مخصوص خانم ها انجام شود. مثلا اینکه چون موهای آقایان کوتاه تر است، برای استفاده از دارک مو مردانه حتما باید پوست سر محافظت بیشتری شود و هنگام مالش دارک مو مردانه روی موها مواظب باشید با پوست سر و پوست اطراف صورت و گوش ها و شقیقه تماس پیدا نکند تا موجب سوختگی نگردد. در هنگام استفاده از دارک مو مردانه سعی کنید موها خیلی کوتاه نباشد، بگذارید موها کمی بلند شوند، هر چه موها بلند تر باشند استفاده از دارک مو مردانه نتیجه بهتری خواهد داد. بعد از استفاده از دارک مو مردانه می توانید موها را کوتاه کنید به این شکل هم کار صاف کردن موها بهتر انجام می شود. ترکیبات استفاده شده در دارک مو مردانه و یا صاف کننده دارک همان ترکیبات مورد استقاده در صاف کننده دارک زنانه است.

صافی مو

آموزش استفاده از دارک مو

در مطالب بالا به صورت مفصل در خصوص آموزش استفاده از دارک مو صحبت کردیم و مواردی را که باید برای حفاظت از موها انجام شود ذکر کردیم.

در خصوص نحوه استفاده از مواد و همچنین چگونگی ماساژ صاف کننده دارک روی موها به صورت کامل و جامع توضیح دادیم. همه انچه در مورد اموزش استفاده از دارک مو باید بدانید در نحوه استفاده و نکات حفاظتی و ایمنی خلاصه می شود.

مهمترین مسئله در اموزش استفاده از دارک مو تقسیم کردن موها به چند قسمت و ماساژ آن با صاف کننده دارک به صورت مجزا است و اینکه موها را نباید خیلی خشک کنید و حوله را روی سر بکشید، بلکه باید حوله به صورت منقطع روی موها قرار بگیرد.

نکته مهمتر اینکه برای اینکه صورت و پوست آن نسوزد باید وازلین و برخی مواد چرب کننده دیگر روی پوست مالیده شود.

اما نکته حائز اهمیت در اموزش استفاده از دارک مو این است که بعد از استفاده از مواد بهتر است موها را با روغن زیتون، روغن بادام و روغن کنجد ماساژ دهید تا صاف کننده دارک اثر خشک کنندگی نداشته باشد و موها صاف و لطیف بماند.

 

روش استفاده از مواد صافی دارک

صافی مو

روش استفاده از مواد صافی دارک دقیقا مانند روش استفاده از صاف کننده دارک و صاف کننده مو دارک اند لاولی پرسس دیاموند و dark and lovely بوده و باید مطابق با دستورالعمل تعیین شده روی کاتولوگ جعبه انجام شود. در انتخاب و خرید مواد صاف کننده دقت کنید و از مارک ها معتبر خریداری نمایید. اگر موهایتان خشک هستند یا آسیب هایی مثل موخره و ریزش قبلی دارند، ابتدا کارهای درمانی را انجام داده و بعد اقدام به استفاده از صاف کننده دارک نمایید. در روش استفاده از مواد صافی دارک آمده است موها باید سالم و خشک باشند و نباید قبل از صاف کردن، انها را با شامپوهای شیمیایی بشویید و بگذارید کمی

صافی مو

چربی روی موها بماند. بعد از اینکه کار استفاده از مواد صاف کننده تمام شد در مرحله بعدی ِ روش استفاده از مواد صافی دارک باید داروی نوترالیزور را که در پک محصول قرار دارد را در یک ظرف جداگانه ریخته و با استفاده یک ابر نرم ان را به ارامی روی موها بمالید و بگذارید این ماده 5 تا ده دقیقه روی موها بماند.

بعد از آن موها را با آب ولرم بشویید و بعد با یک حوله نرم به آرامی آنها را به صورت ضربه های ملایم خشک کنید. چند روز بعد از این عمل حمام نروید و یا اینکه در حمام از شامپو برای شستن موها استفاده نکنید تا کار دوام بیشتری داشته باشد.

کراتیه یا صاف کردن موها بسیار برای خانم ها و اقایان جوان جذاب است و باعث می شود ظاهر بهتری داشته باشند. از زیبایی که کراتیه کردن به موها می دهد  نمی توان صرفه نظر کرد و استفاده از  این مواد هر چند وقت یکبار حال و هوایتان را عوض می کند و تیپ متفاوتی خواهید  داشت.

 

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی

 

ماشین اصلاح | سشوار و اتو مو | دستگاه بخور و دستگاه استریل | اپیلاتور

لوازم مصرفی: صاف کننده و نرم کننده | اسپری مو  | ماسک صورت و ماسک مو | حوله  و رول گردن

کلیه تجهیزات آرایشگاه: صندلی آرایشگاه | ترولی آرایشگاه | انواع پیشبند، برس و استند قیچی | انواع قیچی و شانه

 

سفارش: 09013101369 - 09104448657