قیچی آرایشگری جگوار Jaguar با بدنه تمام استیل

قیچی آرایشگری جگوار Jaguar با بدنه تمام استیل | ویژه گیهای قیچی آرایشگری جگوار | تنوع در سایز تیغه شکل ظاهری مناسب مناسب برای انواع مدله
قیچی آرایشگری جگوار Jaguar با بدنه تمام استیل

قیچی آرایشگری جگوار Jaguar با بدنه تمام استیل

ویژه گیهای قیچی آرایشگری جگوار 

  • تنوع در سایز تیغه
  • شکل ظاهری مناسب
  • مناسب برای انواع مدلهای مو
  • بدنه تمام استیل
  • دارای دندانه های ریز و درشت
  • ساخت کشور ژاپن
  • قابلیت خود تیز شوندگی
  • مناسب برای انواع سالنهای آرایشی
  • دارای قیمت مناسب و به صرفه

یکی از لوازم مهم و الزامی سالنهای آرایشی مردانه و زنانه قیچی آرایشگری جگوار می باشد که در بیشتر آرایشگاهها یافت می شود. این وسیله به خاطر قیمت مناسب و کیفیت بالایی که دارد، جزو محصولات پر فروش از دسته تجهیزات آرایشگاهی می باشد.

عکس قیچی آرایشگری جگوار و راهنمای خرید قیچی آرایشگری جگوارمعرفی  و راهنمای خرید قیچی آرایشگری جگوار

برند جگوار برندی معروف و معتبر در عرصه قیچی آرایشگری می‌باشد که در میان آرایشگران و سالن داران حرفه ای و نیمه حرفه ای از محبوبیت زیادی برخوردار است و به دلیل تنوع بالایی که از نظر سایز تیغه و شکل ظاهری دارد، برای انواع مدلهای مو مناسب است و برای آرایشگران کاربرد لازم را دارند.

مدلهای متنوع قیچی آرایشگری جگوارعکس قیچی آرایشگری جگوار و راهنمای خرید قیچی آرایشگری جگوار

قیچی آرایشگری جگوار در مدل های کات و پیتاژ و در اندازه های کوتاه و بلند و پیتاژهای یکطرفه و دوطرفه با بدنه های تمام استیل و تیتانیوم با دندانه های درشت و ریز جهت کوتاهی انواع مدل مو تولید و به بازار عرضه می شوند.

قیچی آرایشگری جگوار ساخت کشور ژاپن بوده و در برخی موارد قابلیت خود تیز شوندگی دارند و برای مصارف سالنی کاملا مناسب بوده و دارای قیمت قابل ملاحظه ای میباشند و برای آرایشگران کاملا به صرفه است.

ویژه گیهای قیچی آرایشگری جگوارعکس قیچی آرایشگری جگوار و راهنمای خرید قیچی آرایشگری جگوار

  • تنوع در سایز تیغه
  • شکل ظاهری مناسب
  • مناسب برای انواع مدلهای مو
  • بدنه تمام استیل
  • دارای دندانه های ریز و درشت
  • ساخت کشور ژاپن
  • قابلیت خود تیز شوندگی
  • مناسب برای انواع سالنهای آرایشی
  • دارای قیمت مناسب و به صرفه

 

قیچی جگوار

قیچی جگوار نوعی قیچی آرایشگری است که ارایشگران آن را به خوبی می شناسند. داشتن یک قیچی مناسب و با کیفیت و خوب علاوه بر اینکه به آرایشگر اعتماد به نفس می دهد باعث می شود، بتواند مدل موی درخواستی را بوجود آورده و مطابق با سلیقه مشتری عمل کند. قیچی از ابزارهای مهم و اساسی در حرفه ارایشگری و پیرایشگری است. کسانی که در این صنف کار می کنند به خوبی می دانند نداشتن این وسیله یا استفاه از نوع نامرغوب آن باعث می شود موها آسیب دیده و مدل ها درخواستی مشتریان قابلیت اجرا نداشته باشد. در مورد کوتاه کردن و مدل دادن به موها مهمترین و اساسی ترین وسیله قیچی است که ارایشگران باید بهترین آن را برای کار خود تهیه کنند. قیچی جگوار یکی از همین انواع قیچی بوده که زیاد استفاده می شود.

 

قیچی جگوار نوعی قیچی آرایشگری

قیچی جگوار نوعی قیچی آرایشگری بوده که برای کوتاه کردن موها با حالت خاص استفاده می شود. این وسیله سبک و از جنس استیل ساخته می شود تا ارایشگران در هنگام استفاده کاملا راحت باشند و به دست و بازوی آنها فشار وارد نشود. ضمن انکه بهتر است بدانید پوشش روی قیچی جگوار از نیترید تیتانیوم و سخت ساخته شده تا احتمال زنگ زدن و ساییده شدن آن به حداقل برسد. قیچی جگوار نوعی قیچی آرایشگری است که پیچ هوشمند داشته و قابل چرخش خودکار است و همین امر باعث می شود استفاده از آن بسیار راحت شود. قیچی جگوار قابلیت خود تیز کنی هم دارد، برای همین ارایشگران نیاز به وسیله دیگر برای تیز کردن آن ندارند. برای خرید یک قیچی جگوار خوب بهتر است مارک ها و برندهای معتبر را انتخاب کنید تا ضمن راحتی در استفاده تا مدت ها از خرید مجدد آن بی نیاز باشید. نکته قابل توجه اینکه این وسیله برای افراد چپ دست هم طراحی شده و با قیمت مناسب به بازار عرضه شده است.

 

قیمت قیچی آرایشگری جگوار

همه آرایشگران دوست دارند ابزارها و سایل مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت و با قیمت کاملا مناسب خریداری کنند. قیچی جگوار هم جزو همین وسایل و ابزارها است. قیمت قیچی آرایشگری جگوار بسته با مارک و کیفیت ان متغیر است و ارایشگران می توانند با استعلام از فروشگاههای اینترنتی بهترین قیمت قیچی آرایشگری جگوار را دربیاورند. مثلا قیمت قیچی آرایشگری جگوار با مشخصات 14 سانتی و 5.50 اینچ و مارک jaguar cj3 design hair shear 5.50 inch در حدود دو میلیون تومان است.

 

قیچی آرایشگاه ایتالیایی

قیچی آرایشگاه ایتالیایی نوعی قیچی آرایشگاهی بوده که از کیفیت و قابلیت بسیار بالایی برخوردار است. قیچی آرایشگاه ایتالیایی برای برش و کوتاه کردن مو های چرب و موهای زبری که با نوع معمولی این وسیله قابل کوتاه کردن نیستند استفاده می شود. قیچی آرایشگاه ایتالیایی تیغه های بسیار محکم و ضد زنگ داشته و خود این وسیله هم بسیار سبک و ارگونومیک است و در هنگام استفاده دست و بازوها را اذیت نمی کند. استفاده از این وسیله باعث می شود ارایشگر در هنگام کار سرعت عمل داشته و میزان نیرو و انرژی که مصرف می کند به حداقل برسد. قیچی آرایشگاه ایتالیایی در رنگ های مختلف و زیبا ساخته میشود. داشتن حلقه لاستکی، پد انگشت و شوک لاستیکی در پک این وسیله به ارایشگر کمک می کند برش های منظم تر و حرفه ای تری داشته باشد.

 

بهترین قیچی آرایشگری

بهترین قیچی آرایشگری آنهایی هستند که باعث افزایش کیفیت کار ارایشگر شده ضمن آنکه در هنگام استفاده نهایت راحتی و ارامش را به شخص بدهد. این وسیله یکی از مهمترین ابزارهای آرایشگری است،برای همین اگر با کیفیت و مناسب نباشد می تواند ناراحتی های اسکلتی و عضلانی در ناحیه کتف و بازو انگشتان ایجاد کند. بهترین قیچی آرایشگری را باید از جاهای معتبر و معروف بخرید تا موارد فیک و تقلبی به جای ابزار اصل به شما فروخته نشود. زمانی می توانید به این وسیله بهترین قیچی ارایشگری بگویید که بتواند با کمترین حرکات دست بهترین مدل ها را روی موها پیاده کند و در واقع یک اثر هنری خلق شود.

 

قیچی آرایشگری رومنس

قیچی آرایشگری رومنس نوع خاصی از این وسیله است که برای نوک گیری و کات کردن موها مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله بسیار خوش دست بوده و ارایشگر در هنگام کار با آن کاملا احساس راحتی می کند. قیچی آرایشگری رومنس را از جنس تفلون درست می کنند که کمترین وزن و بیشترین راحتی را داشته باشد. چین و ژاپن عمدتا سازنده قیچی آرایشگری رومنس هستند و چین برخی قطعات آن را از ژاپن وارد کرده و مونتاژ می کند.

 

قیچی آرایشگری مردانه

ارایشگری مردانه چندان تفاوتی با آرایشگری زنانه ندارد. قیچی آرایشگری مردانه هم با همان کیفیت و کارایی ساخته می شود و برای کوتاه کردن موها به حالت ها و مدل های مختلف استفاده خواهد شد. قیچی آرایشگری مردانه باید سبک و راحت بوده و در ساخت آن اصول ارگونومیک رعایت شده باشد تا کمترین فشار به دست و انگشتان شخص هنگام استفاده وارد شود. یک نوع قیچی آرایشگری مردانه پیتاژ است که برای اصلاح سر مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع قیچی آرایشگری مردانه بسیار ساده طراحی شده و برای افرادی که به تازگی این کار را شروع کرده اند بسیار مناسب است. ویژگی قیچی آرایشگری مردانه علاوه بر راحتی این است که سایز آن مناسب دست اقایان در نظر گرفته می شود تا خیلی کوچک یا بزرگ به نظر نرسد. برخی انواع قیچی آرایشگری مردانه قابل تنظیم بوده و به راحتی به اندازه دست شخص بلند یا کوتاه می شود. قیچی ارایشگری مردانه در رنگهای مختلف و با پوشش لاستکی نرم و سبک ساخته می شود.

 

قیمت قیچی آرایشگری مردانه

قیمت قیچی آرایشگری مردانه بر حسب جنس، مارک و برند سازنده و نوع و کارایی آن متفاوت و قیمت های متغیری دارد. برای اگاهی از قیمت قیچی آرایشگری مردانه بهتر است از چند فروشگاه معتبر و همچنین سایت ها و فروشگاههای اینترنتی استعلام کرده و با بهترین قیمت و بهترین کیفیت آن را خریداری کنید. قیمت قیچی آرایشگری مردانه با توجه به طول عمر و کیفیت و هچنین محاسنی که دارد به صرفه بوده و شما با خرید یک برند خوب سال ها می توانید از آن استفاده کنید.

 

قیچی آرایشگری ژاپنی

قیچی آرایشگری ژاپنی جزو بهترین نوع این وسیله هستند. این وسیله بسیار محکم و نرم بوده و برای برش موهای خشک و مرطوب مورد استفاده قرار گرفته و این کار را به بهترین نحو انجام می دهد. قیچی آرایشگری ژاپنی از استیل ضد زنگ و با پوشش تیتانیوم ساخته شده است. فلز تیتانیوم جزو فلزات مرغوب و بسیار با کیفیت و گران است برای همین قیچی آرایشگری ژاپنی عموما از سایر انواع آن گرانتر هستند. این وسیله در رنگ های متنوع و با طراحی بدنه بسیار زیبا ساخته می شود و جذابیت زیادی برای آرایشگر های مرد دارد. قیچی آرایشگری ژاپنی جنس بدنه مقاومی داشته و به صورت کاملا ارگونومیک طراحی می شود. رعایت اصول ارگونومیک در ساخت این وسیله باعث شده است در هنگام استفاده بسیار راحت بوده و فشاری به دستها و انگشتان وارد نشود. جنس دسته قیچی آرایشگری ژاپنی از مواد خیلی سبک و نرم انتخاب می شود که هنگام تماس با انگشتان ایجاد فشار و ساییدگی نکند.

 

قیچی پیتاژ

قیچی پیتاژ یکی از ابزارهای مهم در حرفه ارایشگری بوده و به دو نوع مختلف ساخته می شود  یک نوع آن فقط یکطرف اره دارد و نوع دیگر هر دو طرف آن به صورت اره ای طراحی شده است. قیچی پیتاژ را با نام های اسکراب، اره ای، تکسچرازینگ هم می شناسند و در بازار هر کدام از این نام ها ببرید به عنوان قیچی پیتاژ عرضه می شوند. هر کدام از انواع قیچی پیتاژ برای نوع خاصی از موها و کوتاهی استفاده خواهند شد.

 

قیچی پیتاژ دو طرف اره ای

این نوع قیچی پیتاژ برای موهایی که خیلی بر پشت نیستند و مشتری دوست دارد آن را به صورت کلاسیک کوتاه کند استفاده می شود. این وسیله فقط 25 درصد حجم موها را گرفته و کوتاه می کند. البته فاصله بین دنده ها هم در این ابزار مهم بوده و بسته به این فاصله نوع کوتاهی تغییر خواهد کرد.

 

قیچی پیتاژ یک طرف اره ای

این ابزار هم برای کوتاه کردن موها به شیوه و مدل کلاسیک استفاده می شود اما با این تفاوت که برای موها پر پشت و پر حجم مناسب است چون به میزان 50 درصد از حجم موهها را کم می کند. قیچی پیتاژ یک طرف اره ای نباید برای موهای خیلی کوتاه و یا خیلی ضخیم استفاده شود چون نتیجه مطلوبی در پی نخواهد داشت.

 

خرید قیچی پیتاژ

ارایشگر ها به هر دو نوع این ابزار نیاز دارند که بتوانند بر اساس خواست مشتری و نوع موهای آنها بتوانند مدل های درخواستی را اجرا کنند. خرید قیچی پیتاژ کار سختی نیست و شما می توانید آن را از فروشگاههای معتبر و همچنین فروشگاههای اینترنتی مورد اعتماد بخرید. قبل از خرید قیچی پیتاژ باید انواع آن را دیده و بشناسید که فروشنده نتواند قیچی دیگری را به جای آن به شما عرضه کند. خرید قیچی پیتاژ را بهتر است از سایت های اینترنتی انجام دهید تا هم با قیمت مناسب تر و هم با اتلاف وقت کمتری همراه باشد. خرید های اینترنتی این حسن را دارند که هزینه های اضافی مانند ایاب و ذهاب را لازم نیست پرداخت کنید.

 

خرید قیچی آرایشگری

خرید قیچی آرایشگری بسته به نیاز و توان مالی باید انجام شود مثلا قیچی جگوار را تقریبا همه آرایشگر ها باید داشته باشند. قیچی جگوار بین ارایشگاههای مردانه و زنانه طرفدار زیادی داشته چون کار با آن بسیار راحت است. قیچی جگوار به دلیل اینکه می تواند موها را به مدل ها و حالت های مختلف تغییر دهد جزو ابزارهای مورد علاقه ارایشگر ها می باشد. خرید قیچی جگوار را حتما با شناخت انجام دهید و اگر تازه کار هستید و هنوز خیلی با انواع و مدل های قیچی جگوار آشنایی ندارید از یک حرفه ای کمک بگیرید تا با استفاده از راهنمایی آن قیچی جگوار مناسب و با کیفیت خریداری کنید. قیچی جگوار را در رنگهای متنوع و جذاب می سازند تا هنگام استفاده شخص احساس خوبی داشته باشد. با توجه به اینکه این ابزار بسیار متنوع است و هر نوع آن برای کوتاهی خاصی مورد استفاده قرار می گیرد خرید قیچی آرایشگری باید توسط فرد حرفه ای و یا به همراه یک چنین شخصی انجام شود.

 

خرید قیچی آرایشگری جگوار

از ویژگی های مهم و بسیار خاص قیچی جگوار تنوع در سایز تیغه، شکل ظاهر بسیار جذاب و مناسب با دست، رعایت اصول ارگونومیک در طراحی و تولید آن، قابل استفاده برای کوتاهی و حالت دادن همه موها است، ضمن انکه قیچی جگوار دندانه های ریز و درشت داشته و توسط ژاپن ساخته می شود. قیچی جگوار قابل استفاده برای همه سالن های زیبایی اعم از مردانه و زنانه بوده و قیمت های بسیار مناسبی هم دارد. با این توصیفات خرید قیچی آرایشگری جگوار را می توانید از فروشگاههای مختلف و معتبر انجام دهید نکته ای که در خرید قیچی آرایشگری جگوار باید در نظر داشته باشید جنس و همچنین اصل بودن ان است تا بتوانید به بهترین نحوه از قابلیت های آن استفاده کنید.

 

قیچی جگوار قیمت

قیچی جگوار قیمت های مختلفی دارد و همانطور که در بالا هم اشاره شد باید از فروشگاهای معتبر خریداری شود. اگر می خواهید قیچی جگوار قیمت مناسب بخرید حتما از قبل از چند جا استعلام کرده و با اگاهی از قیمت ها روانه بازار شوید. قیچی جگوار قیمت های مناسب تری در فروشگاههای اینترنتی داشته و خرید از این فروشگاهها برایتان به صرفه تر و مناسب ترتمام می شود.

 

نمایندگی قیچی جگوار

قیچی جگوار در انواع مختلف بلک جگوار، گلد جگوار، پری استایل جگوار، سیلور جگوار، وایت لاین جگوار، قیچی جگوار مخصوص چپ دست های ساخته می شود. قیچی جگوار مدل بلک، رینگ قابلیت تنظیم داشته و با داشتن حلقه انگشتی باعث می شود کار با ان راحت باشد. قیچی جگوار مدل گلد هم رینگ قابل تنظیم، حلقه انگشتی و تیغه منحنی با قابلیت کات در هر زاویه دارد و کار با آن بسیار هیجان انگیز است. قیچی جگوار مدل استایل هم کلاسیک بوده و از نیکل سبک ساخته شده است. به طور کلی قیچی جگوار تنوع بسیار زیادی دارد. نمایندگی قیچی جگوار در همه شهرها وجود دارد و نمایندگی قیچی جگوار در تهران، نمایندگی قیچی جگوار در اهواز، نمایندگی قیچی جگوار در کیش، نمایندگی قیچی جگوار در اراک و نمایندگی قیچی جگوار در کرج می توانند به مشتریان خدمات بدهند.

 

قیمت قیچی های حرفه ای آرایشگری

قیمت قیچی های حرفه ای آرایشگری بسته به نوع و مارک آن متفاوت است. قیچی معمولی یا کات، قیچی تایچی، سوان، پیتاژ، تیغ برقی، موزر یا ماشین اصلاح، قیچی جگوار همه از قیچی های حرفه ای آرایشگری هستند که در همه ارایشگاهها وجود آنها ضروری است. قیمت قیچی های حرفه ای ارایشگری را می توانید از فروشگاههای حضوری یا اینترنتی استعلام کرده و بر اساس نیاز خود خرید کنید.

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی

 

ماشین اصلاح | سشوار و اتو مو | دستگاه بخور و دستگاه استریل | اپیلاتور

لوازم مصرفی: صاف کننده و نرم کننده | اسپری مو  | ماسک صورت و ماسک مو | حوله  و رول گردن

کلیه تجهیزات آرایشگاه: صندلی آرایشگاه | ترولی آرایشگاه | انواع پیشبند، برس و استند قیچی | انواع قیچی و شانه

 

سفارش: 09013101369 - 09104448657