ژل اصلاح سیلاک

ژل اصلاح سیلاک | حجم: 500 میل | دارای مواد ویتامینه | مناسب پوست های خشک | مدل مناسب پوست های چرب | فروش تک به قیمت عمده
ژل اصلاح سیلاک

ژل اصلاح سیلاک

ژل اصلاح سیلاک

  • حجم: 500 میل
  • دارای مواد ویتامینه
  • مناسب پوست های خشک
  • مدل مناسب پوست های چرب
  • فروش تک به قیمت عمده

ژل اصلاح سیلاک

ژل اصلاح

ژل اصلاح سیلاک ژل مخصوص جهت استفاده برای اصلاح صورت و بدن است که به دلیل داشتن ترکیبات پروتیین و نرم کننده بین خانم ها و اقایان بسیار محبوب بوده و مورد استفاده قرار می گیرد. ژل اصلاح سیلاک حاوی پروتیین و نرم کننده های طبیعی و عصاره گل پامچال بوده و بدن و پوست را در برابر آسیب ها و خراش های ناشی از ژیلت یا تیغ محافظت می کند. ژل اصلاح سیلاک برای استفاده کل بدن تولید شده است و خاصیت نرم کننده و محافظت کننده دارد.

ژل اصلاح سیلاک باعث می شود اصلاح کردن به راحتی و با سرعت بیشتری هم انجام شود. ویژگی خاص و منحصر به فرد ژل اصلاح سیلاک کاهش موهای زائد بعد از مدتی بوده به طوری که اگر هر بار برای اصلاح از آن استفاده کنید به مرور باعث کاهش رویش موهای زاید هم می شود.

 

خرید ژل اصلاح

خرید ژل اصلاح سیلاک باید از نمایندگی و فروشگاههای لوازم آرایشی و بهداشتی معتبر انجام شده تا محصول اصل به مشتری ارائه شود. گاهی برخی فروشگاههای اقدام به توزیع و فروش محصولات فیک کرده و خرید ژل اصلاح سیلاک از این فروشگاهها می تواند باعث بروز مشکلاتی برای پوست شود، برای همین پیشنهاد می شود، خرید ژل اصلاح سیلاک حتما از فروشگاههای اینترنتی معتبر صورت گیرد. خرید ژل اصلاح از فروشگاههای اینترنتی مقرون به صرفه بوده و با هزینه و دردسر کمتری به دستتان می رسد و لازم نیست برای خرید ژل اصلاح سیلاک شلوغی خیابان ها و بازار را تحمل کنید.

 

ژل اصلاح صورت

حساسیت پوست افراد در مقابل تیغ و ژیلت متفاوت است. برخی افراد پوست حساس تری داشته و نباید تیغ و یا ژیلت به صورت مستقیم و حفاظت نشده روی پوست انها کشیده شود. این افراد باید از ژل اصلاح صورت استفاده کنند. برای اینکه بعد از اصلاح پوست نرم تر و لطیف تری داشته باشید، بهتر است علاوه بر استفاده از ژل اصلاح صورت قبل از هر کاری پوست را با اب گرم به صورت ملایم شستشو دهید. بعد از این کار ژل اصلاح صورت را روی پوست مالیده و بعد اقدام به اصلاح موهای زاید کنید. کاری که ژل اصلاح صورت انجام می دهد، این است که موهای صورت و بدن را قبل از اینکه زیر ژیلت یا تیغ برود، نرم کرده و این کار باعث می شود پوست خشک و شکننده نشود. علاوه بر آن ژل اصلاح صورت کمک می کند پوست در هنگام تماس تیغ یا ژیلت زخمی نشود. ژل اصلاح سیلاک یکی از همین کرم ها بوده که دقیقا همین کار را برای پوست انجام می دهد. ژل اصلاح سیلاک از بهترین کرم های بازار برای اصلاح صورت و بدن است.

 

ژل اصلاح ژیلت

ژل اصلاح ژیلت طوری ساخته شده است که حین اصلاح به پوست آبرسانی می کند و با داشتن ترکیباتی نظیر گلیسرین از سوزش و خارش و خشکی پوست جلوگیری کرده و آن را نرم و  لطیف نگه می دارد. مواد مورد استفاده در ژل اصلاح ژیلت موهای بدن را قبل از تماس ژیلت نرم کرده و بعد از اصلاح متوجه می شوید پوست اصلا زبر و خشن نشده است. از محسنات ژل اصلاح ژیلت می توان به مرطوب کنندگی، ضد تورم و التهاب و حساسیت پوستی، دارای عصاره و پروتیین های طبیعی برای نرم کردن پوست، دارای آلوئه ورا و انواع ویتامین ها، اشاره کرد که باعث می شود نتوانید از آن صرفه نظر کنید.

 

ژل اصلاح زنانه

ژل اصلاح زنانه مخصوص خانم ها تولید شده و باعث می شود بعد از اصلاح پوست خانم ها زیر و خشن و خشک نشود و البته مانع از شکننده شدن آن هم می شود. ترکیبات ژل اصلاح زنانه باعث شده است نرم کننده و مرطوب کننده قویی هم محسوب شود. این ژل باعث کاهش تبخیر آب از سطح پوست گردیده و این ترکیبات در ژل اصلاح زنانه سبب می شود ژیلت به راحتی روی پوست حرکت کند و در ضمن پوست دچار حساسیت و خراش و سوزش هم نشود. ژل اصلاح زنانه بوی بد پوست را هم از بین برده و رایحه مطبوعی به آن می دهد. از محسنات دیگر ژل اصلاح زنانه داشتن انواع ویتامین های A  و E و همچنین عدم وجود مواد رنگی در آن است.

 

ژل اصلاح چیست؟

ژل اصلاح نوعی کرم برای نرم و لطیف کردن پوست در حین اصلاح است و عموما خانم ها و اقایان از آن استفاده می کنند. ژل اصلاح باید دارای ترکیبات گیاهی و ویتامین ها و عصاره مواد معدنی مفید بوده تا استفاده از آن باعث نرمی و لطافت و همچنین شفاف شدن پوست بعد از اصلاح شود. ژل اصلاح در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است چون واقعا اصلاح صورت بدون آن یک چیزی کم دارد.

 

ژل اصلاح ارکو

ژل اصلاح ارکو یکی از بهترین محصولات در این حوزه است و به دلیل اینکه الکل در آن وجود ندارد باکتری ها را به طور کامل از بین خواهد برد. ژل اصلاح ارکو انواع مختلفی داشته و برای آقایان و هم خانم ها تولید شده است. ترکیبات ژل اصلاح ارکو برای خانم ها با اقایان متفاوت است و بر اساس حسایت پوست و مواد مغذی مورد نیاز هر کدام تغییر می کند. ژل اصلاح ارکو در انواع مختلف فوم، خمیر و کرم تولید شده و علاقمندان می توانند هر کدام را که مایل بودند استفاده کنند.

 

ژل اصلاح نولیتو

ژل اصلاح نولیتو مانند ژل اصلاح سیلاک از کیفیت بالایی برخوردار بوده و حاوی مواد مرطوب کننده و نرم کننده بسیار خوبیست. ژل اصلاح نولیتو بعد از استفاده پوست را نرم و صاف کرده و از بروز حساسیت و التهاب جلوگیری می کند. مزیت دیگر ژل اصلاح نولیتو خاصیت ضد باکتری و همچنین ضد التهابی آن بوده و مانع خارش و سوزش پوست بعد اصلاح می شود.

 

نحوه استفاده از ژل صورت

برای استفاده از هر نوع ژل صورت نظیر ژل اصلاح سیلاک در مرحله اول یک حوله را گرم کرده و به ارامی روی صورت قرار دهید تا موهای صورت نرم شود . بعد مقدار خیلی کمی به اندازه یک سکه از ژل اصلاح سیلاک را با فرچه مخصوص روی صورت و محل هاییکه در نظر دارید بمالید، مقدار ژل اصلاح سیلاک نباید خیلی زیاد باشد چون باعث می شود ژیلت خیلی خوب روی پوست کشیده نشود. در مرحله بعد با حرکت های کوتاه و ملایم اقدام به تراشیدن موها با ژیلت کنید و در پایان کار صورت را با آب نیمه گرم یا ولرم بشوید و با یک حوله نرم خشک کنید.

 

ژل اصلاح پوست حساس نیوا

ژل اصلاح پوست حساس نیوا برای پوست های بسیار حساس و تحریک پذیر ساخته شده است. در ژل اصلاح پوست حساس نیوا ترکیباتی نظیر بابونه، انواع ویتامین ها و عصاره های گیاهی به کار رفته و باعث شده ژل اصلاح پوست حساس نیوا برای پوست های حساس بسیار مفید باشد و پوست را در برابر زخم و آلرژی و التهاب محافظت کند. ژل اصلاح پوست حساس نیوا فاقد الکل بوده و حاوی مرطوب کننده است، برای همین به میزان زیادی به پوست آبرسانی خواهد کرد.

 

قیمت ژل اصلاح

قیمت ژل اصلاح با توجه به ترکیبات و کارایی آن بسیار مقرون به صرفه بوده و می توانید برای اطلاع از قیمت ژل اصلاح به سایت های اینترنتی و فروشگاههای محصولات آرایشی مراجعه کنید.

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی

 

ماشین اصلاح | سشوار و اتو مو | دستگاه بخور و دستگاه استریل | اپیلاتور

لوازم مصرفی: صاف کننده و نرم کننده | اسپری مو  | ماسک صورت و ماسک مو | حوله  و رول گردن

کلیه تجهیزات آرایشگاه: صندلی آرایشگاه | ترولی آرایشگاه | انواع پیشبند، برس و استند قیچی | انواع قیچی و شانه

 

سفارش: 09013101369 - 09104448657