دستگاه استریل

دستگاه استریل | دو لامپ بالا و پایین مدل مکروفری و دو طبقه استریلیزه کردن شانه،قیچی،دسته تیغ
دستگاه استریل

دستگاه استریل

ویژه گیهای این محصول

  • دو لامپ بالا و پایین
  • مدل مکروفری و دو طبقه
  • استریلیزه کردن شانه،قیچی،دسته تیغ
  • با کیفیت بالا و قیمت مناسب

دستگاه استریل UV

دستگاه استریل

دستگاه استریل جهت بهداشت لوازم آرایشگاه: در آرایشگاه ها و پیرایشگاه های مختلف فعالیت های زیادی از جمله، کاشت ناخن، هاشور ابرو، اپیلاسیون و پاکسازی صورت، اصلاح ریش و سبیل و کوتاهی مو و از همه مهمتر تتو روی بدن و بسیاری دیگر از خدمات ارائه می شود که همه آن خدمات بصورت مستقیم با پوست و حتی با خون افراد و مشتریان و مخاطبان آرایشگاه تماس دارند. ب

ه همین جهت شستشو و استریلیزه کردن وسایل و کلیه لوازم یک سالن زیبایی اهمیت بسیار زیادی دارد که معمولا به وسیله دستگاه استریل این کار انجام میشود.

این مهم به خصوص در مورد وسایل و ابزارهای تاتو و هاشور ابرو و یا پیرسینگ به جهت اینکه ممکن است لوازم به خون افراد آغشته شوند اهمیت بسیار بیشتری دارد و در صورت آلودگی هرکدام از این وسایل و استفاده مجدد بدون استریلیزه کردن و ضد عفونی کردن ممکن است بیماری های ناگواری برای فرد رخ می دهد.

از این رو باید هرگونه آلودگی از روی این وسایل را از بین برده و این کار را به درستی  و ظرافت انجام داد.

 

دستگاهی جهت استریل کردن لوازم آرایشگاه

دستگاه استریل، دستگاهی جهت استریل کردن لوازم آرایشگاه بوده و برای حفاظت از سلامت و رعایت بهداشت در آرایشگاهها کاملا ضروری خواهد بود. این وسیله برای پیشگیری از بروز بیماری های قابل انتقال و بیماری های پوستی و الرژیک، ضد عفونی کلیه لوازم و وسایل آرایشگاه مورد استفاده قرار گرفته و ضرورت تهیه آن توسط همه ارایشگاه ها و پیرایش گاهها کاملا مشهود است. برای آشنایی با دستگاهی جهت استریل کردن لوازم آرایشگاه می توانید قبل از خرید از محسنات و ویژگی و کاربرد های آن کاملا مطلع شده و بعد خرید نمایید.

 

یکی از الزامات اخلاقی که صنف آرایشگران همواره به آن توجه میکردند استریلیزه کردن وسایل مصرفی و ابزار های آرایشگری آنان بوده، اخیرا این مهم تبدیل به قانونی لازم الاجرا برای کلیه آرایشگران و پیرایشگران شده است و خوشبختانه نظارت بسیار دقیق روی این مسئله و اجرایی شدن این قانون در

دستگاه استریل

کشور ما انجام میشود.

 

مواردی که در هنگام استفاده از دستگاه استریل UV در نظر داشته باشید:

  • دستگاه استریل UV به صورت کاملا خودکار تمامی سطوح آلوده را در ارایشگاهها، اتاق عمل، محل های ایزوله شده، مبل ها و سایر وسایلی که احتمال تجمع آلودگی در انها وجود دارد ضد عفونی می کند.
  • دستگاه استریل UV برای تمامی سطوح، چه خشک و چه تر قابل استفاده است.
  • قدرت دستگاه استریل UV و اشعه های تولیدی آن بسیار بالا بوده برای همین افرادی که قصد استفاده از ان را دارند باید حتما از وسایل حفاظت فردی مناسب استفاده کنند.
  • در ارایشگاهها و پیرایش گاهها به دلیل وسعت و تنوع فعالیت هایی که انجام می شود مانند رنگ و مش، مانیکور و پدیکور، کاشت ابرو، کاشت ناخن، اپیلاسیون و برخی دیگر تماس ارایشگر و لوازمی که برای ارائه خدمات به مشتریان استفاده می کند زیاد بوده و ممکن است در این تماس ها برخی بیماری های مسری از طریق لوازم و خون مانده بر روی انها به مشتریان منتقل شود. برای همین باید کلیه وسایل مصرفی بعد از هر بار استفاده ضدعفونی شده و الودگی های آن برطرف شود، دستگاه استریل UV این کار را انجام خواهد داد.
  • دستگاه استریل UV دستگاهی جهت استریل کردن لوازم آرایشگاه است که لوازم این حرفه از جمله قیجی، دسته تیغ، شانه و هر وسیله دیگر را ضدعفونی می کند.

 

از جمله تجهیزاتی که برای محقق شدن قوانین بهداشتی آرایشگاه ها به بازار آمده و کار ضد عفونی کردن لوازم آرایشگران را سهل و آسان و البته دقیق کرده است دستگاه استریل میباشد که در اندازه ها و با برند های مختلف عرضه شده است.

این دستگاه استریل دارای دو لامپ بالا و پایین میباشد و  معروف به مدل مکروفری و دو طبقه است.
استریلیزه کردن شانه،قیچی،دسته تیغ دیگر فرآیند سخت و وقت گیری نیست.
با کیفیت بالا و قیمت مناسب

 

خرید دستگاه استریل

لزوم خرید دستگاهی جهت استریل کردن لوازم آرایشگاه علاوه بر اینکه از طرف سازمان ها و ارگان های بهداشتی تعیین شده است، خود آرایشگرها هم باید بدانند تهیه دستگاهی برای استریل کردن لوازم آرایشگاهی باعث افزایش اعتبار و جذب مشتریان شده و مشتریانی که وارد ارایشگاه می شوند با دیدن این وسیله و رعایت بهداشت حتما بازمی گردند و آرایشگاه شما را به دوستان خود معرفی می کنند. برای خرید دستگاه استریل می توانید علاه و بر فروشگاههای مربوطه به صورت اینترنتی هم اقدام کنید و از سایت های معتبر خرید خود را انجام دهید. خرید دستگاهی جهت استریل کردن لوازم آرایشگاه باید از فروشگاههای معتبر صورت گرفته تا از کیفیت و پیشتیبانی از محصول اطمینان داشته باشید.

 

قیمت دستگاه استریل آرایشگاهی

برای خرید دستگاهی جهت استریل کردن لوازم آرایشگاه بهتر است قیمت خرید این وسیله را از برخی فروشگاهها و سایت های اینترنتی استعلام کرده و این وسیله را با قیمت واقعی بخرید. قیمت دستگاه استریل آرایشگاهی با توجه با برند و کیفیت کالا متفاوت است اما عموما قیمت دستگاه استریل آرایشگاهی بین 240 تا 300 هزار تومان متغییر بوده و علاقمندان می توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتیwww.ibnst.com این کالا را با بهترین و مناسب ترین قیمت خریداری کنند.

 

دستگاه استریل UV

دستگاه استریل UV دستگاهی جهت استریل کردن لوازم آرایشگاه بوده و با استفاده از دو لامپ UV که در آن تعبیه شده است این کار را انجام می دهد. اشعه فرابنفش تولید شده در دستگاه استریل UV باعث تخریب دیواره سلول های میکروب و عوامل بیماری زا شده و آنها را روی هر سطحی که باشند از بین می برد.

 

قیمت دستگاه استریل UV

قیمت دستگاه استریل UV با توجه به برند و قابلیت هایی که دارد متفاوت است و مشتریان و علاقمندان به خرید این وسیله می توانند با قیمتی بین 240 تا 300 هزار تومان آن را خریداری نمایند. برای اطمینان از قیمت دستگاه استریل UV علاوه بر آن می توانید از فروشگاهها و سایت های اینترنتی ارائه دهنده این محصول هم استعلام کرده و از کارشناسان آنها کمک بگیرید.

 

دستگاه استریل آرایشگاهی

دستگاه استریل ارایشگاهی همانطور که در سطور بالا هم به آن اشاره شد، دستگاهی جهت استریل کردن لوازم آرایشگاه و پیرایشگاهها بوده که باید تمام شاغلین در این صنف نسبت به خرید آن اقدام کنند. آرایشگاهای مردانه و زنانه امروزه محلی برای انجام خدمات متنوع زیبایی هستند و مشتریان انها تمایل دارند در فرایند ارائه این خدمات نظافت و بهداشت به طور کامل رعایت گردد تا بعد از خروج از ارایشگاهها دچار مشکل و یا بیماری نشوند.

 

بیماری های های قابل انتقال در آرایشگاهها  ” پیشگیری با استفاده از دستگاه استریل

برخی بیماری های پوستی و خونی به راحتی از طریق لوازم و ابزارهای آرایشگاهی منتقل می شوند. ایجاد خراش روی پوست می تواند برخی بیماری های خونی را منتقل کرده و بیماری های قارچی و برخی جوش های پوستی هم از طریق شانه، برس و حوله های استریل نشده منتقل می شوند. دستگاه استریل ارایشگاهی می تواندکلیه الودگی ها و میکروب های روی شانه و برس و حوله های استفاده شده را از بین برده به طوریکه در صورت استفاده برای مشتریان دیگر مشکلی ایجاد نشود. بیماری ها مهمتری که در اثر استفاده از وسایل آلوده در ارایشگاهها ممکن است منتقل شود ایدز، هپاتیت و زگیل هستند که در صورت انتقال جان فرد را به خطر می اندازند، بنابراین لزوم و اهمیت استفاده از دستگاهی جهت استریل کردن لوازم آرایشگاه در دنیای امروز به خوبی احساس می شود و شاغلین در این صنف هزینه کردن در این مورد را باید نوعی سرمایه گذاری برای سلامت خود و مشتریان بدانند، چون به همان اندازه که احتمال انتقال بیماری ها بین مشتریان وجود دارد به همان اندازه احتمال انتقال بیماری ها به خود آرایشگر هم وجود خواهد داشت و استفاده از لوازم و وسایل استریل شده این احتمال را به میزان بسیار زیادی کاهش خواهد داد. دستگاه استریل آرایشگاهی باید به عنوان یک ضرورت توسط مراکز و ارگان های بهداشتی اعلام و تهیه ان توسط آرایشگر ها پیگری شود و ارایشگاهی بدون دستگاه استریل ارایشگاهی اقدام به فعالیت نکند.

برای شناخت و نحوه کار با دستگاه استریل هم می توانید در هنگام خرید از فروشنده اطلاعات لازم را دریافت کنید.

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی

 

ماشین اصلاح | سشوار و اتو مو | دستگاه بخور و دستگاه استریل | اپیلاتور

لوازم مصرفی: صاف کننده و نرم کننده | اسپری مو  | ماسک صورت و ماسک مو | حوله  و رول گردن

کلیه تجهیزات آرایشگاه: صندلی آرایشگاه | ترولی آرایشگاه | انواع پیشبند، برس و استند قیچی | انواع قیچی و شانه

 

سفارش: 09013101369 - 09104448657