پیش بند اصلاح و پیش بند آرایشگری استاد کار طرح لی

پیش بند اصلاح و پیش بند آرایشگری یکی از وسایلی که در آرایشگاه های زنانه و مردانه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، پیش بند اصلاح است. پیش بند اصلاح یکی از لوازم
پیش بند اصلاح و پیش بند آرایشگری استاد کار طرح لی

پیش بند اصلاح و پیش بند آرایشگری استاد کار طرح لی

جلوگیری از ریختن مو، رنگ، وکس

  • در 7 مدل با کیفیت

پیش بند اصلاح و پیش بند آرایشگری
یکی از وسایلی که در آرایشگاه های زنانه و مردانه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، پیش بند اصلاح است. پیش بند اصلاح یکی از لوازم آرایشی و آرایشگاهی پرطرفدار است. در این نوشته با انواع پیش بند اصلاح و قیمت آنها بیشتر آشنا خواهید شد.

پیش بند اصلاح چیست؟


پیش بند آرایشگری پیش بند اصلاح

پیش بند اصلاح، پارچه یا پوششی پلاستیکی است که هم در آرایشگاه های زنانه و هم در آرایشگاه های مردانه استفاده می شود. از پیش بند اصلاح برای جلوگیری از ریختن مو، رنگ، وکس و دیگر مواد استفاده می شود.

احتمالا شما نیز دیده اید که آرایشگرتان قبل از کوتاه کردن موی شما، پیش بند اصلاح را روی لباستان می اندازد. از دیگر موارد استفاده از پیش بند اصلاح، قبل از رنگ کردن مو، وکس صورت و اپیلاسیون است.
پیش بند اصلاح از مواد بهداشتی تهیه می شود و به گونه ای دوخته می شود که به راحتی پاره شدنی نیست. پیش بند اصلاح با اندازه های مختلف در بازار وجود دارد.

بعضی از پیش بندها به قدری بلند هستند که تا روی پای فرد می آیند و گونه دیگری از پیش بندها، فقط گردن و پشت بدن را می پوشانند. قیمت پایین، کیفیت بالا و بهداشتی بودن پیش بند اصلاح، از جمله معیارهای مهم در انتخاب پیش بند اصلاح هستند.

 

پیش بند آرایشگاهی:


حتما شما هم پیش بند آرایشگاهی را در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی دیده اید.

 

پیشبند آرایشگاهی و انواع پیشبند های آرایشگاهی

آرایشگری به لوازم و تجهیزاتی احتیاج دارد که یکی از آنها انواع پیشبندهای آرایشگاهی بوده و البته جزو وسایل ضروری هم محسوب می شود. برای خدمات پیرایش و آرایش مختلف نظیر کوتاه کردن موها، رنگ و مش آنها، دکلره، کراتینه و فر و صاف کردن مو، مانیکور ناخن ها و خیلی از کارهای دیگر برای اینکه لباس و بدن مشتری کثیف نشده و با مواد آسیب نبیند، آرایشگر باید از انواع پیشبندهای آرایشگاهی استفاده کند. در واقع این نشان دهند سلیقه و حسن عمل آن بوده و برای مشتریان بسیار مهم است. پیشبند آرایشگاهی باید در انواع و مدل های مختلف خریداری شده و برای هر کاری نوع مناسب آن استفاده شود و زود به زود هم شسته و نظافت گردد. در واقع بعد از استفاده هر مشتری لوازمی که یکبار مصر ف نیستند باید شسته و ضد عفونی شده تا هم ماندگاری بیشتری داشته باشند و هم باعث انتقال بیماری ها نگردند.

  • پیش بند آرایشگاهی در رنگ ها و طر ح های مختلف وجود دارند. بیشتر پیش بندهای آرایشگاهی ضد آب هستند.پیشبند آرایشگاه
  • بنا به سلیقه خود می توانید پیش بند آرایشگاهی را با طرح ساده، طرح چهره افراد مشهور، طرح فشن و دیگر طرحها تهیه کنید. پیش بند آرایشگاهی دو بند دارد،
  • یکی از بندها در قسمت گردن قرار دارد و دیگری به دور کمر او بسته می شود. بعضی از پیش بندهای آرایشگاهی را می بینید که یک یا دو جیب دارند.
  • پیش بندهای آرایشگاهی معمولا سبک وزن هستند و اصلا برای فرد استفاده کننده آزاردهنده نخواهند بود.
  • معمولا پیش بندهای آرایشگاهی از نظر جنس، کارآیی، طراحی و کیفیت ساخت عالی هستند.

با این وجود نمی توان گفت که جنس تقلبی در بازار وجود ندارد! بعضی از پیش بندهای آرایشگاهی تقلبی هستند که با مواد بازیافتی ساخته می شوند و بوی نامطبوع و کیفیت پایینی دارند.
پیش بند آرایشگاهی معمولا از جنس پلی استر است. پیش بند آرایشگاهی باید حتما قابل شستشو باشد. پیش بند آرایشگری به گونه ای ساخته شده است که مو به آن نمی چسپد و آب به داخل آن نفوذ نمی کند.

 

پیش بند اصلاح چیست ؟

پیش بند اصلاح وسیله ای است که در ارایشگاهها اعم از مردانه و زنانه استفاده می شود و جزو وسایل ضروری بوده و طرح و شکل های متفاوتی هم دارد. پیش بند اصلاح برای جلوگیری از نفوذ آب، رنگ و مش و سایر مواد به بدن و لباس مشتری استفاده می شود و ممکن است از جنس پارچه یا لاستیک دوخته شده باشد. پیش بند اصلاح می تواند خیلی بلند بوده و تا روی پاها بیاید و یا اینکه فقط روی سینه و بخشی از پاها را در حالت نشسته بپوشاند.

 

پیشبند آرایشگاهی

پیشبند آرایشگاهی در واقع همان پیش بند اصلاح است که برای کارهایی نظیر اصلاح مو، اپیلاسیون، رنگ و مش و مو، مانیکور و کارهای زیبایی دیگر استفاده می شود. هر چه کیفیت و جنس پیشبند آرایشگاهی بهتر باشد دوام و ماندگاری آن هم بیشتر است. دوخت و طراحی این وسیله خیلی متنوع بوده و ممکن است از پارچه های ساده یا طرح دار و چهره افراد مشهور برای دوخت انها استفاده شود. عموما جنس پیشبند آرایشگاهی را از پلاستیک و پلی استر انتخاب می کنند چون کیفیت و داوام بیشتری دارد.

پیش بند آرایشگری پیش بند اصلاح

پیش بند آرایشگری یا پیش بند اصلاح

آرایشگاه های زنانه و مردانه با انتخاب پیش بند مناسب، می توانند رضایت مشتریان خود را به دست آورند و بهداشت را نیز رعایت کنند.

 

انواع پیشبندهای آرایشگاه

پیشبندهای آرایشگاه انواع مختلف و متنوعی دارند و هر کدام از انواع پیشبندهای آرایشگاهی را می توان برای انجام کار خاصی استفاده کرد. مثلا برخی از انواع پیشبندهای آرایشگاهی برای کوتاه کردن مو و برخی دیگر برای رنگ و مش کردن استفاده می شوند. از طرفی بعضی از انواع پیشبندهای آرایشگاهی برای خدماتی مانند مانیکور و میکاپ مورد استفاده قرار می گیرند.

 

پیش بند قلابدار یکی از انواع پیشبندهای آرایشگاهی

پیش بند قلابدار قابلیت استفاده در بسیاری مشاغل از جمله آرایشگاهها را دارد. مثلا پیش بند قلابدار برای تعمیرگاهها، تعویض روغنی ها، کارگاههای تولید مواد غذایی و بسیاری دیگر استفاده می شوند. خوبی پیش بند قلابدار این است که با گذاشتن قلاب آن پشت سر به راحتی می توانید از آن استفاده کنید بدون اینکه دست و پا گیر باشد البته جنس و شکل پیش بند قلابدار در مشاغل مختلف متفاوت است.

 

پیشبند بچه انواع پیشبندهای آرایشگاهی

پیشبند بچه یکی از وسایل ضرروی در سیسمونی نوزادان بوده و باید حتما خریداری شود. بچه ها تا قبل از اینکه به سن تشخیص برسند، برای غذا خوردن نیاز دارند از پیشبند بچه استفاده کنند. جنس پیشبند بچه باید از مواد طبیعی و مناسب و لطیف بوده و البته زود به زود هم شسته و عوض شود. پیشبند بچه در رنگها و طرح های مختلف تولید شده و قابل استفاده برای پسر یچه ها و دختربچه ها خواهد بود. در آرایشگاهها هم باید برای کوتاه کردن موی بچه ها از پیشبند بچه مجزا از بزرگسالان استفاده شود تا امکان انتقال بیماری ها به حداقل برسد.

 

پیشبند موبایلی یکی دیگر از انواع پیشبندهای آرایشگاهی

پیش بند آرایشگاه

پیشبند موبایلی برخلاف اسمش برای گذاشتن موبایل نیست و به خاطر اینکه ظاهرش شبیه موبایل طراحی شده است به آن پیشبند موبایلی می گویند.

پیشبند موبایلی در آرایشگاهها استفاده شده و طوری دوخته شده است که به هیچ عنوان مو و مواد ارایشی از آن عبور نمی کند و به لباس و بدن نمی چسبد.

البته طراحی این مدل به شکلی است که مشتری می تواند در هنگام انجام کار خود از موبایل هم استفاده کند.

پیشبند موبایلی دیگر از انواع پیشبندهای آرایشگاهی بوده و در سایز های مختلف تولید می شود و اب و مواد شیمیایی هم در آن نفوذ نخواهد کرد.

جنس پیشبند موبایلی سبک و راحت بوده و برای آرایشگرها بسیار کارساز و مناسب است.

پیشبند موبایلی

قیمت پیش بند آرایشگری:


پیش بندهای آرایشگری بنا به جنس، مدل و نحوه دوختشان قیمت های متفاوتی دارند. قیمت پیش بند آرایشگری در بازار از 2 هزار تومان تا هزار تومان متغیر است. قیمت پیش بند فریزری یک بار مصرف 2000 تومان است و بعد از هر بار استفاده باید آن را دور بیندازید.
اگر پیش بند آرایشگری از پارچه اسپان باند ضد آب ساخته شده باشد، قیمت آن زیر 2 هزار تومان است.

یکی از انواع پیش بندهای جدید، پیش بند آرایشگری موبایلی است که با توجه به نیاز مشتریان ساخته شده است.

این پیش بند به گونه ای طراحی شده که مشتری بتواند در زمان کار آرایشگر، با موبایل خود کار کند. اندازه پیش بند موبایلی به گونه ای است که مو وارد کفش یا پای مشتری نمی شود.
بعضی از پیش بندهای آرایشگری به گونه ای هستند که مانند لباس پوشیده می شوند. بسیاری از خانمها از این پیش بندها استفاده می کنند تا ذره ای رنگ و مواد شیمیایی به لباس و بدن آنها برخورد نکند.

 

قیمت پیش بند آرایشگری

قیمت پیش بند آرایشگری با توجه به جنس و مدل و ابعاد آن متغیر است و از 2000 تومان شروع می شود هر چه جنس پیش بند آرایشگری بهتر و مقاوم تر و کیفیت آن بالاتر باشد قیمت بیشتری هم خواهد داشت. البته به طور کلی این وسیله قیمت خیلی بالایی ندارد و با مبالغ کم می توانید تعداد زیادی از آن را خریداری کنید.

 

پیش بند اصلاح مردانه:


در هنگام اصلاح موی آقایان و تمیز کردن ریش آنها، از پیش بند اصلاح مردانه استفاده می شود. سایز پیش بند اصلاح مردانه معمولا 150*160 سانتی متر است. با استفاده از پیش بند اصلاح مردانه از ریختن مو و ریش روی لباس جلوگیری می شود.

معمولا پیش بندهای مخصوص آقایان، بندی دارد که به دور گردن گره می خورد و قسمت سر و گردن را پوشش می دهد. مدلی از پیش بند اصلاح مردانه موجود است که یقه ایستاده چسپی دارد و قابل تنظیم به دور گردن است.

پیش بنداصلاح مردانه از جنس پلی استر، پارچه شمعی یا پارچه های درجه یک است. طرح های جدید پیش بند اصلاح مردانه جذاب و نو هستند. نکته ای که در هنگام بستن پیش بند اصلاح مردانه اهمیت دارد این است که نباید پیش بند سفت یا شل بسته شود.

شل بودن پیش بند اصلاح باعث رها شدن آن هنگام اصلاح می شود و سفت بودن آن نیز باعث آسیب رساندن به بدن مشتری می شود.

 

پیش بند اصلاح مردانه

این نوع پیش بند اختصاصا برای اصلاح صورت و ریش مردان مورد استفاده قرار می گیرد و ابعاد مشخصی دارد. عموما اندازه پیش بند

پیش بند آرایشگاه

اصلاح مردانه را 160*150 می گیرند که کاملا روی سینه و گردن انها را بپوشاند.

یک نوع پیش بند اصلاح مردانه  وجود دارد که با طراحی خاص دور گردن را گرفته و اجازه ورود هیچ گونه مو و موادی را به گردن نمی دهد و از انواع پیشبندهای آرایشگاهی محسوب می شود.

پارچه مورد استفاده در دوخت پیش بند اصلاح مردانه عموما پلی استر و پارچه شمعی انتخاب می شود که کیفیت خیلی خوبی دارند و مناسب این کار می باشند.

 

 

 

پیشبند آرایشگری مردانه

پیشبند آرایشگری مردانه در واقع همان پیش بندیست که برای اصلاح سر و صورت و ریش آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. برخی مدل های پیشبند آرایشگری مردانه که برای رنگ کردن موها استفاده می شوند بلند تر بوده و تمام بدن و پاها را می پوشاند.

 

پیش بند اصلاح مردانه

پیش بند اصلاح مردانه

پیشبند آرایشگاه زنانه

آرایشگاهای زنانه یکی از جاهایی است که نیاز مبرم به پیشبند داشته و باید حتما داشته باشند. پیشبند آرایشگاه زنانه در طرح ها و رنگ ها و جنس های متنوعی تولید و به بازار عرضه می شود و هر نوع آن برای کار خاصی استفاده خواهد شد. پیشبند آرایشگاه زنانه برای کوتاه کردن، رنگ و مش کردن و مانیکور کردن و برخی دیگر مورد استفاده قرارمی گیرد.

 

پیش بند یکبار مصرف آرایشگاهی:


در بعضی از آرایشگاه ها در هنگام رنگ کردن مو یا کوتاه کردن مو از پیش بند یک بار مصرف آرایشگاهی استفاده می شود. پیش بند یکبار مصرف آرایشگاهی در موارد آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد.

از پیش بندهای یک بار مصرف آرایشگاهی برای جلوگیری از آلوده شدن لباس استفاده می شود. مزیتی که پیش بند یک بار مصرف دارد این است که این پیش بندها در صورت آلوده و کثیف شدن نیازی به شستشو ندارد و برای مصارف بعدی می توان از پیش بند تمیز دیگری استفاده کرد.

پیش بند یکبار مصرف آرایشگاهی مقرون به صرفه است و حساسیت ایجاد نمی کند، به علاوه برای ساخت پیش بند یک بار مصرف آرایشگاهی از نایلون درجه یک استفاده می شود. پیش بند یک بار مصرف آرایشگاهی معمولا به صورت بسته بندی شده فروخته می شود. در هر بسته، 50 تا 100 پیش بند یک بار مصرف آرایشگاهی وجود دارد.

چگونه می توانید پیش بند اصلاح را خریداری کنید؟


در صورتی که آرایشگر و صاحب یک سالن زیبایی زنانه یا مردانه هستید و می خواهید پیش بند آرایشگری را خریداری کنید، به مرجعی معتبر مراجعه کنید و پیش بندهایی باکیفیت و استاندارد بخرید. با داشتن پیش بندهای اصلاح در آرایشگاه خود، می توانید رضایت مشتریان خود را به دست آورید و در محل کار خود بهداشت را نیز رعایت کنید.

 

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی

 

ماشین اصلاح | سشوار و اتو مو | دستگاه بخور و دستگاه استریل | اپیلاتور

لوازم مصرفی: صاف کننده و نرم کننده | اسپری مو  | ماسک صورت و ماسک مو | حوله  و رول گردن

کلیه تجهیزات آرایشگاه: صندلی آرایشگاه | ترولی آرایشگاه | انواع پیشبند، برس و استند قیچی | انواع قیچی و شانه

 

سفارش: 09013101369 - 09104448657