چسب مو آیاز AYAZ

چسب مو آیاز (Ayaz) و تاریخچه آن: حالت دهی و فرم دهی به موها بر می گردد به زمانهای بسیار دور که بیشتر از روغن های طبیعی استفاده میشد. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی توانستیم فرآورده های بسیاری بدست
چسب مو آیاز AYAZ

چسب مو آیاز (Ayaz) و تاریخچه آن:

حالت دهی و فرم دهی به موها بر می گردد به زمانهای بسیار دور که بیشتر از روغن های طبیعی استفاده میشد. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی توانستیم فرآورده های بسیاری بدست آوریم که مورد استفاده همگان قرار گیرد، قبل از استفاده از این فراورده های شیمیایی باید شناخت دقیقی از آنها داشته باشیم. امروزه مواد بسیار زیادی برای فرم دادن به مو استفاده می شود مانند ژل، اسپری، واکس مو، انواع روغن های مو، کرم و انواع تافت ها. به همین دلیل بعضی از افراد برای انتخاب حالت دهنده مناسب مو دچار تردید و سردرگمی می شوند.

چسب مو آیاز خرید چسب مو آیاز

چسب مو آیاز AYAZ

اگر شما هم موهای بدون حالت دارید، برای استایل موهایتان باید از این حالت دهنده ها استفاده کنید..معمولا با گرم شدن هوا موها حالت طبیعی خود را از دست می دهند و نیاز به آبرسانی و تقویت دارند. اگر شما جزو  افرادی هستد که قلقٍ موهای خود را نمی دانید با چند ترفند ساده می توانید فرم و شکل خاصی به موهای خود بدهید، فقط کافیست از چند محصول مفید که با موهای شما سازگار است استفاده کنید.(البته باید به این نکته هم توجه کنید موادی که استفاده می کنید به موهای شما آسیب نزند)

چسب مو آیاز با راهنمای خرید چسب مو آیاز

چسب مو آیاز AYAZ

امروزه در دنیای مد علاوه بر خانم ها، آقایان نیز تمایل دارند که استایل و فرم خاصی به موهای خود دهند. از این رو از انواع حالت دهنده های مو استفاده می کنند که آسیب شدیدی به ساقه های مو زده و باعث خشک شدن ساقه موهای آنها می شود. بعضی از افراد مایلند مسیر موهای خود را عوض کنند، مثلا فرق موی سر خود را از وسط به سمت راست و یا چپ متمایل کنند و فرم و حالت دلخواه خود را به موهای خود دهند. بدین منظور ما برای این کار چسب موی آیاز را به شما معرفی می کنیم که از قوام بسیار بالا برخوردار است و همچنین در لول های مختلف بنا به سلیقه مشتری به فروش می رسد.

 

 

چسب مو آیاز AYAZ

چسب مو آیاز با فرمولی بسیار عالی برای فرم دهی و حالت دهی موهای شما در چند نوع مختلف

  • شاین دار
  • مات

چسب مو آیاز خرید چسب مو آیاز

ساخته شده است و همچنین باعث آبرسانی به موها شده و ساقه های موهای شما را تقویت می کند. چسب موی آیاز را در اندازه های مختلف با درب پمپی زیبا برای سهولت کار و اندازه ۵۰۰ میل می توانید تهیه کنید. چسب موی ایاز بعد از هر بار استفاده با آب براحتی شسته می شود. چسب مو آیاز با قدرتی عالی و چسبندگی فوق العاده موهای شما را تا ۴۲ ساعت به همان فرم دلخواه نگه می دارد.

این چسب مو نوعی نرم کننده مو و تقویت کننده به حساب می آید که باعث تثبیت موهای شما شده و درخشندگی لازم را به موهای شما می دهد. چسب موی ایاز با عملکردی عالی بدون ایجاد سفیدک بروی موهای شما، باعث حفظ رطوبت موهای شما می شود. چسب مو آیاز را در بسته بندی های کوچک و بزرگ با برند انحصاری ayaz می توانید از فروشگاه آی بی ان تهیه کنید.

راهنمای خرید چسب مو آیاز :

برای مشاوره قبل از خرید می توانید با شماره 09127927215 تماس حاصل فرمایید همچنین می توانید با مراجعه به کانال تلگرام ما از محصولات بیشتری دیدن فرمایید، و در نهایت از لینک بالای صفحه (اضافه به سبد خرید) محصول خود را انتخاب کرده، وجه آنرا پرداخت نموده و بعد از خرید درب منزل تحویل بگیرید.

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی

 

ماشین اصلاح | سشوار و اتو مو | دستگاه بخور و دستگاه استریل | اپیلاتور

لوازم مصرفی: صاف کننده و نرم کننده | اسپری مو  | ماسک صورت و ماسک مو | حوله  و رول گردن

کلیه تجهیزات آرایشگاه: صندلی آرایشگاه | ترولی آرایشگاه | انواع پیشبند، برس و استند قیچی | انواع قیچی و شانه

 

سفارش: 09013101369 - 09104448657