تیغ اصلاح لرد

تیغ اصلاح لرد | در بسته بندی سلفون شده | فروش تک و عمده | ارسال به سراسر کشور | انواع تیغ های سنتی و دو لبه
تیغ اصلاح لرد

تیغ اصلاح لرد

در بسته بندی سلفون شده

فروش تک و عمده

ارسال به سراسر کشور

انواع تیغ های سنتی و دو لبه

 

تیغ اصلاح لرد

تیغ اصلاح لرد

تیغ اصلاح لرد به لحاظ کیفیت قادر است با برند ها و محصولات معروفی چون ژیلت رقابت کرده و در سال های اخیر محبوبیت بیشتری هم داشته است. این تیغ توسط کشور مصر ساخته شده و مصر یکی از پیشتازان تولید تیغ اصلاح در جهان است. در بازار ایران هم تیغ اصلاح لرد به خاطر کیفیت آن در اکثر فروشگاههای لوازم بهداشتی و آرایشی به فروش می رسد.

محصولات لرد هم برای خانم ها و هم اقایان قابل استفاده بوده و به خاطر نوع طراحی و مواد بکار رفته در آن کاملا از پوست محافظت کرده و آن را نرم و لطیف نگه می دارد.

کمپانی لرد تیغ اصلاح لرد را در یک پک 9 تایی عرضه کرده که 2 تا تیغ ساده و 7 عدد تیغ صابونی دارد. تیغ اصلاح لرد تیغ های دو لبه ای هستند که عمل اصلاح را با سرعت و دقت و همچنین کیفیت بیشتری انجام می دهد.

 

مزیت های تیغ اصلاح لرد

محصولات لرد در بسته بندی سلفون شده عرضه میشود و به خاطر دو لبه بدون آنها بسیار به صرفه هستند. صابونی بودن این تیغ باعث می شود، اصلاح کردن با آن بسیار روان و نرم باشد و به پوست های حساس آسیب وارد نشود.

صابون روی تیغ اصلاح لرد کمک می کند، سطح تیغ روی پوست کشیده نشده و خراش ایجاد نکند، ضمن اینکه از شاخی و خشک و پوسته پوسته شدن پوست هم بعد از اصلاح جلوگیری می کند. بدنه محصولات این برند را از پلاستیک PVC ساخته اند و تیغه ها هم از جنس استیل ضد زن است، البته اگر در حمام و محیط خیس از آن استفاده می کنید، بعد از استفاده آن را شسته و خشک کنید و در یک فضای خشک هم قرار دهید تا رطوبت روی آن باعث تجمع قارچ و باکتری نشود. این تیغ یکبار مصرف نبوده و می توانید حداقل 3 تا 6 بار از آن برای اصلاح سرو صورت و بدن استفاده کنید البته همانطور که گفته شد به شرطی که بعد از هر بار استفاده شسته شده و در جای خشک قرار داده شود. وزن تیغ اصلاح لرد هم کاملا استاندارد و در حدود 80 گرم است و طراحی آن کاملا ارگونومیک بوده و با هر سایز دستی فیت می شود و کار با آن بسیار راحت است.

 

کارخانه تیغ لرد

تیغ اصلاح لرد در کارخانه تیغ لرد در کشور مصر ساخته می شود. البته در چین هم تیغی با عنوان تیغ اصلاح لرد تولید می شود که تحت لیسانس مصر نبوده و فقط نام لرد روی آن زده می شود. برای همین بهتر است خرید تیغ اصلاح لرد را از فروشگاهای معتبر انجام دهید تا بتوانید محصول اصل را خریداری کنید. کارخانه تیغ لرد با هزاران کارگر سالانه تیغ اصلاح مورد نیاز برای کشورهای زیادی را تامین می کند و جزو برند های معتبر محسوب می شود.

 

خرید تیغ لرد

تیغ لرد به خاطر کیفیت و دوامی آن فروش بسیار خوبی دارد. خرید تیغ لرد را می توانید علاوه بر فروشگاههای لوازم بهداشتی از سایت های اینترنتی معتبر هم

تیغ اصلاح لرد

انجام دهید. خرید تیغ لرد و تیغ اصلاح لرد از سایت های اینترنتی علاوه بر اینکه راحتتر است مقرون به صرفه تر هم بوده و هزینه کمتری خواهد داشت. فروشگاهای لوازم بهداشتی می توانند خرید تیغ لرد را به صورت عمده و در تعداد بالا انجام دهند تا برایشان خیلی ارزان تر تمام شود.

 

قیمت ژیلت لرد

ژیلت لرد توسط همان کمپانی سازنده تیغ اصلاح لرد ساخته می شود و در بسته های 4و 5 عددی به بازار عرضه شده و به فروش می رسد. ژیلت لرد و تیغ اصلاح لرد دسته های پفکی و بسیار راحتی داشته و تیغ های این نوع ژیلت 5 یا 6 عددی هستند. این نوع طراحی باعث می شود اصلاح موهای زاید سر و صورت و بدن با بهترین کیفیت و در کمترین زمان انجام شود. قیمت ژیلت لرد و تیغ اصلاح لرد با توجه به کارایی و کیفیت آن بسیار مناسب بوده و نسبت به نمونه های مشابه هم ارزان تر است. لولاهای طراحی شده روی سری نگهدارنده، آن را قابل حرکت و انعطاف پذیر کرده است، بنابراین وقتی آن را روی بدن یا صورت می کشید به راحتی با تغییر جهت می تواند تمام سطح مورد نظر را اصلاح کند. طراحی دسته ژیلت لرد و تیغ اصلاح لرد کاملا ارگونومیک بوده و به راحتی در دست جای می گیرد و به هنگام استفاده از دست رها نشده و نمی افتد. قیمت ژیلت لرد به صورت تکی و عمده متفاوت بوده و قیمت ژیلت لرد به صورت عمده ارزان تر تمام می شود.

 

فروش عمده تیغ لرد

تیغ لرد به صورت عمده هم به فروش می رسد. فروش عمده تیغ اصلاح لرد در فروشگاهها و نمایندگی های معتبر کمپانی لرد صورت گرفته و همچنین می توانید از سایت ها و فروشگاههای اینترنتی هم به صورت عمده خرید کنید. فروش عمده تیغ لرد ارزان تر بوده و با قیمت های مناسب تری عرضه می شود.

 

محصولات لرد

سوالی که مطرح می شود اینکه چرا باید محصولات لرد را انتخاب کنیم. محصولات لرد هم متنوع بوده و هم از کیفیت بالایی برخوردار هستند. طراحی محصولات لرد مانند تیغ اصلاح لرد کاملا ارگونومیک بوده و با قیمت های بسیار مناسب و دسترسی آسان عرضه می شوند. محصولات لرد سال هاست که افزایش قیمت نداشته اند و با همان کیفیت و با قیمت قبلی به فروش می رسند و این نشان از احترام به مشتری است. محصولات لرد شامل تیغ های ورقی، پفکی، یدک دار، کارتی و سنتی بوده و تنوع آن باعث شده است همه افراد و همه سلایق را راضی نگه دارد.

 

تیغ سنتی لرد

تیغ سنتی لرد یکی از محصولات لرد است که از سال های قبل تولید و هنوز به فروش می رسد. تیغ سنتی لرد هم برای خانم و هم آقایان قابل استفاده است. این نوع تیغ ها سری انعطاف پذیر ندارند. تیغ سنتی لرد بر خلاف تیغ اصلاح لرد در بسته های 10 عددی عرضه می شوند و قابلیت استفاده برای چند بار را دارند.

 

نمایندگی تیغ

نمایندگی تیغ لرد را هم می توانید به صورت رسمی از شرکت سازنده دریافت کنید و هم می توانید با واردکننده های عمده صحبت نمایید. نمایندگی تیغ و نمایندگی تیغ لرد به خصوص از حرفه های پر درآمد در ایران است و فروشگاههای لوازم ارایشی و بهداشتی عمدتا نیاز خود را از نمایندگی تیغ و نمایندگی تیغ لرد و تیغ اصلاح لرد تامین می کنند. دربافت نمایندگی تیغ و به ویژه نمایندگی تیغ لرد چندان کار سختی نیست و در صورت تمایل می توانید این کار را انجام دهید.

 

تیغ دروکو

تیغ دروکو ساخت کشور کره و یک محصول بسیار با کیفیت است. تیغ دروکو لبه صابونی داشته و این ویژگی باعث می شود در هنگام تماس با پوست ایجاد حساسیت و خراش نکند. تیغ دروکو به هیچ وجه بعد از استفاده باعث خشک و شاخی و زبر شدن پوست نمی شود و آن را نرم و لطیف نگه خواهد داشت. تیغ دورکو را می توانید از فروشگاههای اینترنتی هم خرید کنید.

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی

 

ماشین اصلاح | سشوار و اتو مو | دستگاه بخور و دستگاه استریل | اپیلاتور

لوازم مصرفی: صاف کننده و نرم کننده | اسپری مو  | ماسک صورت و ماسک مو | حوله  و رول گردن

کلیه تجهیزات آرایشگاه: صندلی آرایشگاه | ترولی آرایشگاه | انواع پیشبند، برس و استند قیچی | انواع قیچی و شانه

 

سفارش: 09013101369 - 09104448657