خمیر ریش آرکو

خمیر ریش آرکو | وزن: 100 گرم | تیوپی | مدل: cool (خنک ) | پیشگیری از سوختگی با تیغ | حفظ سلامت پوست
خمیر ریش آرکو

خمیر ریش آرکو

ویژه گیهای این محصول

  • وزن: 100 گرم
  • تیوپی
  • مدل: cool (خنک )
  • پیشگیری از سوختگی با تیغ
  • حفظ سلامت پوست

خمیر ریش آرکو

خمیر ریش

خمیر ریش آرکو یا ژل اصلاح آرکو برندی معروف و پر طرفدار در بین آرایشگران و سالن داران سراسر کشور میباشد که با قیمتی بسیار مناسب از طریق فروشگاه IBN در اختیار شما کاربران محترم سایت قرار میگیرد.
کیفت خمیر ریش آرکو و ژل اصلاح آرکو در بین رقیبان خود بی نظیر است. فروشگاه اینترنتی IBN خمیر ریش آرکو را بصورت تک با قیمت عمده درب منزل به شما تحویل میدهد.

خمیر ریش آرکو موی صورت را نرم می کند و باعث اصلاحی ملایم می شود، این خمیر ریش به پیشگیری از سوختگی با تیغ و حفظ ظاهر سلامت پوست کمک می کند و به راحتی اصلاحی تمیز را برای شما به همراه خواهد داشت.

 

خمیر ریش آرکو، ضد باکتری و فاقد الکل است. مهمترین خصوصیت خمیر ریش آرکو، دارا بودن ویتامین E در فرمولاسیون آن و مرطوب کنندگی عالی این خمیر ریش است. مرطوب کنندگی این خمیر ریش باعث میشود پوست شما پس از اصلاح متورم نشود، باعث ایجاد جوش نشود و البته شما پس از اصلاح احساس خنکی روی پوستتان خواهید داشت.

این ژل اصلاح، اصلاح و تمیز کردن صورت را بسیار راحت میکند و به سریعترین شکل ممکن بدون هیچ عارضه ای و حتی زخم شدن صورت شما میتوانید اصلاحی نرم و راحت و سریع را تجربه کنید.

 

روش استفاده از خمیر ریش آرکو

مقداری از خمیر ریش را روی پوست صورتتان بمالید تا لایه ای یکدست روی صورت شما پدید آید، پس از آن با خیال راحت مشغول اصلاح صورت خود شوید. آرکو برندی معروف در بین محصولات بهداشتی، آرایشی و آرایشگاهی است پس برای یک اصلاح راحت و سریع، پوست صورت خود را به دست محصولات آرکو (Arko Men) بسپارید. با توجه به نوع پوست و سلیقه خودتان هر یک از محصولات برند آرکو را انتخاب کنید و از اصلاحی کامل راحت و دقیق لذت ببرید.

 

                   دیگر محصولات شرکت آرکو، انواع ژل اصلاح

خمیر ریش آرکو

 

ژل اصلاح کول آرکو یکی از محصولات پر طرفدار آرکو میباشد که با استفاده از این محصول شما اصلاحی آسان را تجربه میکنید و البته پس از اصلاح صورت، پوست را بسیار نرم می‌کند.

در ترکیبات این محصول ویتامین E بکار رفته است، همانطور که میدانید ویتامین E باعث شادابی و طراوت پوست میشود

 

 

 

کرم افترشیو کول آرکو

     کرم افترشیو کول آرکواین افترشیو دارای منتول میباشد، که به پوست شادابی و طراوت می‌بخشد.

افترشیو کول آرکو التهاب پس از اصلاح را کاهش میدهد و پوست صورت را خنک میکند.

اثر نرم‌کنندگی و رایحه منتول این افترشیو بالا است و از خشکی پوست جلوگیری میکند.

 

 

 

 

 

کرم افترشیو ماکزیمم کامفورت

کرم افترشیو ماکزیمم کامفورت: افترشیو کامفورت آرکو بدون الکل و دارای ویتامین E است. افترشیو کامفورت به پوست شادابی و طراوت  بخشیده همچنین التهاب پوست پس از اصلاح که باعث جوش زدن پوست صورت میشود را بسیار کاهش می‌دهد.

این افترشیو خشکی و حساسیت را بهبود می‌بخشد و دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارد.

 

 

 

 

ژل اصلاح ماکزیمم کامفورت

ژل اصلاح ماکزیمم کامفورت آرکواین ژل اصلاح تجربه اصلاحی راحت و سریع را برای شما به ارمغان می آورد و پوست را به خوبی مرطوب می‌نماید.

ژل اصلاح ماکزیمم کامفورت دارای اثر سه گانه لطافت مو، افزایش نرمی و کاهش اصطکاک و سوزش می‌باشد.

جالب است بدانید  ژل اصلاح کامفورت آرکو  پوست را در طول اصلاح و پس از آن تغذیه میکند و تسکین میدهد.

 

 

 

ژل اصلاح آرکوژل اصلاح اکسترا سنستیو آرکواین ژل اصلاح برای پوست های حساس بسیار مناسب است و پوست را در طول اصلاح و پس از اصلاح تسکین میدهد و تغذیه می‌نماید. به عبارتی با توجه به ترکیبات این ژل اصلاح شما از التهابات پوستی پس از اصلاح راحت میشوید.

آلوئه‌ورا یکی از ترکیبات این ژل اصلاح است، جهت محافظت از پوست در برابر جوش، بریدن، قرمزی و تاول زدن پوست. جالب است بدانید روغن اسطوخدوس موجود در ترکیبات ژل اصلاح آرکو مو را نرم و پوست را مرطوب میکند.