اسپری مو کاسپین

اسپری مو کاسپین | حجم: 500ml | منع مصرف : حرارت بیش از 50 درجه سانتیگراد | صادر کننده مجوز: سازمان غذا و دارو | نام لاتین: Caspian Hair Spray 500ml
اسپری مو کاسپین

اسپری مو کاسپین

حجم: 500ml

  • منع مصرف : حرارت بیش از 50 درجه سانتیگراد
  • صادر کننده مجوز: سازمان غذا و دارو
  • نام لاتین: Caspian Hair Spray 500ml
  • پروانه بهداشت / شماره مجوز : 47/11452
  • برند: کاسپین / شرکت فومن شیمی
  • ویژگی: ماندگاری بالا
  • کارکرد: حالت دهنده

اسپری کاسپین

اسپری مو کاسپین

اسپری مو کاسپین: در روزهای گرم و پر حرارت تابستان هیچ چیز به اندازه یک اسپری خوشبو و خنک حال آدم را خوب نمی کند. اسپری کاسپین همان چیزی است که در تابستان به آن احتیاج دارید. این خوشبو کننده بدن در حجم 150 میلی لیتری ساخته شده و تقریبا برای همه فصل های سال هم قابل استفاده است، برای همین اگر جزو آن دسته از افراد هستید که حوصله خرید اسپری مجزا برای هر فصل را ندارید، اسپری کاسپین بهترین انتخاب است.

اسپری silver mask یا همان اسپری کاسپین بوی و رایحه شیرینی داشته و برای اینکه بتوانید نمونه اصل از فیک آن را تشخیص دهید، باید بدانید در اسپری کاسپین اصل، نام اسپری با رنگ سفید روی آن نوشته شده و نشان تجاری کاسپین ها هم به همان رنگ سفید حک شده است.

در اسپری کاسپین علامت کمپانی فومن شیمی یا کاسپین به شکل عمودی روی بدنه قرار گرفته و درب اسپری مشکی رنگ است. ظاهر زیبا و جذاب، بوی مطبوع، قیمت مناسب از ویژگی ها و محسنات اسپری کاسپین بوده که می تواند به عنوان یک هدیه مناسب هم در بین گزینه هایتان قرار بگیرد.

 

خرید اسپری کاسپین

خرید اسپری کاسپین را می توانید از فروشگاههای لوازم آرایشی و همچنین عطر فروش ها انجام دهید. از طرفی راه بهتر و ساده تر برای خرید اسپری کاسپین سفارش از طریق فروشگاههای اینترنتی است. خرید اسپری کاسپین از فروشگاههای اینترنتی علاوه بر اینکه ارزانتر تمام می شود با سرعت بیشتر و زمان کمتری هم به دستتان می رسد و اگر از فروشگاههای اینترنتی معتبر خرید کنید قطعا در کمترین زمان و بهترین روش سفارش را تحویل خواهید گرفت. در هنگام خرید اسپری کاسپین حتما به علایم و جهت نشان تجاری که با زوایه نود درجه به سمت چپ روی بدنه حک شده است توجه کنید.

 

نمایندگی اسپری کاسپین

اسپری کاسپین در همه شهر ها نمایندگی داشته و علاقمندان به این برند می توانند از نمایندگی اسپری کاسپین خرید عمده انجام دهند. خرید از نمایندگی اسپری کاسپین به صورت عمده با قیمت ارزانتر و شرایط بهتری انجام می شود. نمایندگی اسپری کاسپین همه محصولات این برند اعم از زنانه و مردانه را داشته و به تعداد زیاد می تواند ثبت سفارش برای فروشگاههای اینترنتی و فروشگاههای لوازم ارایشی و بهداشتی انجام دهد.

 

خرید اسپری مو

اسپری مو در واقع یک نوع مدل دهنده یا حالت دهنده مو است که هم برای زنان و هم مردان استفاده می شود. اسپری مو در دو نوع مختلف تولید و به بازار عرضه

اسپری مو کاسپین

می شود. اسپری مو مدل دهنده به موها که اصطلاحا working hair sprays نامیده می شود و اسپری مو نگهدارنده مدل مو که  به finishing hair sprays  شهرت دارد. اسپری مو برای نوع و مدل موهای مختلف متفاوت بوده و هر نوع باید به شیوه خاصی استفاده شود و روی موها اسپری گردد.

نحوه پاشش قطرات مواد از اسپری مو در مارک و برند های مختلف متفاوت است. مثلا اگر مواد به صورت قطرات درشت اسپری شوند، موها محکم تر به هم چسبیده و البته مدت زمان بیشتری هم برای خشک شدن اسپری مو لازم است و بعد از خشک شدن هم موها حالت چسبنده خواهند داشت.

در عوض اگر قطرات اسپری مو در دانه های ریز پاشش شوند، موها نرم تر به هم متصل شده و زودتر هم خشک می شوند و بعد از خشک شدن هم حالت چسبنده ندارند و حس و حال بهتری هم به موها می دهند و روی سر سنگینی نمی کند. برای همین هنگام خرید اسپری مو این نکات را در نظر بگیرید و خرید اسپری مو را از فروشگاهای معتبر انجام دهید. در هنگام خرید اسپری مو حتما به تاریخ تولید و انقضای آن هم توجه کنید.

 

نحوه استفاده از اسپری مو

اسپری مو یک ماده آتشگیر است برای همین قبل از هر چیز باید نکات ایمنی را رعایت کنید. مثلا هیچ وقت در هنگام کار با اسپری مو سیگار نکشید. اسپری کاسپین هم همین ویژگی را دارد و با نزدیک کردن شعله آتش می گیرد. اسپری کاسپین و یا هر اسپری مویی که انتخاب می کنید حتما قبلا از دستکش و وسایل مناسب برای حفاظت پوست استفاده کرده و بدون دستکش با اسپری کاسپین تماس نداشته باشید، همچنین نحوه استفاده از اسپری مو و اسپری کاسپین به این شکل است که قبل از شروع کار، موها را با شامپو بشویید، خشک کنید و بعد مواد اسپری کاسپین یا اسپری مو را با یک شانه که دانه های دشت دارد روی موها بمالید به طوری که کمترین تماس را با پوست سر داشته باشد. بعد از استفاده از اسپری کاسپین می توانید از تثبیت کننده مو برای نگه داشتن حالت موها استفاده کرده تا ماندگاری آن بیشتر شود. در هنگام خرید اسپری مو می توانید توضیحات و راهنمایی های لازم را از فروشنده یا کارشناس فروش بپرسید.

 

شرکت اسپری کاسپین

شرکت اسپری کاسپین یا همان فومن شیمی با سال ها تجربه و فعالیت در خصوص تولید و عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی توانسته است با بهترین برند های معتبردنیا در این عرصه رقابت کرده و محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب به بازار عرضه کند. شرکت اسپری کاسپین، اسپری حالت دهنده مو، اسپری خوشبو کننده بدن، اسپری خوشبو کننده ماشین و بسیاری دیگر را تولید و در اختیار مشتریان قرار می دهد. این کمپانی محصولات خود را در تم های مختلف و مناسب برای اقایان و خانم ها طراحی و تولید کرده و همه سنین و سلیقه ها را در این مورد در نظر می گیرد. شرکت اسپری کاسپین یک شرکت ایرانی و یک برند معتبر بوده که توانسته اعتماد مشتریان و علاقمندان به این کالا را جلب کند. محصولاتی که شرکت اسپری کاسپین در خصوص حالت دهنده مو تولید می کند، هیچ گونه آسیبی به انها نزده ضمن انکه باعث لطافت و نرمی موها هم می شود و از شکنندگی و موخوره هم در انها جلوگیری می کند و بعضا مشکلات مو را هم برطرف خواهد کرد. بنابراین خرید محصولات شرکت اسپری کاسپین را می توانید با اطمینان خاطر انجام دهید.

 

قیمت اسپری کاسپین

قیمت اسپری کاسپین با توجه به کیفیت و شهرت برند آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه است، برای همین مصرف کنندگان جزو و هم چنین مصرف کننده عمده می توانند این محصول را با قیمت مناسب خریداری کنند. فروشگاههای اینترنتی و فروشگاههای لوازم ارایشی و بهداشتی می توانند قبل از خرید قیمت اسپری کاسپین را استعلام کرده و بعد اقدام به خرید کنند و ضمنا قیمت اسپری کاسپین برای کسانی که از فروشگاههای اینترنتی خرید می کنند قطعا بهتر و ارزانتر تمام خواهد شد. قیمت اسپری کاسپین مردانه و زنانه چندان تفاوتی با هم نداشته و فرمول شیمیایی یکسان با رایحه های متفاوت دارند.

 

اسپری کاسپین داشبورد

اسپری کاسپین داشبورد برای استفاده و استعمال در ماشین تولید شده و روی سطح داشبورد اسپری می شود. اسپری کاسپین داشبورد فرمول شیمیایی استانداردی داشته و ترکیبات موجود در آن به هیچ وجه به جنس و کیفیت داشبورد آسیب وارد نمی کند. مواد شیمیایی استفاده شده در اسپری کاسپین داشبورد از سیلیکون صنعتی بوده و این مواد علاوه بر اینکه خش ها و آسیب دیدگی های داشبور را می پوشاند، به پلاستیک آن هم صدمه نمی زند. یکی دیگر از ویژگی های اسپری کاسپین داشبورد وجود موادی در آن است که پلاستیک و سطح داشبور را از تاثیر مستقیم نور خورشید محافظت کرده و بوی مطبوعی آن فضای داخلی ماشین را هم خوشبو می کند. در اسپری کاسپین داشبورد از مواد خوشبو کننده استفاده می شود. ماندگاری اسپری کاسپین داشبورد یک هفته تا 10 روز بوده و در این فاصله داشبورد کاملا شفاف و براق خواهد بود و نور مستقیم افتاب هم به آن صدمه نمی زند.

 

قیمت اسپری بدن کاسپین

عرق کردن فقط مخصوص فصل تابستان و یا روزهای گرم سال نیست. برخی افراد دایم در حال عرق کردن هستند و حتی اگر خیلی هم عرق نکنید برای اینکه بوی بدن و سطح پوست عوض شود، بهتر است از اسپری بدن استفاه کنید. اسپری بدن کاسپین یکی از همین محصولات آرایشی است که باعث می شود بوی بد عرق و تن از بین رفته و رایحه خوبی از سطح پوست متصاعد شود. اسپری بدن کاسپین هم برای مردان و هم زنان ساخته می شود و به لحاظ فرمول و ترکیب شیمیایی چندان فرقی با هم ندارند البته رایحه های انتخاب شده در اسپری بدن کاسپین زنانه ممکن است، لطیف تر و ملایم تر بوده و برای مردان رایحه تند و تیزتری در نظر گرفته شود، البته این یک اصل کلی نیست و برند اسپری بدن کاسپین سعی کرده همه سلایق و مشتریان خود را راضی نگه دارد. قیمت اسپری بدن کاسپین با توجه به حجم 150 میلی لیتری و همچنین ماندگاری و کیفیت آن بسیار مناسب بوده و همه افراد در هر سطح مالی می توانند آن را بخرند. قیمت اسپری بدن کاسپین برای افرادی که بخواهند به صورت عمده خرید کنند ارزانتر تمام می شود و البته قیمت اسپری بدن کاسپین در فروشگاههای اینترنتی هم مناسب تر است.

 

نمایندگی اسپری داشبورد کاسپین

فروشگاههایی که لوازم آرایشی عرضه می کنند به عنوان نمایندگی اسپری داشبورد کاسپین عمل کرده و محصولات این کمپانی را هم به فروش می رسانند. البته خود کمپانی کاسپین هم در سراسر ایران نمایندگی های زیادی داشته که نمایندگی اسپری داشبورد کاسپین هم جزو آنها محسوب می شود .

 

اسپری مو کاسپین

اسپری مو کاسپین جزو اسپری های حالت دهنده و براق کننده مو بوده و در بازار این محصولات و در بین برند های مختلف محبویت زیادی بین مشتریان دارد. فرمول شیمیایی اسپری مو کاسپین به شکلی است که به هیچ وجه به جنس و بافت مو
آسیب نزده و باعث ریزش آنها نمی شود ضمن انکه اسپری مو کاسپین یا به طور خلاصه اسپری کاسپین بوی بسیار مطبوعی داشته و اینکه لازم نیست نگران بعد از استفاده باشید چون اصلا باعث چسبیدن موها به هم نمی شود. اسپری کاسپین حالت موها را ثابت نگه می دارد ولی برای شانه کردن آنها مشکلی بوجود نخواهد آورد. بعد از اینکه از اسپری مو کاسپین استفاده کردید خواهید دید که موها کاملا براق و شفاف خواهد شد و به دلیل ماندگاری و کیفیت بالا برای موها لخت و بدون حالت بسیار مناسب است و باعث می شود موهای صاف حالت بگیرند. یکی دیگر از ویژگی های اسپری مو کاسپین این است که به موها اکسیژن رسانی می کند و مشکلاتی نظیر شکنندگی، موخوره و زبری انها را هم از بین خواهد برد. اسپری کاسپین قابل استفاده برای خانم ها و اقایان بوده و موهای هر دو را حالت می دهد.

 

قیمت عمده اسپری کاسپین

همانطور که قطعا می دانید و ما هم اشاره کردیم قیمت عمده اسپری کاسپین ارزانتر است. فروشگاههای لوزام آرایشی و بهداشتی می توانند قیمت عمده اسپری کاسپین را از نمایندگی ها و فروشگاههای اینترنتی استعلام کرده و با بهترین قیمت و کمترین زمان سفارش خود را دریافت کنند. قیمت عمده اسپری کاسپین به نسبت خرده فروشی کمتر است و البته مشتریانی که به صورت عمده خرید می کنند از تخفیفات ویژه ای هم برخوردار خواهند شد.

 

اسپری کاسپین مو

اسپری کاسپین مو انواع و اقسام مختلف و متنوعی دارد  از جمله می توان به اسپری حالت دهنده و براق کننده مو کاسپین با حجم 250 میلی لیتر، اسپری حالت دهنده مو کاسپین با حجم 150 میلی لیتر، اسپری حالت دهنده مو کاسپین با حجم 500 میلی لیتر و برخی نمونه های دیگر اشاره کرد. هر کدام از این محصولات ویژگی های خاصی داشته و البته همه با کیفیت بالا و ماندگاری زیاد هستند. قدرت نگهدارندگی و ماندگاری این برند و محصولات آن 4 برابر محصولات مشابه است و به همان نسبت هم ترکیبات شیمیایی بکار رفته در انها به هیچ وجه باعث سنگینی و چسبندگی موها نخواهد شد. اسپری کاسپین مو برای موهای صاف و بدون حالت کارایی بیشتری داشته و این مدل موها را شفاف و حالت دار می کند. نکته مهم در هنگام استفاده از اسپری کاسپین مو یا اسپری کاسپین اینکه باید فاصله مناسب با سطح مورد نظر و موها را حفظ کنید، این فاصله باید چیزی در حدود 30 سانتی باشد تا هم تاثیر اسپری کردن بیشتر شود و هم مانع از تشکیل سفیدک روی سطح یا موها گردد. چون اسپری با فاصله نزدیک باعث می شود مواد روی موها و سطح اسپری شده جمع شده و به صورت سفیدک درآید.

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی

 

ماشین اصلاح | سشوار و اتو مو | دستگاه بخور و دستگاه استریل | اپیلاتور

لوازم مصرفی: صاف کننده و نرم کننده | اسپری مو  | ماسک صورت و ماسک مو | حوله  و رول گردن

کلیه تجهیزات آرایشگاه: صندلی آرایشگاه | ترولی آرایشگاه | انواع پیشبند، برس و استند قیچی | انواع قیچی و شانه

 

سفارش: 09013101369 - 09104448657