نحوه شناخت عطر و ادوکلن اصل از تقلبی !

نحوه شناخت عطر و ادوکلن اصل از تقلبی ! یکی از مشکلاتی که با ابراز تاسف اغلب مردم ایران برای خرید عطر باهاش مواجه هستن عطرهای تقلبی و یا به عبارتی فیک هست . عطرهایی که به اسم اصل ، با قیمتی بالا و ظاه
نحوه شناخت عطر و ادوکلن اصل از تقلبی !

نحوه شناخت عطر و ادوکلن اصل از تقلبی !

یکی از مشکلاتی که با ابراز تاسف اغلب مردم ایران برای خرید عطر باهاش مواجه هستن عطرهای تقلبی و یا به عبارتی فیک هست . عطرهایی که به اسم اصل ، با قیمتی بالا و ظاهری بصورت کامل پر جلا و در فروشگاه هایی در ظاهر بسیار موجه فروخته می شن .

 

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی

 

تا 50% تخفیف

سفارش: 09013101369 - 09104448657

 

 


پیش از هر چیز چند نکته که به اشتباه بین مردم جا افتاده رو توضیح میدهم .
۱) عطر می باید دوام و ماندگاری بالایی داشته باشه و یک روز یا اغلب بر روی پوست بمونه درغیر این صورت تقلبیه !
این حرفیه که به غلط جا افتاده ، با دوام ترین نوع عطر 
Eau the Perfume ها هستن که نهایت از ۵ الی ۸ ساعت می توانند دوام بیارن که بطور قطع قبلاً هم این مسائل رو توضیح دادم که دوام به نوع رایحه عطر هم بستگی داره . eau the toilette ها حدودا ۳ الی ۶ ساعت دوام دارن . مواردی بسیار خاص از عطرها هم به ندرت وجود دارن که بیش از این زمان دوام میارن که گاهی مربوط به نوع پوست و شیمی بدن شخص استفاده کننده میشه . در خارج از کشور هم نحوه دوام عطرها تا حدود زیادی به همین صورت هست .
هر ساله بیانیه هایی برای تمام کمپانی های تولید کننده صادر می شه مبنی بر حذف برخی مواد مضر که در عطرها به کار برده می شن و همین امر گاهی سبب می شه ماده ای که دوام عطر رو زیاد می کرده ولی هم اکنون مضر هست به علت سلامتی مصرف کننده از لیست حذف بشه و ماندگاری پایین بیاد .

 

 

 

  • ۲) فقط عطرهای لیبل دار اصل هستن .

خیر . لیبل نشان دهنده عبور عطر یا ادکلن از مرز گمرگ هست و اینکه قاچاق نیومده . عطرهای زیادی هستن که به صورت قاچاق وارد می شن یا از طریق مسافر و … که بسیار قابل اطمینان هم هستن. لیبل ها عموماً سبب می شن قیمت عطر بالاتر بره!نحوه ی تشخیص 
۳) بهتره پیش از خرید مدل عطر رو در اینترنت سرچ کنید و دقیق ظاهر اون رو ببینید .
کوچکترین تفاوت ها گاهی نشون دهنده تقلبی بودنه! بطور قطع گاهی و نه همیشه . زیرا برخی مواقع کمپانی ها در دوره های زمانی مختلف پکیج عطرهاشون رو تغییر میدن که می باید همیشه در جریان این تغییرات باشید .کدوم تقلبی بود و کدوم اصل ؟ می تونین تشخیص بدین ؟ 
جابجایی کلمات . کلمه ی 
GIORGIO به صورت GIORCIO نوشته شده یعنی یکی تقلبی هست و دیگری اصل !
این مورد شاید به نظر ساده بیاد ولی موقعی در حال خرید هستید اون قدر غرق در نوع رایحه و انتخاب می شید که متوجه عدم وجود یک دندونه در حرف
G نخواهید شد .۲) دومین موردی که می باید بهش اشاره کنم ، رنگ شیشه ها هست. در برخی مدل ها رنگ شیشه عطر تقلبی از اصل متفاوت زده می شه . عطری تقلبی از Clinique Elixir زنانه طراحی شده بود (که همچنان هم موجوده با بویی بطور دقیق مانند عطر اصل) که قیمتی حدود ۵۰۰۰ تومان برای فروش داشت ، درحالی که مدل اصلی حدود ۵۵۰۰۰ تومان قیمت داره و تفاوت اون فقط زمانی مشخص می شد که عطر اصل رو در کنار تقلبی قرار می دادید ، اون موقع متوجه می شدید شیشه اصل کمی روشن تر از مدل تقلبی طراحی شده!

 


  • ۳) سومین مورد فونت یا نوع قلم تایپی به کار رفته بر روی عطر هست.

 

گاهی هیچ تغییری در مدل شیشه ، رنگ بندی و طراحی ایجاد نمی شه بلکه تغییرات بر روی فونت به کار رفته بر روی نام عطر و یا مارک آن اعمال می شه. نوشته بر روی عطر باریک تر یا ضخیم تر می شه ، پهن تر و کوتاه نوشته می شه یا بلندتر و باریک . لازمه نمونه اصل رو از نزدیک دیده باشید تا توانایی تشخیص داشته باشین برای همین تصاویر رو پیش از خرید سرچ کنید و ببینید.

 


  • ۴) تغییر در لوگوی عطر (آرم عطر).

 

این نمونه رو به خصوص در طرح لوگوی عطرهای ورساچه زیاد دیدم. زیرا لوگوی پیچیده ای داره ، با دست کاری به راحتی تشخیص داده نمی شه و کمتر کسی به ریز جزئیات اون دقت می کنه! حاشیه ها پهن تر به کار گرفته می شن یا لوگو کوچکتر از مدل اصل زده می شه .
اینها راهنمایی هایی بود که تا حدود بسیار زیادی بهتون کمک می کنه که بتونید عطر اصل رو از بدل تشخیص بدین .تشخیص اصل از تقلبی، کاری بصورت کامل عملی و تجربیه ،نیاز به مهارت و دیدن انواع و اقسام عطرهای اصل و بدل داره و دقت بالا، ولی بدونید فرمول مشخصی برای تشخیص این موضوع وجود نداره !
این کار ، گاهی به اندازه تشخیص اسکناس، چک یا طلا و جواهرهای های تقلبی سخته ، زیرا همیشه هستند افرادی که بسیار دقیق و ظریف کار می کنند !
هم اکنون تخصص بیشتری نسبت به قبل دارید و این دانسته ها کمک زیادی به شما خواهد کرد. ولی یک نکته رو فراموش نکنید ، همیشه هم کوچکترین تغییرات رو به منزله تقلبی بودن تلقی نکنید ، تغییرات پکیجینگ کمپانی ها رو همیشه در نظر داشته باشید، وسواس بیش از حد به خرج ندید و از افراد صادق خرید کنید .

 

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی

 

ماشین اصلاح | سشوار و اتو مو | دستگاه بخور و دستگاه استریل | اپیلاتور

لوازم مصرفی: صاف کننده و نرم کننده | اسپری مو  | ماسک صورت و ماسک مو | حوله  و رول گردن

کلیه تجهیزات آرایشگاه: صندلی آرایشگاه | ترولی آرایشگاه | انواع پیشبند، برس و استند قیچی | انواع قیچی و شانه

صادرات - واردات - پخش - تولید - خرید و فروش و همچنین اعطای نمایندگی محصولات آرایشی و آرایشگاهی

 

سفارش: 09013101369 - 09104448657

 

جهت سفارش و اطلاع از موجودی این محصول تماس بگیرید