اسپری رنگ مو

اسپری رنگ مو | اسپری رنگ مو موقت | قابل شستشو با آب | مناسب برای شنیون کاران | ارسال به سراسر کشور | با کیفیت ترین اسپری رنگ مو آنهایی هستند که بوی مطبوعی داشته
اسپری رنگ مو

اسپری رنگ مو

اسپری رنگ مو موقت

قابل شستشو با آب

مناسب برای شنیون کاران

ارسال به سراسر کشور

 

اسپری رنگ مو

اسپری رنگ مو

اسپری رنگ مو

همه خانم ها و گاهی بعضی آقایان علاقه دارند با تغییر رنگ موهایشان به سرو وضع و ظاهر خود تنوع بدهند. رنگ کردن موها با مواد شیمیایی یک راه است اما این کار نیاز به هزینه و وقت زیادی دارد. برای همین شرکت های تولید کننده مواد آرایشی تصمیم به تولید رنگ موهای موقت گرفتند که این رنگ موها به صورت اسپری رنگ مو طراحی و تولید شد. البته علاوه بر اسپری رنگ مو، ماژیک رنگ مو و گچ رنگ مو هم در بازار وجود دارد که آنها هم موها را به صورت موقت رنگ می کنند و رنگهای متنوعی هم برای آنها در نظر گرفته شده است. اسپری رنگ مو تنوع بسیاری داشته و در رنگ های و رایحه های مختلف تولید می شود.

 پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی

 
سفارش: 09013101369 - 09104448657

 

بهترین اسپری رنگ مو

با کیفیت ترین اسپری رنگ مو آنهایی هستند که بوی مطبوعی داشته و ماندگاری زیادی هم داشته باشند. علاوه بر آن برای همه نوع مو از خشک و چرب تا موهای رنگ شده و بدون رنگ قابل استفاده باشند. اسپری رنگ مو باید با شستن پاک شده و روی موها باقی نماند. اسپری هاییکه با شستن پاک نمی شوند اسپری رنگ مو دایم نامیده می شوند و ویژگی های متفاوت تری دارند. علاوه بر ویژگی های گفته شده، اسپری رنگ مو باید به موها آسیب نرسانده و اگر خاصیت حجم دهنده و آبرسانی و درخشان کردن موها را هم داشته باشد که خیلی بهتر است.

 

اسپری رنگ موی بلوند

اسپری رنگ موی بلوند باید بتواند رنگ موها را به بلوند تغییر داده و قابل شستشو هم باشد. این مدل رنگ موی موقت در برندها و مارک های مختلفی تولید می شود. اسپری رنگ موی بلوند برای موهایی که رنگ روشن تری دارند مناسب تر بوده و ماندگاری بالایی دارد. علاوه بر آن به هیچ وجه به موها هم آسیب وارد نخواهد کرد و هر موقع که تمایل داشتید می توانید آن را شسته و به رنگ اصلی موهایتان برگردید. اسپری رنگ موی بلوند موهای سفید شده را پوشش داده و بهترین انتخاب برای یک مهمانی و دورهمی است. بیشتر برند های تولید کننده این رنگ موی موقت محصولات خود را از موادی تولید می کنند که با 90 درصد انواع رنگ موها سازگار است و انها را تغییر می دهد.

 

اسپری رنگ مو دایم

اسپری رنگ موی دایم ویژگی های منحصر به فردی دارد. این نوع رنگها در مقایسه با رنگ های موقت دوام بیشتری داشته و با یکبار شستن از بین نمی روند و باید انها 4 یا 5 بار بشویید تا تغییر کند. علاوه بر آن اسپری رنگ مو دایم بالش و روسری و لباس را رنگی نمی کند و موقع خواب هم می توانید انها را داشته باشید. این مدل رنگ های مو کمتر باعث آلرژی و حساسیت پوست سر شده و اثر مخربی برای موها و سلامت انها هم ندارند، البته به خاطر ترکیبات آنها نمی توان هر رنگی را برای هر مویی بکار برد و تضاد زیاد بین این دو اثر مطلوبی ندارد. اسپر رنگ مو دایم حاوی مواد رنگی آلی هستند و بدون نیاز به ترکیب با اکسیدان روی موها اثر کرده و این ویژگی استفاده از انها را سریعتر و راحتتر می کند. طیف رنگی اسپری رنگ مو دایم از بلوند  شروع تا خاکستری و مشکی و دودی و نقره ای ادامه می یابد. نکته مهم در مورد این رنگها اینکه برای موهایی که دکلره شده اند کاربرد نداشته و انها را تغییر نمی دهند، ضمن انکه می توانید برای اطمینان از رنگ و تاثیر آن بر موهایتان کمی از آن را روی تکه ای از مو امتحان کرده و بعد برای همه موها استفاده کنید.

 

رنگ موی موقت چیست؟

رنگ مو موقت رنگ هایی هستند که برای چند روز یا حتی چند ساعت استفاده تولید می شوند. این رنگ موها با یک یا دو بار شستن از بین رفته و باقی نمی ماند. رنگ موهای موقت در دو نوع رنگ مو موقت رقیق و رنگ مو موقت غلیظ وجود داشته و هر کدام ویژگی خاصی دارند. رنگ موی موقت رقیق شبیه به آب بوده و خیلی نرم موها را رنگ می کنند و بعد از استفاده موها را تغییرحالت نمی دهند و روی موها هم سنگینی نمی کنند. اما رنگ مو موقت دایمی سنگین تر بوده و بعد از استفاده یک لایه رنگ را روی موها حس می کنید اینها به موها حالت هم می دهند و از این جهت مورد توجه هستند. رنگ موی وقت درانواع رنگ مو موقت گچی، اسپری رنگ مو موقت، ژل های رنگ موقت، موس های رنگ مو ساخته می شوند. رنگ مو گچی دقیقا شبیه گچ است و برای استفاده از آن باید ابتدا موها را خیس کرده و گچ را روی موها بکشید و خیلی سریع مو ها هم رنگ می گیرد.

 

رنگ مو موقت برسی

رنگ مو موقت برسی شبیه ریمل است. همانطور که ریمل را روی مژه ها می کشید باید رنگ مو موقت برسی هم استفاده کنید. برای اینکه از رنگ مو موقت برسی استفاده کنید موها باید خشک باشد. برای زیباتر شدن موها بهتر است از این نوع رنگ موی موقت به صورت هایلایت استفاده کنید و همه موها را با آن رنگ نکنید. هایلات شکل زیباتری به موها می دهد.

 

موس های رنگ مو

موس های رنگ مو یکی از انواع رنگ موهای موقت هستند که باید روی موهای نم دار استفاده شوند. تنوع رنگی این مدل بسیار بالا بوده و موها را خیلی خوش رنگ و درخشان می کند.

 

خرید اسپری رنگ مو

خرید اسپری رنگ مو را می توانید هم از فروشگاههای لوزام آرایشی و هم از فروشگاههای اینترنتی انجام دهید. نکته ای که در خرید اسپری رنگ مو باید به آن دقت کنید، نوع دایم و موقت آن است چون نوع  دایم آن بعد از چند بار شسشتو از بین خواهد رفت اما نوع موقت بعد از یکبار شستن از بین می رود. از طرفی خرید اسپری رنگ مو به صورت عمده و تکی هم از فروشگاههای اینترنتی امکان پذیر بوده و مقرون به صرفه تر است و با قیمت کمتری تمام می شود. خانم هاییکه حوصله رفتن به بازار را ندارند می توانند خرید اسپری رنگ مو را از فروشگاههای اینترنتی انجام داده و هزینه رفت و آمد هم نپردازند.

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی
 

سفارش: 09013101369 - 09104448657 

 

خرید اسپری رنگ مو فانتزی

اسپری رنگ مو فانتزی به مدل هایی گفته می شود که رنگ های خاص دارند. مثلا رنگ های آبی، بنفش، قرمز، سبز، صورتی، سورمه ای، اکلیلی، طلایی و زرد جزو اسپری رنگ مو فانتزی محسوب می شوند و رنگهای مشکی، قهوه ای تیره، قهوه ای روشن، بلوند، زیتونی، دودی و نقره ای هم جزو رنگ های طبیعی هستند. رنگهای فانتزی به دلیل متفاوت و خاص بودنشان در سال های اخیر بسیار محبوب شده و فروش آنها افزایش پیدا کرده است. خرید اسپری رنگ مو فانتزی هم از فروشگاههای لوازم آرایشی و هم از فروشگاههای اینترنتی امکان پذیر است. رنگ موهای فانتزی هم جزو رنگ های موقت بوده برای همین باید در هنگام خرید اسپری رنگ مو فانتزی دقیقا نوع رنگ آن را مشخص کنید.

 

اسپری رنگ مو لورال

کمپانی لورال یک شرکت فرانسوی بوده که در سال 1909 توسط شولر پایه گذاری شد. این کمپانی اولین شرکتی بود که توانست رنگ موی شیمیایی تولید کند و در سال های بعد توانست رنگ موهای شیمیایی بی ضرر را وارد بازار نماید. محصولات کمپانی لورال در طیف وسیعی تولید می شود و برخی از انها شامل: رنگ مو، کرم های مراقبت از مو، ضد افتاب، عطر و لوازم آرایشی هستند. اسپری رنگ مو لورال هم یکی از محصولات این کمپانی است. اسپری رنگ مو لورال در رنگ های مختلف تولید شده و موهای سفید را هم کاملا می پوشاند و یکبار اسپری کردن برای رنگ گرفتن موها کفایت می کند. اسپری رنگ مو لورال رنگ دانه هایی دارد که با رنگ دانه های موهای طبیعی کاملا سازگار است و موجب آسیب به آنها نمی شود. از ویژگی های دیگر اسپری رنگ مو لورال این است که برای موهایی با زمینه های رنگی متفاوت شامل بولند تا رنگ های تیره قابل استفاده است و انها را تغییر می دهد، علاوه بر آن با یکبار شامپو زدن هم از بین رفته و در برابر آب باران، عرق، دست کشیدن و گرمای هوا و سشوار مقاوم است و در هر زمان و مکانی به راحتی می توانید از اسپری رنگ مو لورال استفاده کنید.

رنگ مو آبی

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی
 
سفارش: 09013101369 - 09104448657

 

اسپری رنگ موی آبی

اسپری رنگ موی آبی جزو رنگ های فانتزی و موقت است. رنگ آبی در تم های مختلف کم رنگ و پر رنگ تا تم سورمه ای تولید می شود و به همه انها اسپری رنگ موی آبی گفته می شود. اسپری رنگ موی آبی  قدرت رنگ دهی بالا داشته و دوام و ماندگاری زیادی هم دارد. این اسپری به موها حالت هم می دهد. علاوه بر آن اسپری رنگ موی آبی ایجاد لکه و پوسته روی موها نکرده و به انها آسیب هم وارد نخواهد کرد.

 

طرز استفاده از اسپری رنگ مو

طرز استفاده از اسپری رنگ مو کاملا ساده است. در مرحله اول باید موها را شسته و خوب شانه بزنید. برای اینکه مواد رنگ و اسپری روی بدن و لباس شما نریزد از یک پیشبند لاستیکی و یا پلاستیک بلند استفاده کنید که مواد از پشت آن نفوذ نکند. موها را به چند دسته کوچک تقسیم کنید و یک دسته را جدا کرده و بقیه را با یک کش ببنید. دسته ای را که جدا کردید دوباره شانه کنید. بعد از اینکه قوطی اسپری را خوب تکان دادید تقریبا به مدت 30 ثانبه مداوم، آن را به فاصله 15 تا 30 سانتی متر از موها گرفته و شروع به پاشش کنید. پاشش را به صورت مورب انجام داده و در ضمن این کار جهت دست را از بالا به پایین و از چپ به راست تغییردهید. بعد از اینکه همه موها را به همین روش اسپری کردید، باید بگذارید که خوب خشک شوند. برای اینکه موها حالت بهتری هم بگیرند، می توانید از مقداری چسب مو استفاده کنید. نکات مهمی که هنگام اسپری کردن رنگ مو باید رعایت کنید اینکه چون این رنگهای شیمیایی هستند و به صورت قطرات خیلی ریز پاشش می شوند به راحتی وارد دستگاه تنفس شده و می توانند سبب سرفه و تنگی نفس گردند. برای همین بهتر است از ماسک تنفسی استفاده کنید و برای اینکه چشم ها هم آسیب نبیند چشم هایتان را هم ببنید. خانم هاییکه از لنز استفاده می کنند حتما قبل از استفاده از اسپری رنگ مو لنز خود را بردارند چون ذرات ریز مواد ممکن است وارد چشم و لنز شده و علاوه بر آسیب به چشم ایجاد چسبندگی هم بکند.

 

اسپری رنگ مو قهوه ای

اسپری رنگ مو قهوه ای مانند اسپری رنگ موی آبی جزو رنگ های فانتزی و موقت است. اسپری رنگ مو قهوه ای برای موهاییکه رنگ قهوه ای یا مشکی دارند بهتر جواب می دهد ضمن آنکه کاملا با بافت مو و رنگ دانه های آن تطابق دارد. اسپری رنگ مو قهوه ای با یکبار شستن از بین رفته و هیچ گونه اسیب به موها و پوست سر نمی زند. برای استفاده از این اسپری هم باید موها کاملا تمیز بوده و اسپری را با فاصله 15 تا 30 سانتی متر از موها بگیرید. فاصله خیلی نزدیک باعث می شود مواد رنگی روی موها تجمع کرده و به صورت لکه های سفید دیده شوند و البته حالت موها را هم بسیار بد جلوه می دهند.

 

اسپری رنگ مو پادینا

اسپری رنگ مو پادینا توسط شرکت فرانسوی LCW تولید و عرضه می شود. رنگ موهای پادینا حاوی مواد مغذی نظیر انواع ویتامین ها، آلوئه وار هستند و موها را نرم و لطیف می کنند. اسپری رنگ مو پادینا هم همین ویژگی ها را داشته با این تفاوت که یک رنگ موی موقتی است و با شستن از بین می رود. اسپری رنگ مو پادینا در رنگ های مشکی، قهوه ای تیره، قهوه ای متوسط، قهوه ای روشن، بلوند تیره، و بلوند روشن عرضه می شود.

 

استفاده از تقویت کننده برای موها

برای اینکه مواد شیمیایی موجود در رنگهای دایم یا موقت به موهایتان آسیب نزند، پیشنهاد می شود هر چند وقت یکبار از تقویت کننده مناسب برای آنها استفاده کنید. این تقویت کننده ها حتما لازم نیست که به قیمت گران خریداری شوند، شما می توانید از مواد طبیعی در خانه ماسک درست کرده و استفاده کنید و موها را تقویت نمایید .

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی
 
سفارش: 09013101369 - 09104448657