پایه سشوار بلند، رومیزی و دیوار

پایه سشوار بلند، رومیزی و دیوار | پایه سشوار بلند | پایه سشوار دیواری | پایه سشوار رومیزی
پایه سشوار بلند، رومیزی و دیوار

پایه سشوار بلند، رومیزی و دیوار

پایه سشوار بلند

  • پایه سشوار دیواری
  • پایه سشوار رومیزی

پایه سشوار

پایه سشوار

پایه سشوار وسیله ای برای نگهداری سشوار است که در آرایشگاههای مردانه و زنانه مورد استفاده قرار می گیرد. پایه سشوار یک ابزار بسیار مناسب برای نظم دادن به محیط آرایشگاهها هم بوده و باعث می شود از فضا و میزهای آرایشگاهها به بهترین شکل استفاده شود. پایه سشوار، پایه ماشین اصلاح و خیلی از لوازم دیگر شاید در نظر اول خیلی مهم به نظر نرسند اما یک آرایشگر حرفه ای می داند داشتن برخی از آنها علاوه بر اینکه از صدمه خوردن وسایل جلوگیری می کند، جلوه و ظاهر زیباتری هم به محیط آرایشگاه می دهد.

پایه سشوار از همین دست ابزارهای کاربردی است که توصیه می شود، همه آرایشگاهها برای حفاظت از سشوار و جلوگیری از آسیب دیدن آن، بسته به تعداد سشوار موجود در محیط کارشان آن را خریداری کنند.

پایه سشوار در رنگ ها و طرح و مدل های مختلف طراحی و به بازار عرضه می شوند. مثلا پایه سشوار رومیزی، پایه سشوار دیواری دو نوع آن بوده و هر کدام به صورت متفاوتی سشوار را نگه می دارند.

 

پایه سشوار رومیزی

پایه سشوار رومیزی یکی از انواع پایه سشوار است که این وسیله را به صورت ایستاده روی میز و در محلی که نیاز است از آن استفاده شود نگه می دارد. پایه سشوار رومیزی را می توانید در هر قسمتی که برای سشوار کشیدن اختصاص داده اید نصب کرده و سشوار را روی آن قرار دهید. خوبی و مزیت این وسیله این است که جلوی دست آرایشگر بوده و به راحتی می تواند آن را از داخل پایه سشوار رومیزی برداشته و استفاده کند و برگرداندن سشوار داخل آن هم بسیار راحت است و به سرعت انجام می شود. پایه سشوار رومیزی را هم در رنگ ها وطرح های مختلف طراحی کرده و به بازار عرضه می کنند. راحتی کار با پایه سشوار رومیزی باعث شده است که همه آرایشگران حداقل یک نمونه از آن را داشته باشند.

 

پایه سشوار دیواری

پایه سشوار دیواری به شکلی طراحی شده است که روی دیوار پانچ شده و سشوار در آن قرار می گیرد. خوبی پایه سشوار دیواری به این است که فضای روی میزهای آرایشگاه را اشغال نکرده و محیط جمع و جورتر و مرتب تر به نظر می رسد. جنس پایه سشوار دیواری عموما از لاستیک مرغوب یا فلزی بوده تا سشوار دیواری به راحتی داخل آن قرار بگیرد و دراوردن آن هم راحت باشد. پایه سشوار دیواری در رنگ های متنوع و شاد طراحی و ساخته می شود و آرایشگرانی که سشوار دیواری دارند حتما باید به تعداد مناسب این وسیله را خریداری کنند. سشوار دیواری برای داخل حمام و استخر ها و محیط های که اب وجود دارد و ممکن است به سشوار صدمه وارد شود، هم استفاده می شود. برای همین خرید پایه سشوار دیواری برای این نوع از سشوارها ضروری بوده تا به صورت مطمئن روی دیوار قرار گرفته و سقوط نکند. پایه سشوار دیواری مانند حلقه دور سشوار را گرفته و روی آن چفت می شود و البته برای برداشتن هم مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

 

قیمت پایه سشوار ایستاده

پایه سشوار ایستاده از یک فنر و تکیه گاه مدور که در زیر آن قرار دارد تشکیل شده است و فنر آن عموما فلزی است. قیمت این محصول بسته به جنس آن متغیر است، اما عموما قیمت بالایی نداشته و آرایشگران می توانند هر تعدادی که لازم دارند خریداری کنند. برای اینکه قیمت پایه سشوار ایستاده را بدانید، می توانید از فروشگاههای معتبر فروش لوازم آرایشگاهها و یا فروشگاهای اینترنتی استعلام کنید. قیمت پایه سشوار ایستاده در فروشگاههای اینترنتی ارزان تر بوده و در اولین فرصت و با بهترین کیفیت برایتان ارسال می شود.

 

قیمت پایه سشوار رومیزی

پایه سشوار رومیزی در رنگهای قرمز، آبی و زرد تولید شده و با قیمت های خیلی مناسب عرضه می شود. عموما جنس پایه سشوار رومیزی از پلاستیک مرغوب بوده تا استفاده از آن راحتتر و به صرفه تر باشد. قیمت پایه سشوار رومیزی در فروشگاههای اینترنتی مناسب تر و ارزان تر است و آرایشگران می توانند خرید خود را از این فروشگاهها انجام دهند.

 

خرید پایه سشوار

پایه سشوار به عنوان یک وسیله ضروری برای آرایشگاهها شناخته می شود، برای همین خرید پایه سشوار باید دراولویت لیست ملزومات این حرفه قرار گرفته و آرایشگران برای حفاظت بیشتر از این وسیله بعضا گران، اقدام به خرید پایه سشوار کنند. خرید پایه سشوار را می توانید از فروشگاههای لوازم آرایشگاه و همچنین فروشگاههای اینترنتی انجام دهید اما ما به شما توصیه می کنیم خرید پایه سشوار را از سایت های اینترنی معتبر انجام داده و هزینه کمتری صرف نمایید.

 

پایه سشوار کوتاه

فنر این نوع از پایه سشوار، کوتاه و حلقه های آن بهم نزدیک است. پایه سشوار کوتاه و پایه سشوار بلند دو نوع مختلف پایه سشوار هستند که آرایشگران بر حسب نیاز و میل و سلیقه خود آن را خریداری می کنند. ارتفاع پایه سشوار کوتاه عموما 20 سانتی متر است و این ارتفاع کمک می کند کار با این وسیله کاملا راحت باشد.

 

پایه سشوار بلند

پایه سشور بلند با صفحه فلزی، وسیله ای برای نگهداری سشوار بوده و در رنگ های سفید، شیشه ای و آبی در بازار وجود دارد. پایه سشوار

بلند یک وسیله کاملا ضرروری برای محیط های آرایشگری است و بایستی حتما وجود داشته باشد. استفاده از این وسیله باعث می شود از فضای داخلی ارایشگاه به شکل بهتری بهره برداری شده و همه چیز جلوی دست و بهم ریخته نباشد. از پایه سشوار بلند می توانید برای نگهداری برس، قیچی و اتو مو هم استفاده کنید و همه چیز را با نظم و ترتیب قرار دهید. پایه سشوار بلند از یک پایه سنگی و یک میله استیل و یک فنر پلاستیکی تشکیل شده است. فنر پایه سشوار بلند از جنس پلاستیک مقاوم و نسوز و ایمن است.

 

خرید اینترنتی پایه سشوار

خرید اینترنتی این محصول بسیار مقرون به صرفه و مناسب تر است. این وسیله را می توانید به راحتی از سایت های اینترنتی با قیمت های خیلی مناسب خریداری کنید. مزیت خرید اینترنتی این محصول صرف هزینه و وقت کمتر بوده و شما می توانید بدون حضور در بازار خرید اینترنتی پایه سشوار را انجام دهید و هزینه ایاب و ذهاب هم نپردازید.

 

قیمت پایه سشوار بلند

قیمت پایه سشوار بلند با توجه به جنس و برند و همچنین تعدادی که درخواست می دهید متغیر است. قیمت این محصول را می توانید از فروشگاههای اینترنتی و با کمک از کارشناسان پشتیبان آن استعلام کرده و این وسیله را با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت خریداری کنید. قیمت این محصول با توجه به کارایی آن در آرایشگاه ها بسیار مناسب است.

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی

 

ماشین اصلاح | سشوار و اتو مو | دستگاه بخور و دستگاه استریل | اپیلاتور

لوازم مصرفی: صاف کننده و نرم کننده | اسپری مو  | ماسک صورت و ماسک مو | حوله  و رول گردن

کلیه تجهیزات آرایشگاه: صندلی آرایشگاه | ترولی آرایشگاه | انواع پیشبند، برس و استند قیچی | انواع قیچی و شانه

 

سفارش: 09013101369 - 09104448657