موم بیوتی ایمیج مدل جلبک مقدار 800 گرم

موم بیوتی ایمیج مدل جلبک مقدار 800 گرم | استفاده موبر ولرم برای هر نوع پوستی توصیه می شود. دمای پایین آن استفاده آن را به اشخاصی که مشکلات گردش خون، نازک بودن م
موم بیوتی ایمیج مدل جلبک مقدار 800 گرم

موم بیوتی ایمیج مدل جلبک مقدار 800 گرم

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی – عمده و جزئی

زیر قیمت بازار – ارسال به سراسر کشور

 

شرکت CEMSA تولید کننده محصولات موبر بیوتی ایمیج در صنعت سیستم مو زدایی می‌باشد. این شرکت بهترین مواد گیاهی را برای تولید محصولات خود به کار می‌برد که نتیجه آن رضایتمندی مشتریان می‌باشد.موم های محفوظ دائم که توسط کاردک های مخصوص روی پوست بدن کشیده شده و توسط پارچه یا پد اپیلاسیون کشیده می شود.این نوع از موم ها به دلیل داشتن روغن های معدنی ، التهاب کمتری بعد اپیلاسیون به جای می گذارد و شفافیت پوست را بعد اپیلاسیون به همراه دارد.

استفاده موبر ولرم برای هر نوع پوستی توصیه می شود. دمای پایین آن استفاده آن را به اشخاصی که مشکلات گردش خون، نازک بودن مویرگ ها یا اشخاصی که دارای حساسیت بالا به رنگ ها و یا استفاده در دماهای بالا بین 37 تا 39 درجه را دارند میسر می سازد.موم کنسروی بیوتی ایمیج حاوی صمغ درخت و جلبک و رنگدانه های صدفی می باشد.جلبک‌ها حاوی آنزیم‌های ضدپیری بوده و باعث تقویت و تازگی پوست خواهد شد.به علت استفاده از صمغ درخت (معمولا کاج) در این محصولات میزان کشش وارده به پوست به هنگام اپیلاسیون قابل کنترل می‌باشد که توسط متخصصین مجرب به درستی اندازه گیری و فرموله می‌شود.

 

نحوه استفاده : موم را با دمای مناسب ( ۳۸۳۶ درجه) گرم کرده و با کاردک مخصوص در جهت رشد مو روی پوست بگذارید،سپس پد مخصوص اپیلاسیون را روی موم گذاشته و کمی ماساژ دهید و در مخالف جهت رشد مو با یک حرکت سریع پد را از روی پوست بردارید.

 

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی

تماس و سفارش : 09909508100 - 09013101369