ماشین اصلاح اندیس مدل T-Outliner | پخش تک و عمده

ماشین اصلاح اندیس مدل T-Outliner | تریمر اصلاح اندیس مدل Andis T-Outliner (توجه داشته باشید این نسخه ی تولیدی با مدل های سفارش اروپا و آسیا متفاوت بوده و نسبت ب
ماشین اصلاح اندیس مدل T-Outliner | پخش تک و عمده

ماشین اصلاح اندیس مدل T-Outliner

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی – عمده و جزئی

زیر قیمت بازار – ارسال به سراسر کشور

 

تریمر اصلاح اندیس مدل Andis T-Outliner (توجه داشته باشید این نسخه ی تولیدی با مدل های سفارش اروپا و آسیا متفاوت بوده و نسبت به سفارش سایر قاره ها به مراتب از قیمت ، کیفیت و ماندگاری بالاتری برخورار می باشند.) انتخابی ایده آل برای آقایان است . با موتوری قدرتمند بسیار مناسب برای اصلاح موهای خشک است. بسیار نزدیک به سطح پوست و حتی کمتر از 0 نیز اصلاح می کند. تریمر اندیس را برای خط ریش، خط گردن و خط اطراف گوش می توانید استفاده کنید و بهترین نتایج را درک کنید.

ماشین اصلاح اندیس از بهترین انواع تیغه با کیفیت و با دوام ، تیز با طول عمر بالا با جنس استیل ضد زنگ است و می توانید با اطمینان یک بار هزینه کنید و برای همیشه با بهترین کیفیت استفاده نمایید.

 

طول سیم که با برق خانگی کار می کند حدود 2.5 متر است و این در کنار طراحی ارگونومیک آزادی و راحتی دست شما را هنگام اصلاح فراهم میکند. بسیار آرام و خنک کار میکند. تریمر اصلاح اندیس مدل Andis T-Outliner بدنه ای از جنس پلیمر دارد. ماشین اصلاح اندیس دارای دور موتوری با سرعت 7200 چرخش در دقیقه است.این ماشین اصلاح از فرکانسی با شدت 60 هرتز برخوردار است و قدرتی برابر 120 ولت دارد . جنس متریال ماشین اصلاح اندیس از نوع استیل میباشد.

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی

تماس و سفارش : 09909508100 - 09013101369