قاب کشویی مدل WAHL مناسب برای ماشین اصلاح موزر 1400 | پخش تک و عمده

قاب کشویی مدل WAHL مناسب برای ماشین اصلاح موزر 1400 | کشویی طراحی شده دارای ساختار لانه زنبوری است که باعث افزایش استحکام در عین سبکی قطعه میشود. این محصول از ل
قاب کشویی مدل WAHL مناسب برای ماشین اصلاح موزر 1400 | پخش تک و عمده

قاب کشویی مدل WAHL مناسب برای ماشین اصلاح موزر 1400

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی – عمده و جزئی

زیر قیمت بازار – ارسال به سراسر کشور

 

به‌جرئت می‌توان ماشین اصلاح «مورز» (Moser) مدل «0050-1400» را محبوب‌ترین ماشین اصلاح دنیا دانست. کمتر کسی پیدا می‌شود که حداقل یک بار این دستگاه دوست‌داشتنی را از نزدیک ندیده باشد. امروزه ماشین‌های پیشرفته با امکانات به‌روزتری وارد بازار شده‌اند؛ اما موزر همچنان محبوب است و با کیفیت بالا و قیمت به‌صرفه‌ای که دارد، هر کسی را به خریدش ترغیب می‌کند. تعمیر و نگه داری موزر با توجه به طراحی ساده و کاربردی آن باعث شده این ماشین اصلاح در بین ایرانیان محبوبیت خاصی بدست آورد.

بدنه موزر شامل قاب زیرین، قاب رویین و قاب کشویی(قاب تیغ) است. قاب کشویی به دلیل نه دارنده بودن تیغ اصلاح و ارتباط مستقیم با کیفیت اصلاح از اهمیت بالایی برخوردار است. قاب کشویی از قطعات مصرف موزر است که نسبت به سایر قطعات مصرف بالاتری دارد و دلیل آن متحرک بودن و ارتباط با بخش متحرک موزر(تیغ اصلاح) است لذا در صورت نیاز به تعویض کیفیت قطعه جایگزین اهمیت زیادی در طول عمر دستگاه و کیفیت اصلاح دارد.

کشویی طراحی شده دارای ساختار لانه زنبوری است که باعث افزایش استحکام در عین سبکی قطعه میشود. این محصول از لحاظ استحکام در سطح بسیار بالایی قرار دارد. کیفیت ساخت بالا و طول عمر بالا از ویژگی های این محصول است.

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی

تماس و سفارش : 09909508100 - 09013101369