اتو موی 7 کاره ال-ویرا مدل 705A | پخش تک و عمده

اتو موی 7 کاره ال-ویرا مدل 705A | همچنین سری فر کننده ها به علت جدا شدن از بدنه شما سه سایز فرو رفتگی را به موهای خود میتوانید بدهیدکه مزیت هفتم این دستگاه به ش
اتو موی 7 کاره ال-ویرا مدل 705A | پخش تک و عمده

اتو موی 7 کاره ال-ویرا مدل 705A

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی – عمده و جزئی

زیر قیمت بازار – ارسال به سراسر کشور

 

اتوی موی الویرا (L VIRA)مدل 705A مورد تایید استاندارد اروپا CE یک ست زیبایی به شمار میاید که شما را از شر چند دستگاه دیزاین مو راحت کرده و شما با یک دستگاه میتوانید موهای خود را به شکلهای مختلف دیزاین کنید. این دستگاه 7 کاره به حساب میآید که عبارتند از اتوی مو که میتوانید موهایتان را صاف کنید ،فر کننده ریز که توسط آن موهای خود را حالت فر بسیار ریز در خواهد آورد ، سری دیگر آن فر با فرورفتگی های بزرگ به موهایتان زیبایی خاصی خواهد بخشید، سری چهارم آن فر با فرورفتگی های کم را برای موهای شما انجام خواهد داد، سری پنجم آن موهای شما را حلقه ای دیزاین خواهد کرد و در نهایت سری ششم آن که شکل برس گرد میباشد به موهای شما حالت های زیبا و موهای ابریشمی نرم را به ارمغان خواهد آورد .

همچنین سری فر کننده ها به علت جدا شدن از بدنه شما سه سایز فرو رفتگی را به موهای خود میتوانید بدهیدکه مزیت هفتم این دستگاه به شمار می آید. در واقع شما با خرید یک دستگاه هفت کار را به راحتی میتوانید انجام دهید . این دستگاه برخلاف دستگاههای دیگر که درون قوطی قرار دارد در کیف مخصوص خود قرار داده شده که هر قطعه از آن در قسمت جداگانه قرار گرفته که باعث نظافت و زیبایی آن و گرفتن حجم کم میباشد.

از مزیت دیگر این دستگاه طراحی ارگونومیک آن است که بسیار سبک و خوش دست میباشد.

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی

تماس و سفارش : 09909508100 - 09013101369