واکس مو رنگی رین RAIN با 31 رنگ مختلف | 09909508100

واکس مو رنگی رین RAIN با 31 رنگ مختلف | دارای 31 رنگ مختلف | دارای چسبندگی و قوام بالا | مناسب برای مصارف شخصی | مناسب برای موهای خشک و آسیب دیده
واکس مو رنگی رین RAIN با 31 رنگ مختلف | 09909508100

واکس مو رنگی رین RAIN با 31 رنگ مختلف

جهت سفارش عمده و یا مشاوره برای دریافت نمایندگی تماس بگیرید

سفارش رنگ موی موقت گلدن رین: 09909508100

اینستا: pakhsh_shanly

خرید مستقیم واکس مو رنگی از فروشگاه اینترنتی گلد مارت

واکس مو رنگی رین

ویژه گیهای برتر محصول واکس مو گلدن رین

برند | RAIN | رنگ مو موقت

  1. دارای 31 رنگ مختلف
  2. دارای چسبندگی و قوام بالا
  3. مناسب برای مصارف شخصی
  4. مناسب برای موهای خشک و آسیب دیده
  5. کاملا گیاهی و طبیعی
  6. تقویت موهای نازک
  7. برگرفته از گیاهان صحرایی

با سلام. امروز با راهنمای استفاده از واکس مو رنگی رین RAIN با 31 رنگ مختلف و نحوه خرید واکس مو رنگی رین در خدمت شما هستیم.

واکس مو رنگی و خرید واکس مو رنگی مارک رین RAIN

اگر به فروشگاه های آرایشی و زیبایی سری بزنید با انواع حالت دهنده های مو مانند واکس مو رنگی رین، انواع ژل ها، انواع کرم های مو مواجه می شوید. محصولات زیادی در بازار وجود دارند تا بتوانند مانند ژل موهای شما را ثابت نگه دارند. در بین این محصولات واکس های مو به علت نداشتن الکل بهترین انتخاب شما هستند. ما در این مطلب می خواهیم با واکس های رنگی مو و کاربردهای آن و نحوه خرید واکس مو بیشتر آشنا شویم. ضمن اینکه برای سفارش عمده و دریافت نمایندگی میتوانید با شماره های قید شده در این مطلب تماس حاصل نمایید.

واکس مو رنگی رین و نحوه خرید واکس مو رنگی

توضیحات: واکس مو رنگی رین دارای 31 رنگ مختلف می باشد که بسته به سلیقه شما برای استفاده روزانه آقایان و بانوان محترم استفاده می شود.واکس های رنگی رین RAIN دارای چسبندگی، سفتی لازم و قوام بالا برای مصارف شخصی و فرم دهی، حالت دهی موها می باشد. همچنین رنگ مو موقت گلدن رین به موهای شما درخشندگی و جلای کامل را می دهد که این امر باعث نرم شدن موهای مجعد، خشک و آسیب دیده می شود.

جالب است بدانید که از رنگ مشکی این واکس مو میتوانید به عنوان واکس موی معمولی، مثل برندهایی معروف همچون  واکس موی لندر، گتسبی،آگیوا،  تافت و… استفاده نمایید، به عبارتی بدون رنگ دهی البته برای موهای مشکی از خاصیت براق کنندگی و بخصوص حالت دهی فوق العاده اینواکس مو استفاده نمایید.

  1. مناسب برای استفاده بانوان و آقایان

  2. دارای چسبندگی مو

  3. دارای قوام بالا

  4. حالت دهی فوق العاده مو

  5. درخشندگی و جلای کامل مو

  6. نرم شدن موهای خشک و آسیب دیده

  7.  

سفارش واکس مو رنگی گلدن رین / رنگ مو موقت

09909508100- 09104448657

ویژگی های رنگ مو گلدن رین

گلدن رین به شما اجازه می دهد هایلات های رنگین درست کنید و یا کل موهای خود را به آسانی، در اسرع وقت و با کمترین هزینه ای به رنگ مورد نظرتان درآورید و جذابیتی دو چندان خلق کنید. این رنگ موهای موقتی هیچ تأثیری در حالت پذیری مو نداشته و به راحتی امکان سشوار، بابلیس، اتو مو و هر ابزار حالت دهنده دیگری را به شما می دهد. همچنین ترکیب این رنگ موی موقت با هر مواد حالت دهنده دیگری از جمله واکس های مختلف مو و یا اسپری ها، بلامانع و ممکن است.

یکی دیگر از موارد استفاده گلدن رین، مصرف آن به عنوان تستر رنگ موی ثابت است! بارها پیش آمده رنگی خاص را برای موهای خود برگزیده اید که تجربه ی قبلی در استفاده از آن نداشته اید و به اصطلاح در این نکته که آیا اساساً رنگ مذکور به شما می آید یا نه، دچار شک و تردید شده اید؛ در این ورطه گلدن رین می تواند همراه قابل اطمینانی برای شما تا رسیدن به بهترین انتخاب باشد. کافی است که رنگ موی انتخابی خود را در طیف متنوع گلدن رین بیابید و قبل از انجام پروسه ی چند مرحله ای، حساس و هزینه بر رنگ موی ثابت، بدون هیچ دردسر و آماده سازی قبلی، جلوه رنگ مورد نظرتان را بر موهای خود بسنجید.

واکس مو رنگی رین و نحوه خرید واکس مو رنگی

واکس مو رنگی و خرید واکس مو رنگی رین

واکس مو رنگی رین کاملا گیاهی و طبیعی است و برگرفته از عصاره گیاهان صحرایی، دارای خواص احیا کنندگی است که باعث تقویت تارهای نازک موشده و همچنین باعث آبرسانی بسیار عالی برای ساقه ی موهای آسیب دیده می شود.

 گفتنی است که رنگ های مورد استفاده در این محصولات کاملاً طبیعی بوده و از دسته رنگ های معدنی محسوب می شوند که خالی از هر گونه مواد شیمیایی و مضر از جمله سرب هستند. این رنگ های فراوری شده بسیار باکیفیت بوده و واکنش خوبی نسبت با سایر مشتقات دیگر محصول مذکور نشان داده اند، به شکلی که رنگ یکدست و شگفت انگیزی را ارائه می دهند که در عین ماندگاری بالا تا زمان شستشو، با اولین برخورد آب با فشار معمول دوش های خانگی و ماساژ ساده سر از موها جدا شده و مهم تر اینکه هیچگونه عوارضی نداشته و تا کنون هیچ اثر مخربی بر پوست یا مو از آن گزارش نشده است. همچنین این رنگ ها را میتوانید با یکدیگر ترکیب کنید و به رنگ دلخواه خود برسید. این محصول جایگزین مناسبی برای محصولات مشابه قدیمی همچون مازیک رنگی مو و گچ مو هستند. از طرفی محصولات مشابه یا صرفا برای رنگ دهی تولید شده اند و یا برای حالت دهی، رنگ مو موقت گلدن رین هم حالت دهی و هم رنگ دهی فوق العادده ای دارد ضمن اینکه باعث نرمی و شفافیت مو هم میشود.

 

واکس رنگی مو رین و نحوه خرید واکس مو رنگی

طریقه استفاده: بعد از شستشوی موها، 70% موهای خود را خشک نموده و سپس کمی از واکس رنگی رین را به کف دست مالیده، سپس به آرامی به روی موهای خود مالیده و به آن حالت دهید. در نهایت پس از شانه کردن در صورت نیاز براشینگ یا سشوار کنید.

 واکس مو رنگی

نکته: واکس مو رنگی رین  RAIN دارای تاییدیه از وزارت بهداشت است و پس از هر بار استفاده از آن می توانید به راحتی با آب شستشو دهی 

 رنگ مو گلدن رین

 

رنگ مو گلدن رین

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی

برخی دیگر از مزایای واکس مو رنگی گلدن رین

  • تنوع رنگ

  • امکان ترکیب رنگ ها

  • ایجاد رنگی یکدست و طبیعی

  • رایحه ای مطبوع

  • استفاده آسان

  • سازگاری با سایر مواد و ابزار حالت دهنده

  • قابلیت زدودگی با شستشوی ساده

  • امکان استفاده ترکیبی

واکس مو رنگی رین
واکس مو رنگی گلدن رین
رنگ مو موقت

سفارش واکس مو رنگی گلدن رین / رنگ مو موقت

09909508100- 09104448657

 رنگ مو موقت گلدن رین / یک حالت دهنده رنگی با قابلیت رنگ دهی و حالت دهی موقت که با آب قابل شستشو میباشد. 

رنگ مو موقت

.