پخش موم وکس کنسروی طلایی مارال 700 گرمی | پخش تک و عمده

موم وکس کنسروی طلایی مارال 700 گرمی | موم وکس مارال 700 گرمی (مخصوص پوست های حساس و سفت کننده پوست)
پخش موم وکس کنسروی طلایی مارال 700 گرمی  | پخش تک و عمده

موم وکس کنسروی طلایی مارال 700 گرمی

 

موم وکس مارال 700 گرمی (مخصوص پوست های حساس و سفت کننده پوست)

موم وکس طلایی مارال به دلیل عصاره های طبیعی اضافه شده تحریک پوست را به حداقل می رساند . شفاف کننده و نرم کننده پوست بدن می باشد و سبب جلوگیری از خشک شدن پوست بدن می شود . ضد حساسیت و خاصیت لایه برداری دارد و از رویش موهای زیر پوستی جلوگیری می کند و باعث سست شدن ریشه موها می شود .

 

روش مصرف:

وکس را تا دمای ذوب حرارت دهید . وکس را در جهت رویش مو با استفاده از کاردک مخصوص روی پوست بکشید تا لایه نازکی از وکس روی پوست قرار بگیرد سپس پد را روی پوست قرار داده و با دست مالش دهید و بعد از 2-1 دقیقه در جهت عکس رویش مو  محکم بکشید. باقی مانده وکس را با استفاده از روغن مخصوص اپیلاسیون پاک کنید.

 

 

ترکیبات موم وکس طلایی مارال :

موم زنبور عسل ، گلیسیرین ، عصاره آلوئه ورا ، روغن زیتون ، رزین کالیفونیوم ، پروپیلن گلیکول ، پارافین جامد و اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی .

 

نکات مهم:

قبل از مصرف وکس پوست باید تمیز و خشک باشد بروی پوست زخمی یا آسیب دیده مصرف نگردد. قبل از مصرف تست حساسیت انجام شود. دور از دسترس کودکان کودکان نگهداری شود . در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود. زیر دمای 30 درجه سانتیگراد نکهداری شود .

 

تاثیر استفاده:

با استفاده از موم وکس می توانید پوستی نرم وعاری از هرگونه التهاب داشته باشید وجود روغن های گیاهی و آلوئه ورا  در این محصول  باعث التیام بخش بودن و آبرسانی به پوست شده وصورت شما را لطیف و زیبا تر می کند .

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و آرایشگاهی

سفارش: 09909508100 – 09013101369

 

لوازم برقی آرایشگاه / لوازم مصرفی آرایشگاه / تجهیزات آرایشگاه / اوازم آرایشی

کراتین مو و صاف کننده / قیچی و شانه / ماشین اصلاح / سشوار و اتو مو / صندلی آرایشگاه / رنگ مو / واکس مو ژل مو / نرم کننده مو / حوله یکبارمصرف / رول گردن / پیشبند / تیغ و دسته تیغ