موم وکس سکه ای دنی وان 24 عددی | پخش تک و عمده

موم وکس سکه ای دنی وان 24 عددی | موم وکس دنی وان بر پایه موم زنبور عسل ، از چسبندگی بالایی برخوردار است و ضمن جدا کردن موها از ریشه سبب پاکسازی سطحی و برداشتن ل
موم وکس سکه ای دنی وان 24 عددی | پخش تک و عمده

موم وکس سکه ای دنی وان 24 عددی

 

  • موم وکس سکه ای دنی وان

موم وکس دنی وان بر پایه موم زنبور عسل ، از چسبندگی بالایی برخوردار است و ضمن جدا کردن موها از ریشه سبب پاکسازی سطحی و برداشتن لایه نازکی از سلول های مرده از روی پوست می شود . موم زنبور عسل و گلیسیرین سبب حفظ رطوبت و نرمی پوست پس از اپیلاسیون می گردد .

 

روش مصرف :

موم وکس را در ظرف مناسب قرار داده و پس از ذوب شدن (دمای بین 68- 43 درجه سانتیگراد) با اسپاتول یک لایه نازک را در جهت رویش تارهای مو بمالید و پس از چند لحظه خلاف جهت رویش موها بکشید تا موها از ریشه کنده شود .

 

نکات قابل توجه :

از وکس در نواحی زخم و آکنه خودداری شود . تا یک هفته بعد از حمام آفتاب یا برنزه شدن وکس نکنید .

برای پاک کردن وکس های باقی مانده روی پوست محل استفاده را با آب نشویید و از روغن بعد از اپیلاسیون استفاده نمایید . قبل از مصرف تست حساسیت انجام شود . قبل از مصرف وکس ، پوست باید تمیز و خشک باشد . دور از دسترس کودکان نگهداری شود .

 

ترکیبات :

موم زنبور عسل ، گلیسیرین ، عصاره آلوئه ورا ، روغن زیتون ، رزین کالیفونیوم ، پروپیلن گلیکول ، پارافین جامد و اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی .

 

ویژگی ها:

 

حاوی عصاره آلوئه ورا و روغن زیتون

برداشتن مو های زائد از ریشه و پاکسازی سطحی پوست نرمی و لطافت رطوبت پوست را پس از اپیلاسیون تأمین میکند

مناسب برای صورت و موهای نازک (بدون پد)

۲۴ عددی

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و آرایشگاهی

سفارش: 09909508100 – 09013101369

 

لوازم برقی آرایشگاه / لوازم مصرفی آرایشگاه / تجهیزات آرایشگاه / اوازم آرایشی

کراتین مو و صاف کننده / قیچی و شانه / ماشین اصلاح / سشوار و اتو مو / صندلی آرایشگاه / رنگ مو / واکس مو ژل مو / نرم کننده مو / حوله یکبارمصرف / رول گردن / پیشبند / تیغ و دسته تیغ