رنگ موی شماره 12.10 کارال | پخش تک و عمده

رنگ موی شماره 12.10 کارال | رنگ موی روشن می‌تواند صورت را بازتر و در مقابل، سنتان را بیشتر نشان دهد. رنگ موی شماره 12.10 کارال BACO Light Platinum Ash Natural ر
رنگ موی شماره 12.10 کارال | پخش تک و عمده

رنگ موی شماره 12.10 کارال

 

  • رنگ موی روشن می‌تواند صورت را بازتر و در مقابل، سنتان را بیشتر نشان دهد. رنگ موی شماره 12.10 کارال BACO Light Platinum Ash Natural رنگی زیبا و جذاب دارد که همه خانم‌ها به استفاده از آن گرایش دارند و از رنگ‌هایی است که بسیار محبوب است.

 

  • رنگ موی شماره 12.10 کارال محصولی تولید شده در کشور ایتالیا است که با بهره بردن از خواص پروتئین برنج و ابریشم، نرمی و لطافت موها را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 

  • رنگ موی شماره 12.10 کارال از رنگدانه‌هایی خاص و تکنولوژي ویژه‌ای برخوردار است که به طور متمرکز به موهای شما رنگ می‌دهد و به داخل بافت مو نفوذ می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود رنگی که روی موها ایجاد می‌شود، کاملاً یکنواخت و یکدست باشد و روی قسمت‌های مختلف موها ایجاد لکه نکند.

  • رنگ موی شماره 12.10 کارال مقدار آمونیاک کمتری نسبت به برندهای مشابه دارد که از خشکی و شکنندگی موها جلوگیری می‌کند. این رنگ مو درخشندگی موهای شما را حفظ خواهد کرد و حتی می‌تواند آن را بیشتر کند تا در نور طبیعی همچنان زیبا و چشمگیر باشند.

رنگ موی شماره 12.10 کارال دارای پروتئین برنج و ابریشم است که از موهای شما محافظت می‌کند تا مواد شیمیایی کمترین اثر را بر سلامت موها داشته باشند. با استفاده از رنگ موی شماره 12.10 کارال مطمئن باشید که آسیبی به پوست سرتان وارد نمی‌شود و دچار آلرژی و قرمزی نخواهید شد.

 

رنگ موی روشن می‌تواند صورت را بازتر و در مقابل، سنتان را بیشتر نشان دهد. رنگ موی شماره 12.10 کارال BACO Light Platinum Ash Natural رنگی زیبا و جذاب دارد که همه خانم‌ها به استفاده از آن گرایش دارند و از رنگ‌هایی است که بسیار محبوب است.

 

باید بدانید هیچ وقت رنگ مویی که تصویرش را روی بسته‌بندی آن می‌بینید، دقیقاً روی موی شما به همان رنگ درنخواهد آمد. این مسئله کاملاً تقریبی است و بستگی به رنگ موی طبیعی خودتان، ساختار موها و رنگ موهای قبلی استفاده شده دارد. نکته دیگر این است که تصویر رنگ‌های روی بسته‌بندی رنگ موها، روی موهای دکلره شده امتحان شده‌ است و روی موهای بدون دکلره نتیجه دیگری خواهد داشت.

 

اگر می‌خواهید موهایتان را فقط یک تا دو درجه روشن‌تر کنید، در این صورت نیازی به دکلره مو نیست و با انتخاب یک رنگ موی دو درجه روشن‌تر از موی خودتان می‌توانید موها را کمی روشن‌تر کنید.

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و آرایشگاهی

سفارش: 09909508100 – 09013101369

 

لوازم برقی آرایشگاه / لوازم مصرفی آرایشگاه / تجهیزات آرایشگاه / اوازم آرایشی

کراتین مو و صاف کننده / قیچی و شانه / ماشین اصلاح / سشوار و اتو مو / صندلی آرایشگاه / رنگ مو / واکس مو ژل مو / نرم کننده مو / حوله یکبارمصرف / رول گردن / پیشبند / تیغ و دسته تیغ