رنگ موی شماره 10.10 کارال | پخش تک و عمده

رنگ موی شماره 10.10 کارال | رنگ موی شماره 10.10 کارال نسبت به برندهای مشابه مقدار آمونیاک کمتری دارد که از خشک و شکننده شدن موها جلوگیری می‌کند. این رنگ مو درخش
رنگ موی شماره 10.10 کارال | پخش تک و عمده

رنگ موی شماره 10.10 کارال

 

  • رنگ موی شماره 10.10 کارال BACO LIGHT PLATINUM ASH BLONDE دارای رنگی خاص و زیبا است تا به وسیله آن زیبایی چهره و موهایتان را افزایش دهید. استفاده از کمترین مقدار آمونیاک در این محصول از خشکی و آسیب دیدن موها جلوگیری و سلامت آنها را حفظ می‌کند.

  

  • رنگ موی شماره 10.10 کارال برای کسانی که طرفدار رنگ‌های روشن هستند، پیشنهاد می‌شود تا با آن به جلوه مورد نظر روی موهای خود برسند. استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها در تولید رنگدانه‌های این محصول باعث شده است که رنگ به راحتی به داخل بافت مو نفوذ کند و رنگی یکنواخت را در تمام قسمت‌های موها ایجاد کند.

 

  • رنگ موی شماره 10.10 کارال با بهره بردن از پروتئین برنج و ابریشم در ترکیبات خود، از خشک شدن موها بر اثر رنگ شدن جلوگیری می‌کند. استفاده از عصاره بابونه که یکی از اصلی‌ترین مواد موجود در ترکیبات این رنگ مو است، انعطاف‌پذیری موها را بالا می‌برد و نرمی و رطوبت مورد نیاز موها را تأمین می‌کند.

 

  • رنگ موی شماره 10.10 کارال نسبت به برندهای مشابه مقدار آمونیاک کمتری دارد که از خشک و شکننده شدن موها جلوگیری می‌کند. این رنگ مو درخشندگی موهای شما را حفظ خواهد کرد و حتی می‌تواند آن را بیشتر کند تا زیر نور طبیعی همچنان چشمگیر و خیره‌کننده باشند.

 

باید بدانید هیچ وقت رنگی که روی تصویر بسته‌بندی رنگ مو می‌بینید، دقیقاً روی موهای شما دیده نخواهد شد. این کاملاً تقریبی است و بستگی به رنگ طبیعی موهای خودتان، ساختار موها و رنگ موهای قبلی استفاده شده شما دارد. نکته دیگر این است که تصویر رنگ‌های روی بسته‌بندی رنگ موها روی موی دکلره شده امتحان شده‌اند و روی موهای بدون دکلره نتیجه دیگری خواهند داشت.

 

اگر بخواهید رنگ موی شماره 10.10 کارال به شکل واقعی خود روی موهایتان ظاهر شود، نیاز است از اکسیدان استفاده کنید تا دقیقاً همان رنگ به وجود آید. باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که رنگ و اکسیدان مصرفی برای رنگ مو به جنس و پایه اصلی رنگ مو بستگی دارد. دقت در انتخاب اکسیدان و رنگ موی مناسب می‌تواند ما را به رنگ دلخواه نزدیک کند.

 

کارال برندی ایتالیایی است که به طور انحصاری محصولاتی برای مو تولید می‌کند. این محصولات از رنگ مو شروع می‌شود و به سرم‌های درمانی برای پوست سر نیز می‌رسد.

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و آرایشگاهی

سفارش: 09909508100 – 09013101369

 

لوازم برقی آرایشگاه / لوازم مصرفی آرایشگاه / تجهیزات آرایشگاه / اوازم آرایشی

کراتین مو و صاف کننده / قیچی و شانه / ماشین اصلاح / سشوار و اتو مو / صندلی آرایشگاه / رنگ مو / واکس مو ژل مو / نرم کننده مو / حوله یکبارمصرف / رول گردن / پیشبند / تیغ و دسته تیغ