رنگ موی شماره 10.0 کارال | پخش تک و عمده

رنگ موی شماره 10.0 کارال | رنگ موی شماره 10.0 کارال از رنگ‌های پرطرفدار است که با ایجاد رنگی بسیار روشن، در چهره شما تغییر زیادی ایجاد خواهد کرد.
رنگ موی شماره 10.0 کارال | پخش تک و عمده

رنگ موی شماره 10.0 کارال

 

  • رنگ موی شماره 10.0 کارال BACO MEDIUM NATURAL ASH BLONDE رنگی بسیار روشن روی موهای شما ایجاد می‌کند. این محصول دارای رنگدانه‌‌های بسیار ریز است و با نفوذ به بافت موها، رنگی یکنواختی از ریشه تا ساقه مو به وجود می‌آورد.

 

  • رنگ موی شماره 10.0 کارال نسل جدیدی از محصولات رنگ مو است که رنگدانه‌های بسیار ریزی دارد و به طور یکنواخت به تمام قسمت‌های مو نفوذ و آنها را رنگی می‌کند.

 

  • رنگ موی شماره 10.0 کارال با بهره بردن از ماده ابریشم هیدرولیز شده و پروتئین برنج در ترکیبات خود، تبدیل به محصولی ویژه شده است. پروتئین برنج، موها را تغذیه و بازسازی می‌کند و همچنین، باعث تقویت بافت موها می‌شود.

 

  • رنگ موی شماره 10.0 کارال با آبرسانی به ریشه موها از خشک شدن آنها هنگام رنگ کردن و پس از آن جلوگیری می‌کند. ابریشم هیدرولیز شده، آب را در ساقه و کف سر حفظ می‌کند تا مانند یک لایه حفاظتی عمل کند و از خشکی بیش از حد موها جلوگیری کند. با استفاده از این ماده در ترکیبات رنگ موی شماره 10.0 کارال از شکنندگی موها نیز جلوگیری و شانه کردن موها تبدیل به کاری بسیار آسان می‌شود.

 

 توجه داشته باشید رنگ‌هایی که روی کاتالوگ‌ها می‌بینید، همه روی موهای دکلره شده امتحان شده‌اند؛ حتی رنگ مشکی پر کلاغی. در نتیجه، هرگز رنگ موی انتخابی روی موهای یک فرد آسیایی با پایه رنگ تیره دقیقاً همان رنگ موجود در کاتالوگ را ایجاد نمی‌کند. موهای اروپایی‌ها به علت این که پایه روشنی دارند، تقریباً از پایه پنج به بالا، همان رنگ موی داخل کاتالوگ را ایجاد می‌کنند. برای نزدیک‌تر شدن رنگ مو به رنگ موی انتخابی خود، باید موهایتان را در چند مرحله دکلره و رنگ کنید.

 

  • رنگ موی شماره 10.0 کارال از رنگ‌های پرطرفدار است که با ایجاد رنگی بسیار روشن، در چهره شما تغییر زیادی ایجاد خواهد کرد.

 

رنگدانه‌های عمیق، ماندگاری بالا، ایجاد شفافیت و درخشندگی بالا و نرم‌کنندگی بسیار بالا و محسوس حتی در اولین مصرف، از ویژگی‌های خاص این محصول است که در کنار میزان آمونیاک بسیار پایین موجود در آن، محصولی بسیار ایده‌آل را ایجاد کرده است.

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و آرایشگاهی

سفارش: 09909508100 – 09013101369

 

لوازم برقی آرایشگاه / لوازم مصرفی آرایشگاه / تجهیزات آرایشگاه / اوازم آرایشی

کراتین مو و صاف کننده / قیچی و شانه / ماشین اصلاح / سشوار و اتو مو / صندلی آرایشگاه / رنگ مو / واکس مو ژل مو / نرم کننده مو / حوله یکبارمصرف / رول گردن / پیشبند / تیغ و دسته تیغ