رنگ موی شماره 8.01 کارال | پخش تک و عمده

رنگ موی شماره 8.01 کارال | رنگ موی شماره 8.01 کارال دارای ترکیباتی پیشرفته است که به بهترین شکل از موها محافظت می‌کند. این محصول توجه بسیاری از خانم‌ها و آرایشگ
رنگ موی شماره 8.01 کارال | پخش تک و عمده

رنگ موی شماره 8.01 کارال

 

  • رنگ موی شماره 8.01 کارال Light ash blond محصولی از کشور ایتالیا است که به راحتی بافت موی شما را رنگی می‌کند. این رنگ مو با بهره بردن از عصاره برنج و ابریشم هیدرولیز شده در ترکیبات خود، نرمی و لطافت موهای شما را حفظ می‌کند و مانع شکننده شدن موها می‌شود.

  • رنگ موی شماره 8.01 کارال یک محصول کاملاْ حرفه‌ای است که در ترکیبات آن از کمترین مقدار آمونیاک استفاده شده است. استفاده از ابریشم هیدرولیز شده و رنگدانه‌های بسیار کوچک امکان رنگ‌دهی این محصول را به موها بالا برده است؛ به گونه‌ای که مواد رنگ مو به راحتی به داخل بافت موها نفوذ می‌کند.

 

رنگ موی شماره 8.01 کارال دارای ترکیباتی پیشرفته است که به بهترین شکل از موها محافظت می‌کند. این محصول توجه بسیاری از خانم‌ها و آرایشگران را به خود جلب کرده است؛ زیرا رنگی که روی موها ایجاد می‌کند، کاملاً طبیعی و یکنواخت است و از ریشه تا ساقه موها را به طور یکنواخت رنگی می‌کند.

رنگ موی شماره 8.01 کارال موها را کاملاً سالم و خوش‌حالت نگه می‌دارد و همچنین، مانع از خشک شدن و شکنندگی موها می‌شود.

 

بهتر است قبل از رنگ‌ كردن موها، اطراف گردنتان را با حوله‌ای بپوشانید؛ چون رنگ، هم می‌تواند باعث التهاب پوست گردن شود و هم رنگ لباس شما را از بین ببرد. برای رنگ كردن موها حتماً دستكش به دست كنید. برای رنگ نگرفتن پوست اطراف صورتتان نیز از کرم محافظ‌ پوست در برابر رنگ مو کارال استفاده كنید.

بعد از رنگ‌كردن، موهایتان را با آب سرد یا ولرم آبكشی كنید؛ چون این کار تا حدی از ریزش موها جلوگیری می‌كند.

آرایشگران گاهی برای به دست آوردن یک رنگ خاص روی موها، چند رنگ را با هم مخلوط می‌کنند. اگر شما هم گاهی این کار را انجام می‌دهید، باید توجه داشته باشید که تعداد رنگ‌هایی که برای رنگ کردن موها با هم ترکیب می‌کنید، نباید بیشتر از دو تا سه رنگ باشد و از آن مهم‌تر این است که بهتر است رنگ‌های مختلف از برند‌های مختلف را با هم ترکیب نکنید؛ چون ترکیباتی که در محصولات برند‌های مختلف استفاده شده، متفاوت است و ممکن است مخلوط شدن آنها با هم باعث بروز فعل و انفعالات شیمیایی شود و رنگ مو کیفیت خود را از دست بدهد.

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و آرایشگاهی

سفارش: 09909508100 – 09013101369

 

لوازم برقی آرایشگاه / لوازم مصرفی آرایشگاه / تجهیزات آرایشگاه / اوازم آرایشی

کراتین مو و صاف کننده / قیچی و شانه / ماشین اصلاح / سشوار و اتو مو / صندلی آرایشگاه / رنگ مو / واکس مو ژل مو / نرم کننده مو / حوله یکبارمصرف / رول گردن / پیشبند / تیغ و دسته تیغ