رنگ موی کارال شماره 7.10 | پخش تک و عمده

رنگ موی کارال شماره 7.10 | رنگ موی کارال شماره 7.10 BACO MEDIUM ASH BLONDE یک رنگ موی ایتالیایی است که به داخل بافت مو نفوذ می‌کند و به راحتی موهای شما را رنگی
رنگ موی کارال شماره 7.10 | پخش تک و عمده

رنگ موی کارال شماره 7.10

 

  • رنگ موی کارال شماره 7.10 BACO MEDIUM ASH BLONDE یک رنگ موی ایتالیایی است که به داخل بافت مو نفوذ می‌کند و به راحتی موهای شما را رنگی می‌کند. از مزیت‌های این رنگ مو باید به این نکته اشاره کرد از خشک شدن موها جلوگیری می‌کند.

 

 

  • رنگ موی کارال شماره 7.10 با بهره بردن از نسل جدید رنگدانه‌‌های فوق ریز، بیشترین تأثیر و رنگ‌دهی را بر تارهای مو خواهد داشت. بلوند دودی متوسط رنگی است که این محصول روی موهای شما ایجاد می‌کند. رنگ موی کارال شماره 7.10 به داخل بافت موها نفوذ می‌کند و رنگی کاملاً یکنواخت و یکدست را روی موهای شما به وجود می‌آورد.

 

  • اغلب افرادی که از رنگ مو استفاده می‌کنند، از این نکته شکایت دارند که موهایشان بعد از رنگ شدن، خشک و شکننده می‌شوند. رنگ موی کارال شماره 7.10 با بهره بردن از خواص پروتئین ابریشم و پروتئین برنج در ترکیبات خود، به حفظ نرمی و لطافت موهای شما کمک فراوانی خواهد کرد و از شکننده شدن موها جلوگیری می‌کند. رنگ موی کارال شماره 7.10  این ویژگی را نیز دارا است که به موهای شما حجم دهد و آنها را پرپشت نشان دهد.

 

  • یافتن رنگ ‌موی مناسب ساده نیست. انتخاب رنگ دلخواه از روی کاتالوگ رنگ فروشگاه و خریداری آن، اقدامی نادرست است. رنگ ‌مو را باید با توجه به رنگ طبیعی موها، رنگ چشم‌ها و پوست خود انتخاب کنید. رنگی که می‌بینید، حاصل بازتاب نور از روی رنگدانه‌های رنگ‌ شده است. بنابراین، استفاده از یک رنگ یکسان روی موهای مختلف، نتایج متفاوتی خواهد داشت.

 

در انتخاب رنگ ‌مو برای موهای خود باید به عواملی چون کیفیت رنگ، سلیقه و خواست خودتان و مدت زمانی که می‌خواهید رنگ روی موهایتان دوام بیاورد، بستگی دارد. اغلب زنان از رنگ‌های تیره شروع می‌کنند و هر بار، رنگ یک درجه روشن‌تر از قبل را برمی‌گزینند.

 

رنگ موی کارال شماره 7.10  موهای سفید شما را به راحتی پوشش می‌دهد و قابلیت ترکیب‌پذیری بالایی با رنگ‌های دیگر دارد. اگر موهای سفید شما خیلی زبر و مقاوم در برابر رنگ هستند، شاید لازم باشد که قبل از رنگ کردن، آنها را نرم کنید. به راهنمایی‌های سازندگان رنگ‌ها توجه کنید و همیشه قبل از گذاشتن رنگ موهایتان را خشک کنید. رنگی که روی موهای خیس یا مرطوب گذاشته می‌شود، رقیق خواهد شد و نتیجه، نتیجه رضایت‌بخشی نخواهد داشت.

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و آرایشگاهی

سفارش: 09909508100 – 09013101369

 

لوازم برقی آرایشگاه / لوازم مصرفی آرایشگاه / تجهیزات آرایشگاه / اوازم آرایشی

کراتین مو و صاف کننده / قیچی و شانه / ماشین اصلاح / سشوار و اتو مو / صندلی آرایشگاه / رنگ مو / واکس مو ژل مو / نرم کننده مو / حوله یکبارمصرف / رول گردن / پیشبند / تیغ و دسته تیغ