رنگ موی شماره 7.01 کارال | پخش تک و عمده

رنگ موی شماره 7.01 کارال | رنگ موی شماره 7.01 کارال BACO MEDIUM NATURAL ASH BLONDE موهای شما را به رنگ بلوند خاکستری طبیعی در می‌آورد که باعث می‌شود موها رنگی ط
رنگ موی شماره 7.01 کارال | پخش تک و عمده

رنگ موی شماره 7.01 کارال

 

  • رنگ موی شماره 7.01 کارال BACO MEDIUM NATURAL ASH BLONDE موهای شما را به رنگ بلوند خاکستری طبیعی در می‌آورد که باعث می‌شود موها رنگی طبیعی و در عین حال، زیبا داشته باشند. این محصول موهای سفید را هم به طور کامل پوشش می‌دهد و ماندگاری بالایی روی موها دارد.

رنگ موی شماره 7.01 کارال دارای ترکیباتی پیشرفته و محافظتی است تا به بهترین شکل از موها محافظت کند. این رنگ مو یک محصول کاملاً حرفه‌ای است که در ترکیبات آن از کمترین مقدار آمونیاک استفاده شده است. استفاده از ابریشم هیدورلیز شده و رنگدانه‌های بسیار کوچک امکان رنگ‌دهی به موها را بالا برده است؛ به گونه‌ای که ماده رنگ مو به خوبی به داخل موها نفوذ می‌کند.

 

  • رنگ موی شماره 7.01 کارال موهای شما را براق می‌کند و از دوام و ماندگاری بالایی روی موها برخوردار است. در ترکیبات رنگ موی شماره 7.01 کارال از پروتئین برنج و ابریشم استفاده شده است که از خشکی موها جلوگیری می‌کند و انعطاف و نرمی موها را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد.

 

با استفاده از رنگ موی شماره 7.01 کارال موهای زیبا مشابه نمونه رنگ محصول خواهید داشت که به زیباتر شدن چهره شما کمک فراوانی خواهد کرد. فرقی نمی‌کند نوع موهای شما لخت باشد یا مجعد، نازک باشد یا ضخیم؛ زیرا این رنگ به راحتی به بافت مو نفوذ می‌کند و رنگی کاملاً یکنواخت به موها می‌دهد.

 

مسئله‌ای که قبل از رنگ‌ کردن موها مهم است، این نکته است که موها نباید خیلی تمیز باشند تا چربی طبیعی مو از خشک شدن موها جلوگیری کند. این رنگ، حالتی طبیعی به موها می‌دهد که همیشه می‌توانید از آن استفاده کنید و به راحتی ریشه‌های سفید موهایتان را با آن پوشش دهید.

 

برای استفاده از رنگ موی شماره 7.01 کارال آن را با مقداری پودر دکلره 500 گرمی کارال ترکیب کنید و آن را روی قسمت‌هایی از مو یا تمام موها بزنید و اجازه دهید موها کاملاً رنگ بگیرند.

 

رنگ موی شماره 7.01 کارال BACO MEDIUM NATURAL ASH BLONDE موهای شما را به رنگ بلوند خاکستری طبیعی در می‌آورد که باعث می‌شود موها رنگی طبیعی و در عین حال، زیبا داشته باشند. این محصول موهای سفید را هم به طور کامل پوشش می‌دهد و ماندگاری بالایی روی موها دارد.

 

پیشنهاد می‌کنیم اگر تجربه استفاده از رنگ مو را ندارید، حتماً به آرایشگاه مراجعه کنید تا رنگی کاملاً دلخواه و مطابق سلیقه خودتان روی موهایتان داشته باشید.

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و آرایشگاهی

سفارش: 09909508100 – 09013101369

 

لوازم برقی آرایشگاه / لوازم مصرفی آرایشگاه / تجهیزات آرایشگاه / اوازم آرایشی

کراتین مو و صاف کننده / قیچی و شانه / ماشین اصلاح / سشوار و اتو مو / صندلی آرایشگاه / رنگ مو / واکس مو ژل مو / نرم کننده مو / حوله یکبارمصرف / رول گردن / پیشبند / تیغ و دسته تیغ