رنگ موی کارال شماره 7.0 | پخش تک و عمده

رنگ موی کارال شماره 7.0 | رنگ موی کارال شماره 7.0 یک محصول حرفه‌ای است؛ اما این قابلیت را دارد که در منزل هم از آن استفاده کنید. کافی است نکات اولیه رنگ کردن مو
رنگ موی کارال شماره 7.0 | پخش تک و عمده

رنگ موی کارال شماره 7.0

 

  • رنگ موی کارال شماره 7.0 BACO MEDIUM BLONDE محصولی از کشور ایتالیا است که به طور تخصصی در زمینه محصولات آرایشی و زیبایی مو فعالیت دارد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات این برند، استفاده از کمترین مقدار آمونیاک است که از خشکی و آسیب دیدن موها جلوگیری می‌کند.

رنگ موی کارال شماره 7.0 با بهره بردن از رنگدانه‌های بسیار غنی و غلیظ به داخل بافت مو نفوذ می‌کند و رنگی یکدست به موهای شما می‌دهد. با استفاده از این رنگ مو، موهای سفید و خاکستری کاملاً رنگ می‌گیرند.

مقدار آمونیاک به کار رفته در این محصول نسبت به محصولات مشابه در بازار کمترین میزان را دارد تا از خشکی و شکنندگی موها جلوگیری کند. رنگدانه‌های عمیق، ماندگاری بالا، ایجاد شفافیت و درخشندگی بالا، نرم‌کنندگی بسیار بالا و محسوس حتی در اولین مصرف، از ویژگی‌های خاص این محصول هستند که در کنار میزان آمونیاک بسیار پایین، باعث شده‌اند این رنگ مو تبدیل به محصولی بسیار ایده‌آل برای رنگ کردن موها شود.

 

  • رنگ موی کارال شماره 7.0 یک محصول حرفه‌ای است؛ اما این قابلیت را دارد که در منزل هم از آن استفاده کنید. کافی است نکات اولیه رنگ کردن مو را بدانید.

در ترکیبات رنگ موی کارال شماره 7.0 از پروتئین برنج و ابریشم استفاده شده است که بیشترین تأثیر را بر نرمی موها دارند و از شکنندگی آنها نیز تا حد زیادی جلوگیری می‌کنند. این محصول را می‌توانید با رنگ‌های دیگر ترکیب کنید و رنگی خاص و منحصر به فرد برای خود بسازید.

 

بهتر است از شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده برای شست‌وشوی موهای رنگ شده خود استفاده کنید که پیشنهاد ما به شما شامپو تثبیت‌ کننده رنگ مو کارال است. پس از خروج از استخر هم موهای رنگ شده خود را با آب بدون کلر بشویید. در ضمن، موهایتان را بعد از رنگ کردن، با آب سرد یا ولرم آبکشی کنید. این روش‌ها همگی تا حدی از ریزش موها جلوگیری می‌کنند.

رنگ موی کارال شماره 7.0 یک محصول ويژه از برند ایتالیایی کارال است که به طور تخصصی در زمینه تولید محصولات آرایشی و زیبایی مو فعالیت می‌کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات این برند، استفاده از کمترین مقدار آمونیاک در ساخت آنها است که از خشکی و آسیب دیدن موها جلوگیری می‌کند.

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و آرایشگاهی

سفارش: 09909508100 – 09013101369

 

لوازم برقی آرایشگاه / لوازم مصرفی آرایشگاه / تجهیزات آرایشگاه / اوازم آرایشی

کراتین مو و صاف کننده / قیچی و شانه / ماشین اصلاح / سشوار و اتو مو / صندلی آرایشگاه / رنگ مو / واکس مو ژل مو / نرم کننده مو / حوله یکبارمصرف / رول گردن / پیشبند / تیغ و دسته تیغ