رنگ موی شماره 00 کارال | پخش تک و عمده

رنگ موی شماره 00 کارال | رنگ موی شماره 00 کارال Baco Color Corrector neutral به طور اصولی در دسته واریاسیون‌ها قرار می‌گیرد؛ ولی بسیاری از آرایشگران از آن به من
رنگ موی شماره 00 کارال | پخش تک و عمده

رنگ موی شماره 00 کارال

 

  • رنگ موی شماره 00 کارال Baco Color Corrector neutral به طور اصولی در دسته واریاسیون‌ها قرار می‌گیرد؛ ولی بسیاری از آرایشگران از آن به منظور روشن کردن ابرو یا کمرنگ کردن رنگ‌های تیره استفاده می‌کنند.

 

رنگ موی شماره 00 کارال در مواقعی کاربرد دارد که دوست دارید رنگ موی شما یک یا چند پرده روشن‌تر شود. در این شرایط شما می‌توانید از ۱ تا ۵ سانتی‌متر از این محصول را برای روشن‌تر کردن ترکیب رنگ موی خود به کار ببرید. البته توجه داشته باشید که اگر موهای خود را با دکلره به پایه نرسانده باشید، خنثی‌کننده رنگ موی کارال دوامی روی موهای شما نمی‌آورد و به سرعت پاک می‌شود.

 

رنگ موی شماره 00 کارال نوعی رنگ مو است که نیازی به دکلره کردن موها ندارد و تنها با کمرنگ کردن پیگمنت‌های مو، موها را روشن می‌کند. این رنگ مو، کوتیکول موها را باز و رنگ‌پذیری آنها را ساده‌تر می‌کند. کافی است ۲ برابر مقدار رنگ مو را با اکسیدان ۴۰ ترکیب و موها را با آن روشن کنید. البته بسیاری از آرایشگران حرفه‌ای توصیه می‌کنند که برای گرفتن نتیجه بهتر، می‌توان پس از رنگ کردن موها و شستن آنها، از تونر استفاده کرد تا به رنگ موی مورد نظر دست یافت.

 

  • مهم‌ترین تفاوت رنگ موی شماره 00 کارال و دکلره این است که دکلره، می‌تواند موها را تا پایه ۳ الی ۸ روشن کند؛ این در حالی است که رنگ موی شماره 00 کارال تنها موها را تا پایه ۵ روشن می‌کند. دومین تفاوت دکلره و رنگ موهای روشن‌کننده این است که برای روشن کردن موها و به دست آوردن رنگ موی بلوند همیشه باید از تونر استفاده کرد تا زیرتوناژهای قرمز یا نارنجی مو از بین برود؛ در حالی که تنها در بعضی موارد، پس از استفاده از رنگ موهای روشن‌کننده باید از تونر استفاده کرد.

 

درست است که روشن کردن مو با دکلره مقوله دیگری است و موجب زیباتر شدن رنگ مو می‌شود؛ اما این روش چندان مناسب نیست و موجب آسیب دیدن جدی موها می‌شود. بنابراین، بهتر است موهای خود را با انواع رنگ موهای بدون دکلره رنگ کنید.

 

رنگ موی شماره 00 کارال با داشتن کمترین مقدار آمونیاک، از خشک شدن موها جلوگیری می‌کند تا مانع از شکنندگی موها شود.

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و آرایشگاهی

سفارش: 09909508100 – 09013101369

 

لوازم برقی آرایشگاه / لوازم مصرفی آرایشگاه / تجهیزات آرایشگاه / اوازم آرایشی

کراتین مو و صاف کننده / قیچی و شانه / ماشین اصلاح / سشوار و اتو مو / صندلی آرایشگاه / رنگ مو / واکس مو ژل مو / نرم کننده مو / حوله یکبارمصرف / رول گردن / پیشبند / تیغ و دسته تیغ