رنگ موی روشن کننده 0.00 برند PEY HO | پخش تک و عمده

رنگ موی روشن کننده 0.00 برند PEY HO|لازم به ذکر است رنگ موی پی هو با بهره گیری از پیگمنتهای رنگی تشدید شده و غنی از لحاظ قدرت رنگ دهی و تعداد مضاعف پیگمنت های م
رنگ موی روشن کننده 0.00 برند PEY HO | پخش تک و عمده

رنگ موی روشن کننده 0.00 برند PEY HO

 

رنگ موی پی هو فرموله شده توسط شرکت sensient فرانسه می باشد

.رنگ موی پی هو 100 میل و با 1/2 برابر اکسیدان قابل ترکیب است .رنگ موی پی هو یک رنگ موی 100 میل دائمی در 80 رنگ می باشد که تمامی این رنگ ها قابلیت ترکیب با یکدیگر را دارند که این رنگ  حاوی نرم کننده بسیار قوی ، کراتین ، روغن زیتون ، روغن کنجد ، عصاره گندم و عصاره آلوئه ورا می باشد.

  • لازم به ذکر است رنگ موی پی هو با بهره گیری از پیگمنتهای رنگی تشدید شده و غنی از لحاظ قدرت رنگ دهی و تعداد مضاعف پیگمنت های موجود در یک تیوب رنگ مو نهایت پوشش را حتی در پایه های بالا به ارمغان آورده است و این عامل سبب دوام رنگ مو نیز می گردد.

 وجود گاز آمونیاک در رنگ موی پی هو سبب شفافیت و براقیت  مو ها گردیده ونرمی مو ها را تامین و رنگ پذیری تارهای مو را بدون آسیب امکان پذیر می نماید.

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و آرایشگاهی

سفارش: 09909508100 – 09013101369

 

لوازم برقی آرایشگاه / لوازم مصرفی آرایشگاه / تجهیزات آرایشگاه / اوازم آرایشی

کراتین مو و صاف کننده / قیچی و شانه / ماشین اصلاح / سشوار و اتو مو / صندلی آرایشگاه / رنگ مو / واکس مو ژل مو / نرم کننده مو / حوله یکبارمصرف / رول گردن / پیشبند / تیغ و دسته تیغ