موزن گوش و بینی | پخش تک و عمده

موزن گوش و بینی | تیغه‌های تریمر از کیفیت بالایی برخوردارند و بعد از هربار اصلاح، به‌ آسانی زیر آب شسته می‌شوند و نیازی هم به روغن‌کاری ندارند. بدنه حالت ارگونو
موزن گوش و بینی | پخش تک و عمده

موزن گوش و بینی

 

  • موهای گوش و بینی در آقایان ظاهری نازیبا ایجاد می‌کنند و اصلاح کردن آن‌ها امری ‌ضروری است. دستگاه‌هایی که برای کوتاه‌کردن موهای گوش و بینی طراحی شده‌اند، عموما بسیار ساده و کوچک هستند و امکانات ویژه‌ای برای آن‌ها در نظر گرفته نشده است.

 

این دستگاه شارژی بوده وبرای استفاده نیازی به باتری و یا اتصال به برق ندارد و تنها جهت شارژ دستگاه آنرا به برق متصل میکنیم.

 

  • سری باریک دستگاه یک تریمر عمودی دارد که به‌راحتی داخل گوش و بینی می‌رود. جنس تیغه‌ها از استیل ضدزنگ و طراحی تیغه‌ها با چیزی که در تریمرهای صورت می‌بینیم، متفاوت بوده و این به دلیل حساسیت نقاط داخل گوش و بینی است.

 

علاوه‌ بر گوش و بینی، به کمک سَری مخصوص از این دستگاه برای تنظیم خط ریش و اصلاح موهای زاید اطراف گردن و صورت نیز میتوان استفاده کرد.

 

  • تیغه‌های تریمر از کیفیت بالایی برخوردارند و بعد از هربار اصلاح، به‌ آسانی زیر آب شسته می‌شوند و نیازی هم به روغن‌کاری ندارند. بدنه حالت ارگونومیک دارد و به‌راحتی در دست قرار می‌گیرد.

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و آرایشگاهی

سفارش: 09909508100 – 09013101369

 

لوازم برقی آرایشگاه / لوازم مصرفی آرایشگاه / تجهیزات آرایشگاه / اوازم آرایشی

کراتین مو و صاف کننده / قیچی و شانه / ماشین اصلاح / سشوار و اتو مو / صندلی آرایشگاه / رنگ مو / واکس مو ژل مو / نرم کننده مو / حوله یکبارمصرف / رول گردن / پیشبند / تیغ و دسته تیغ


موزن گوش و بینی