معرفی اسپری مو هاگی

معرفی اسپری مو هاگی | حالت دهی فوق العاده به موها | عدم زدن سفیدک بعد از استفاده | حالت تسبیت کنند
معرفی اسپری مو هاگی

معرفی اسپری مو هاگی

ویژه گیهای این محصول

  • حالت دهی فوق العاده به موها
  • عدم زدن سفیدک بعد از استفاده
  • حالت تسبیت کنندگی قوی
  • استفاده بعد از شینیون و براشینگ
  • نفوذ نکردن در داخل فولیکول مو

اسپری مو هاگیاسپری مو هاگی و راهنمای خرید اسپری مو هاگی یکی از بهترین اسپری های مو موجود در بازار می باشد که دارای طرفداران زیادی در میان قشر آرایشگر و همچنین عموم مردم است. این محصول در سه سایز ۱۵۰، ۲۵۰ و ۵۰۰ میلی تولید شده و دارای رایحه های ملایم است که بعد از استفاده چسبندگی مو را به همراه خواهد داشت. از مزایای این اسپری مو هاگی، طبیعی جلوه دادن آن بر روی مو علاوه بر نگه داری طولانی مدت قابل شانه شدن نیز می باشد و تا زمان شست و شویموها، حالت مو را حفظ میکند. تافت برای موهای بی حالت و موهای لخت و صاف مناسب است.

اسپری مو هاگی HAGI

اسپری مو هاگی و راهنمای خرید اسپری مو هاگی

 

اسپری‌های مو به دلیل استفاده راحت تر نسبت به سایر محصولات مشابه طرفداران بیشتری دارند و حالت تثبیت کنندگیش موجب می شود افراد فرم دلخواه خود را به موهایشان بدهند و از ظاهر جدید لذت ببرند. از اسپری های مو در موقعیتهای مختلفی استفاده می شود، برای مثال سالن داران و افراد عادی برای بعد از شینیون و براشینگ جهت حفظ حالت در طولانی مدت از اسپری‌های هاگیاستفاده می کنند.

 

 

اسپری مو هاگی HAGI

اسپری مو هاگی و راهنمای خرید اسپری مو هاگی

نکته‌ای که در آرایش موها با اسپری مو هاگی باید رعایت شود، حفظ فاصله مناسب اسپری با مو است. چون در صورت عدم فاصله مناسب اسپری با مو موجب ایجاد سفیدک بر روی موها می شود. یکی دیگر از مزایای اسپری مو هاگی این است که اسپری روی سطح مو قرار می‌گیرد و درون فولیکول مونفوذ نمی‌کند و همچنین این موضوع باعث می‌شود تا این مواد به فولیکول و ریشه مو آسیب نرساند و موجب ریزش مو نشود. میزان قدرت حفظ حالتموی این اسپری چهار برابر مدلهای عادی است و محصول شرکت طلایه داران آذر ایران می باشد که در مغازه ها و سالن های آرایشی عرضه می شود. شما می توانید این محصول را به صورت فروش آنلاین یا حضوری و تلفنی سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

 

پخش کلیه لوازم آرایشی و تجهیزات آرایشگاهی
 
سفارش: 09013101369 - 09104448657